reviews interviews galleries videos forum members login signup
349 bezoekers en 9 leden online.
D-vide, livio, Nielsonwheels, Rik, SpoorlooZ, Stone A Pig, warhead, Yid, Zorgvlied-Zuid
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
warhead
warhead

Met HIJSmembers Ill Bill en Dekker? Wat een geil duo was dat toch.

11 Aug ’08 – 19:10
graffitidesign
Graffitidesi...

en Klaasvaak dan? en Koos Klaproos?

11 Aug ’08 – 19:14
Yid
Yid

Snizza

11 Aug ’08 – 19:35
warhead
warhead

En mijn locals natuurlijk, Dario en Chees.

11 Aug ’08 – 19:44
nox
nox

dario die ook nog eens genomineerd was voor mister moraal, maar rusp er uiteindelijk met de titel vandoor ging

12 Aug ’08 – 13:54
Waldie
Waldie

chees is valerio aan t filmen op de hof en dario is iets studentigs aan t doen..

12 Aug ’08 – 14:10
Waldie
Waldie

klaas heeft een baan en koos is te goed voor ons (geen sarcasme dat is gewoon)

12 Aug ’08 – 14:10
Paars
Paars

klaas heeft een baan

wow. shocking.

12 Aug ’08 – 14:16
JPK
JPK

R2? P2 ook al een poosje nie gezien.

12 Aug ’08 – 14:18
YoRiz
Yo-Riz

En natuurlijk de altijd even duidelijk typende toss

12 Aug ’08 – 14:22
livio
livio

Of die Spanjaard.

12 Aug ’08 – 14:27
Logical
Logical

Ik vind het forum hier nog steeds niet zo fijn en intuïtief werken als voorheen. Je scrollt je rot in een topic. Volgens mij is dat ook een van de redenen waarom het überhaupt rustig is op dit forum. Er worden wellicht wat meer fancy programmeertechnieken gebruikt, maar qua ontwerp vind ik het eerlijk gezegd een beetje matig. Verder zijn de kleuren grijs, met donkergrijs en wit en zwart een beetje… grauw. Dat zou niet moeten uitmaken, maar wellicht straalt het toch niet zo een uitnodigende sfeer uit.

Ik weet zeker dat sinds de wijziging van de looks van de website, het aantal actieve gebruikers niet meer op het oude niveau is geweest.

12 Aug ’08 – 14:36
The Biz
The Biz

Haha…Dekker die hockey homo die Smirnoff Ice als “sweety” noemt.

12 Aug ’08 – 14:42
ZiekeSais
ZiekeSais

ik denk dat t met de looks en de topics te maken heeft. ik zelf ben niet meer zo into underground als voorheen. check vooral de echt aangeprezen underground releases die mensen me tippen. veel van wat ik hier voorbij zie komen ligt niet meer zo in mn straatje.

12 Aug ’08 – 14:51
Rauf
Rauf

of zoals met back in da day,,, ciquon…

of soekie,,, de eerste beef op het historische hijsforum ooit hahaha!!

12 Aug ’08 – 15:28
graffitidesign
Graffitidesi...

p2 hangt deze dagen rond op bouwdorpen om fotos te maken… dat was in ieder geval de voorgaande jaren zo.

12 Aug ’08 – 15:41
JPK
JPK

p2 hangt deze dagen rond op bouwdorpen om fotos te maken… dat was in ieder geval de voorgaande jaren zo.

Dope.

12 Aug ’08 – 16:01
Nielsonwheels
Nielsonwheels

En backpacker joep met z’n eindeloze verhalen (positief bedoelt )

12 Aug ’08 – 22:04
Bruin
Ludo Anders

Waar is LabCabCalifornia!?!

12 Aug ’08 – 22:19
Dekker
Dekker

, Dekker is nog steeds aanwezig en kijkt regelmatig nog op t forum, ik reageer eigenlijk alleen niet meer.
Check t wel bijna elke dag als ik tijd heb.

Maar ik en bill een geil duo? :D, een hockeyhomo…nounou… lekker bezig jongens..

13 Aug ’08 – 01:50
BackPacker Joep
BackPacker Joep

En backpacker joep met z’n eindeloze verhalen (positief bedoelt )

sorry ben in afgaanistan voor vechten en hep heel weinig tijd voor internetten.

13 Aug ’08 – 16:36
Tosshiba
Tosshiba

haaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekes

idem aan joep gevecht met de duitsers hiero

13 Aug ’08 – 19:11
Waldie
Waldie

@paars dag 3 ofzo pas hoor.
hey toss toyke ,kom eens heel veel bier met me drinken als je weer hier bent (als in NL)

13 Aug ’08 – 19:24
Paars
Paars

@paars dag 3 ofzo pas hoor.
haha lol ik voorspel dat ie volgende week ontslagen is/geen zin meer heeft

14 Aug ’08 – 01:06
Tosshiba
Tosshiba

@paars dag 3 ofzo pas hoor.hey toss toyke ,kom eens heel veel bier met me drinken als je weer hier bent (als in NL)

barry

ik drink enkel nog http://www.ao-getraenke.de/images/Sternburg_0,5…

kotbusser tor idioten weten,

gaarne waldie alleen kom ik niet zo veel in nl, plus bevalt me hier goed, en er zijn zoveel duitser hier

hallee firefox2.0 en doch die correcte spelling

14 Aug ’08 – 18:52
geniuz
geniuz

Ik vind het forum hier nog steeds niet zo fijn en intuïtief werken als voorheen. Je scrollt je rot in een topic. Volgens mij is dat ook een van de redenen waarom het überhaupt rustig is op dit forum. Er worden wellicht wat meer fancy programmeertechnieken gebruikt, maar qua ontwerp vind ik het eerlijk gezegd een beetje matig. Verder zijn de kleuren grijs, met donkergrijs en wit en zwart een beetje… grauw. Dat zou niet moeten uitmaken, maar wellicht straalt het toch niet zo een uitnodigende sfeer uit.Ik weet zeker dat sinds de wijziging van de looks van de website, het aantal actieve gebruikers niet meer op het oude niveau is geweest.

ga je nou ouwe koeien uit de sloot halen?

maar idd, ‘vroeger’ was het hier een stuk gezelliger. Nu lurk ik hier af en toe rond, maar elke week een nieuw scroll wieltje halen voor m’n muis werd toch een te dure grap

15 Aug ’08 – 04:30