reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Cyrus
Cyrus

van UGHH.com:
Where in the world is the REAL Metal Fingerz DOOM ? Another Doomposter turned up in San Bernardino over the weekend for M.F. DOOM’s scheduled appearance during the Rock The Bells show.

DOOM’s faithful fans can be heard reacting in a manner that is expected when realizations are made that they are getting cheated by an artist that they love–namely booing and throwing objects at the FAKE M.F. DOOM impersonator on the stage. Reports from the venue are stating that the fake DOOM was clearly seen lip-synching and the man behind the mask did not resemble Daniel Dumile whatsoever. The reception was so bad that the imposter had to leave the stage early and didn’t finish the set.

There’s been some video leaked from the performance–and you can clearly hear the boos and see the objects being thrown. One fan even screams “What the fuck–What’s going on man? I didn’t come for this shit..”.. and the crowd starts chanting “Bullshit” in video 2.

It’s amazing that a Tribe Called Quest could reunite w/ Busta Rhymes, Jay-Z can duet with Nas, Black Star can reunite, and the Pharcyde can put on a show in multiple cities, but M.F. DOOM can’t seem to get his ass out of his house in Atlanta to give his fans a proper show. What a shame.

13 Aug ’08 – 08:52
Yid
Yid

damn hehe wat een circus man geen woorden voor. De geruchten gingen al langer maar dit is echt waterdicht bewijs goddamn.. ik zou zeggen tegen de mensen in een andere topic die een speciale editie van MF doom gingen kopen denk daar nog maar eens overna..

13 Aug ’08 – 08:58
Cyrus
Cyrus

nah, dat heeft natuurlijk niks met een live show te maken. Die CD kun je best kopen alleen heb je met een show kans dat het niet de echte is…
Maar anyways zo hoort het als je het er niet mee eens bent als publiek. Van het podium af jagen, uitjouwen en shit gooien… Zou in Nederland ook moeten gebeuren bij de acts die kut zijn en niet allen bij Frans…

13 Aug ’08 – 09:02
Yid
Yid

nah, dat heeft natuurlijk niks met een live show te maken. Die CD kun je best kopen alleen heb je met een show kans dat het niet de echte is…Maar anyways zo hoort het als je het er niet mee eens bent als publiek. Van het podium af jagen, uitjouwen en shit gooien… Zou in Nederland ook moeten gebeuren bij de acts die kut zijn en niet allen bij Frans…

uuuuuuuuuuuuuuh kom op zeg MF Doom naait gewoon zijn fans en dan moet je maar gewoon ze cd’s lopen kopen haha nah wat een onzin. Door dit soort acts zou die helemaal GEEN een cd meer moeten verkopen dit kan gewoon niet.

Dat met het publiek en niet mee eens mag van mij ook wel vaker gebeuren in NL maar ja

13 Aug ’08 – 09:06
Raynor
Raynor

huh de hell? ik snap hier helemaal niks van.. dit is nog gekker als canibus die playbackte bij splash winter editie.. of die fokkin madlib die een giga kut show gaf..

is het zeker dat dit niet doom zelf is? wat doet die gast zichzelf aan dan?

13 Aug ’08 – 09:33
Cyrus
Cyrus

harde drugs vermoed ik…

13 Aug ’08 – 09:35
MistaSweet
MistaSweet

zowiezo moet je deze man niet meer supporten. wat een flapdrol. dit kan echt niet…

cd’s kopen, shows, merch…fok die shit

als je zijn muziek dope vindt, gewoon downloaden…

13 Aug ’08 – 10:00
Raynor
Raynor

haha indd.. echt fok deze onzin

13 Aug ’08 – 10:02
Nikkita
Nikkita

huh de hell? ik snap hier helemaal niks van.. dit is nog gekker als canibus die playbackte bij splash winter editie.. of die fokkin madlib die een giga kut show gaf..is het zeker dat dit niet doom zelf is? wat doet die gast zichzelf aan dan?

welke show dan? laatste keer datk madlib zag vondk m niet eens zo kut, ik admit, z’n crew die hij bij zich had was beter, met name j-roc maar verhalen die ik hoorde van z’n show jaartje of 2 geleden was deze echt niet slecht.

maar ben wel zwaar dissapointed, wtf doom?

13 Aug ’08 – 10:33
Raynor
Raynor

die show was uhm.. een halfjaar terug ofzo in de melkweg.. alles aan die avond was kut j-roc, madlib.. alles..

13 Aug ’08 – 10:35
Nikkita
Nikkita

owke, ja daar was ik ook bij, have to disagree though, hij was wel weer eens fokkin stoned mjha, kbedoel, kzou beetje raar opkijken alsie broodnuchter z’n ding stond te doen

13 Aug ’08 – 10:39
Guila
Guila

Sluit ik me bij aan yo je kunt niet zeggen da J-ROC ruk was i don’t care from witch planet your from, de man stond de sterren van de hemel te spinnen. Die stakker dj die het voor programma in luiden daarin tegen moeten ze in de Maas dumpen.

13 Aug ’08 – 12:36
warhead
warhead

die show was uhm.. een halfjaar terug ofzo in de melkweg.. alles aan die avond was kut j-roc, madlib.. alles..

Die avond was best dope. Madlib was wel kansloos kwijt maar zn set was niet onaardig. Ook de rest maakte het gezellig.

Ontopic: Haha, daar is dat masker dus voor. Die gast denkt 10 stappen vooruit.

Maar serieus, kansloze actie.

13 Aug ’08 – 16:10
Bruin
Ludo Anders

Hahaha dit is nog krommer dan toen hij met MIC moest optreden en voor het optreden met het geld door de voordeur wegging…wat een dude. Wel echt onvergefelijk als een artiest dit doet trouwens, kerel is een fakking held voor me, maar als ik daar had gestaan was er echt een droom voor me uiteengevallen, onacceptabel dit.

13 Aug ’08 – 16:17
smk
buurman

he he, kunt zo zien dat dit geen mf is……. die is dikker , en heeft een ander loopje.
het gaat slecht met doom,s gezondheid . maar daarom maar de boel te neppen?
hij zal er wel een reden voor hebben , maar zo ga je niet met je die hard fans om MF!!!!!!

13 Aug ’08 – 18:01
Bruin
Ludo Anders

Hij is wel echt een villain zo hehe, vorig jaar rapte hij wel nog die hele Rock The Bells tour kapot…ben benieuwd wat hier nou de bedoeling van is

13 Aug ’08 – 18:10
Raynor
Raynor

he he, kunt zo zien dat dit geen mf is……. die is dikker , en heeft een ander loopje.het gaat slecht met doom,s gezondheid . maar daarom maar de boel te neppen?hij zal er wel een reden voor hebben , maar zo ga je niet met je die hard fans om MF!!!!!!

waddop met z’n gezondheid dan?

13 Aug ’08 – 19:05
smk
buurman

weet niet wat , wel dat het serieus is , ( door z,n drank gebruik en/of drugs)
nee denk niet door drugs, ik zie hem niet voor een crackhead aan.

13 Aug ’08 – 19:17
Yid
Yid

13 Aug ’08 – 19:28
Raynor
Raynor

weet niet wat , wel dat het serieus is , ( door z,n drank gebruik en/of drugs)nee denk niet door drugs, ik zie hem niet voor een crackhead aan.

hij smoked ze wel zoals het hoort.. maare ik zat net te zoeken, hij zou een hartaanval gehad hebben ofzo

13 Aug ’08 – 19:41
13 Aug ’08 – 22:33
warhead
warhead

Castello was particularly incensed. He says Doom’s camp was entitled to only 70 percent of the door’s receipts, but that after the show they quickly disappeared with the entire take, including Castello’s $1,350 share.

Dat klinkt als de echte Doom

13 Aug ’08 – 22:48
Raynor
Raynor

Er staat ook een filmpje op z’n myspace.. officieel van rhymesayers, en daarin doet ie ook niks anders als spitten met de mic dicht op z’n mond.. hij zegt voor de rest geen kloot ofzo dat doen die vervelende hype mannen daar ook..

13 Aug ’08 – 22:51
warhead
warhead

Filmpjes eens bekeken, er is echt goed over nagedacht. De echte Doom moet speciale live versies van alles opgenomen hebben, het klinkt niet precies hetzelfde als de cd.

13 Aug ’08 – 22:53
MistaSweet
MistaSweet

maare ik zat net te zoeken, hij zou een hartaanval gehad hebben ofzo

dan zeg je je shows af lijkt me

13 Aug ’08 – 23:10
Rauf
Rauf

mf grimm zei het al,, check book of daniel…

desondanks blijft doom dope maar is alleen wack bezig!
mf grimm blijft natuurlijk op alle fronten king!

14 Aug ’08 – 00:00
livio
livio

Misschien is de echte MF wel een skinny roodharige hillbilly. Maar dat past natuurlijk niet helemaal in de verwachting van een stoere hiphoppert.

14 Aug ’08 – 09:51
Raynor
Raynor

nah zev love x was dat ook niet

maare rauf op wel album staat die track?

14 Aug ’08 – 10:00
Bruin
Ludo Anders

nah zev love x was dat ook nietmaare rauf op wel album staat die track?

american hunger..nummer 50 of 60 ofzo

14 Aug ’08 – 10:16
Rauf
Rauf

ALBUM: AMERICAN HUNGER (3CD)
Laatste track op de laatste cd van dat album.

Verder kwalitatief niet zo’n hoogstaand album hoewel het zeker z’n momenten heeft, maarjah dat moet ook wel met 60 tracks hahaha!

Maar beter check je zn dikkie dik album: The Downfall Of Ibliys: A Ghetto Opera
Zit ook nog n leuk verhaal achter, hij zat in de bak en heeft ie $100,000 neergelegd om er een dag uit te mogen, dat album is toen binnen 24 uur door hem opgenomen en vervolgens weer doodleuk de bak in gegaan. Vervolgens gaat ie in de bak rechten studeren en weet ie zo z’n straf (LEVENSLANG) om te zetten naar 3 jaar hehehe.
Plus hij is de original MF, MF DOOM heeft zijn MF aan hem ontleend……

Zo kan ik nog wel doorgaan, maar deze man is duidelijk king.

14 Aug ’08 – 10:25