D-vide, livio, Nielsonwheels, Rik, SpoorlooZ, Stone A Pig, warhead, Yid, Zorgvlied-Zuid
dario die ook nog eens genomineerd was voor mister moraal, maar rusp er uiteindelijk met de titel vandoor ging
Ik vind het forum hier nog steeds niet zo fijn en intuïtief werken als voorheen. Je scrollt je rot in een topic. Volgens mij is dat ook een van de redenen waarom het überhaupt rustig is op dit forum. Er worden wellicht wat meer fancy programmeertechnieken gebruikt, maar qua ontwerp vind ik het eerlijk gezegd een beetje matig. Verder zijn de kleuren grijs, met donkergrijs en wit en zwart een beetje… grauw. Dat zou niet moeten uitmaken, maar wellicht straalt het toch niet zo een uitnodigende sfeer uit.
Ik weet zeker dat sinds de wijziging van de looks van de website, het aantal actieve gebruikers niet meer op het oude niveau is geweest.
ik denk dat t met de looks en de topics te maken heeft. ik zelf ben niet meer zo into underground als voorheen. check vooral de echt aangeprezen underground releases die mensen me tippen. veel van wat ik hier voorbij zie komen ligt niet meer zo in mn straatje.
of zoals met back in da day,,, ciquon…
of soekie,,, de eerste beef op het historische hijsforum ooit hahaha!!
p2 hangt deze dagen rond op bouwdorpen om fotos te maken… dat was in ieder geval de voorgaande jaren zo.
p2 hangt deze dagen rond op bouwdorpen om fotos te maken… dat was in ieder geval de voorgaande jaren zo.
Dope.
, Dekker is nog steeds aanwezig en kijkt regelmatig nog op t forum, ik reageer eigenlijk alleen niet meer.
Check t wel bijna elke dag als ik tijd heb.
Maar ik en bill een geil duo? :D, een hockeyhomo…nounou… lekker bezig jongens..
En backpacker joep met z’n eindeloze verhalen (positief bedoelt)
sorry ben in afgaanistan voor vechten en hep heel weinig tijd voor internetten.
@paars dag 3 ofzo pas hoor.
hey toss toyke ,kom eens heel veel bier met me drinken als je weer hier bent (als in NL)
@paars dag 3 ofzo pas hoor.haha lol ik voorspel dat ie volgende week ontslagen is/geen zin meer heeft
@paars dag 3 ofzo pas hoor.hey toss toyke ,kom eens heel veel bier met me drinken als je weer hier bent (als in NL)
barry
ik drink enkel nog http://www.ao-getraenke.de/images/Sternburg_0,5…
kotbusser tor idioten weten,
gaarne waldie alleen kom ik niet zo veel in nl, plus bevalt me hier goed, en er zijn zoveel duitser hier
hallee firefox2.0 en doch die correcte spelling
Ik vind het forum hier nog steeds niet zo fijn en intuïtief werken als voorheen. Je scrollt je rot in een topic. Volgens mij is dat ook een van de redenen waarom het überhaupt rustig is op dit forum. Er worden wellicht wat meer fancy programmeertechnieken gebruikt, maar qua ontwerp vind ik het eerlijk gezegd een beetje matig. Verder zijn de kleuren grijs, met donkergrijs en wit en zwart een beetje… grauw. Dat zou niet moeten uitmaken, maar wellicht straalt het toch niet zo een uitnodigende sfeer uit.Ik weet zeker dat sinds de wijziging van de looks van de website, het aantal actieve gebruikers niet meer op het oude niveau is geweest.
ga je nou ouwe koeien uit de sloot halen? ![]()
maar idd, ‘vroeger’ was het hier een stuk gezelliger. Nu lurk ik hier af en toe rond, maar elke week een nieuw scroll wieltje halen voor m’n muis werd toch een te dure grap