reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

special Skin Deep: BEF (Pikkatrillaz)

18 Aug ’08 – 08:28 - Ron van Rutten - 12 reactie(s)

Opnieuw een dikke Skin Deep editie met ditmaal de volksheld BEF van de hiphopformatie Pikkatrillaz. Het resultaat mag er wezen en de uitleg achter de tats lees je natuurlijk ook.

Christov
Christov

ja toffe fotos weer en leuk verhaaltje….vind dit samen met dat digcolumnding van INF t tofste op hijs.

maar sinds wanneer ligt de backstage van 013 in Maastricht?!?!

18 Aug ’08 – 09:05
DANIHELL
DANIHELL

respect. Leuke verhaaltjes, Dikke big up naar die hardcoreband tattoo’s

18 Aug ’08 – 12:34
killallhippies
killallhippies

Heb die Crumbsuckers nu op staan, vette plaat is dat.

18 Aug ’08 – 14:22
NULDERTIENHIPHOP
013HIPHOP

ja toffe fotos weer en leuk verhaaltje….vind dit samen met dat digcolumnding van INF t tofste op hijs.maar sinds wanneer ligt de backstage van 013 in Maastricht?!?!

dit is geschoten tijdens DVD 14 ..
dope gast met dope tats die weet wat hardcore is !

18 Aug ’08 – 18:42
DANIHELL
DANIHELL

life of dreams.

18 Aug ’08 – 19:21
Christov
Christov

ja toffe fotos weer en leuk verhaaltje….vind dit samen met dat digcolumnding van INF t tofste op hijs.maar sinds wanneer ligt de backstage van 013 in Maastricht?!?!
dit is geschoten tijdens DVD 14

daarom ja

18 Aug ’08 – 20:01
NULDERTIENHIPHOP
013HIPHOP

dit is geschoten tijdens DVD 14
daarom ja

boeie het gaat om het item christovjan

18 Aug ’08 – 23:49
BEFSHC
BEFSHC

Dank voor de props en het dope artikel. Was ook erg vet om hieraan mee te werken.

Alleen werd natuurlijk de originele stijl van Yuppicide gekenmerkt door die Ierse vocalen en niet die van Right Direction.

Voor de rest dope en nogmaals mijn dank!

19 Aug ’08 – 14:40
killallhippies
killallhippies

life of dreams.
ja die..

19 Aug ’08 – 19:26
Formant
Formant

haha ja mid jaren negentig lol Mtown rebels en MOC!

je weet toch

20 Aug ’08 – 12:46
CXII
CXII

Nice, dope foto’s ook btw.. Alleen waar is de mosasaurus die prijkt op je andere been??

21 Aug ’08 – 10:27
bleek
bleek

Ik hoef niet te vertellen dat de seksuele handeling, waar vrijwel een ieder ogenblikkelijk aan denkt, met de mond geschiedt en dat dit dus de enige juiste plek is voor een dergelijke tatoeage!

hahahaha, dope redenering!

Ik heb zelf serieus meegemaakt dat ik bij een Tattoo shop in Den Haag mijn eerste tat kreeg en er een meisje binnenkwam die wilde weten wat de prijs was om de naam Johnny op haar onderlip te laten tatoeeren. Volgens mij ging het om een geeltje (25 gulden) per letter. Snel berekende ze dat met de naam John op haar lip dan goedkoper uit zou zijn hahahahaha.

23 Aug ’08 – 11:31