Ze zijn weer begonnen, leek me wel dat t een topic verdient aangezien iedereen vast wel iets heeft dat ie volgt.
Net de wielerwedstrijd gekeken. Echt prachtig. Briljante finale, met sanchez als terechte winnaar. En petje af voor Cancellara, hoe die man nog terug kon komen, te bizar voor woorden! En Gesink ook zeer goede prestatie met de 10e plaats, jammer dat ie op t einde net niet meer mee kon, maar top-10 is toch zeker een hele mooie prestatie!
Tis gewoon kut dat die Spelen aan het andere eind van de wereld plaatsvinden, maar goed… zo denken die Aziaten en Noord/Zuid Amerikanen ook als de spelen elders zijn.
Ik kom er niet m’n bed voor uit, maar m’n recorder staat sowieso constant aan. Mart Smeets maakte er weer een grandioze show van in de laatste 20 km’s van de wielerwegwedstrijd voor mannen. Opvallend dat de verwachte mannen als Schumacher, Bettini en Valverde niet mee konden, maar er bleef desondanks een heel erg mooi groepje over met een winnaar die in deze tijd van het jaar trouwens altijd toeslaat, Sanchez.
Ruben Houkes trouwens met brons (de experts hadden voor hem een gouden medaille voorgerekend) bij de Judo categorie–60 kg. Niet spectaculair, wel effectief.
Morgen de wielerwegwedstrijd voor vrouwen, waar Marianne Vos (!) eigenlijk niet kan verliezen als niet iedereen puur tegen haar gaat rijden en de andre Oranje vrouwen de koers in hun greep houden.
Kijk verder erg uit naar de sprint nummers bij het zwemmen, hetzelfde geld voor de sprint nummers bij het Atletiek, baanwielrennen, basketbal (kan het dream team nu wel als collectief door één deur?), voetbal (Foppe en z’n jongens) en wellicht een fantastische tennisfinale tussen Federer en Nadal?
[ ] care
boeit me echt geen kachel dat rondgeren en gegooi. Beetje voetballers hun voorbereiding ontnemen enzo GTFO
Ik weet niet…vond mart erg slapjes, heb dan ook vooral op de Belg gekeken. Inderdaad wel opvallend hoe er constant voor Bettini en Valverde gekoerst werd, maar ze uiteindelijk toch tekort schoten, terwijl de mensen die al bergen werk voor hun verzet hadden 1 en 2 worden. Daarnaast vind ik Sanchez ook gewoon een hele vette renner. Altijd lekker aanvallend en weet dat ook vaak te verzilveren. Iemand die niet bang is om in de laatste kilometers nog weg te schieten.
Die houkes was wel erg jammer hoe ie de halve finale verloor. Trouwens ook een prachtig parkours dat ze neergelegd hebben. Zelfde parkours zal ook gebruikt worden voor de tijdrit, 2 ronden op de plaatselijke ronde. Ben ik ook erg benieuwd naar. (Rogers die op t laatste moment nog mee mocht? Clement met een hele goede dag een medaille?)
Over basketbal gesproken…is komende nacht niet VS China al?
En Vos mag idd niet verliezen.
mart smeets is echt een hondendrol.. echt wat een krentenbrood, nog nooit zoveel hekel gehad aan iemand op tv..
maar goed, zit nu wel weer vrouwenwielrennen te kijken met zijn kut commentaar ![]()
mart smeets is echt een hondendrol.. echt wat een krentenbrood, nog nooit zoveel hekel gehad aan iemand op tv..maar goed, zit nu wel weer vrouwenwielrennen te kijken met zijn kut commentaar
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/210990 vond dit wel een treffend stukje over Smeets…
ok, en als dat dus niet het geval is? (mogen jullie raden waar ik zit)
Probeer de sites van de WDR/ARD of welke andere zender dan ook de Spelen uitzend in Duitsland.
interesseert me echt geen reet heel die olympische spelen en al t gezeik eromheen
Mart Smeets is zowiezo een arrogante flapdrol.
Dat als je hem duidelijk ziet wachten op de trein in Arnhem(lelijke stad trouwens) en hem een vraag wilt stellen over het feit waarom er zo weinig tijd wordt besteedt aan de kleinere sporten dat hij je niet eens aankijkt.
Ik snap ook wel dat je als bn’er niet altijd zin hebt om te reageren maar zeg dat dan gewoon en sta niet als een baklap maar voor je uit te staren…
ja ok klopt over smeets.. maar ik vind hem beter dan dat strictly functional talk van die gozer van sport 1
nou, ik vond de penalty en de vrije trap niet echt super ingeschoten ofzo, meer geluk allebei
nou, ik vond de penalty en de vrije trap niet echt super ingeschoten ofzo, meer geluk allebei
word
maar wel king dat ie vooral die pingel durft te nemen op dat moment
uh ja een penalty(of vrije trap van die afstand) is altijd geluk , iedere mongool kan op dat doel schieten.
is idd wel guts voor nodig op zo n moment en twee keer staat hij daar gewoon vet cool m er in te schieten.
verder hoop ik dat drenthe bij real beter speelt dan hier …
ofja ik hoop dat helemaal niet wat kan mij real schelen ,ik hop gewoon datie beter gaat spelen.
voetbal is trouwens veel leuker zondar al die EK hype
Nederland zojuist in de kwartfinale van het voetbaltoernooi uitgeschakeld door Argentinië. Zeer spannende wedstrijd met een goed combinerend Nederland bij vlagen. Argentijnen zaten er conditioneel sneller doorheen, maar prikten dankzij een geniale steekpass van Messi toch de winnende in de eerste helft van de verlenging binnen. Nederland kwam nog dicht bij de 2-2, maar verloor uiteindelijk toch.
Toch een zeer mooie prestatie. Argentinië treft nu Brazilië in de semi’s. Messi vs Ronaldinho. België speelt in de andere halve finale tegen Nigeria.
Usain Bolt loopt een onwaarschijnlijk nieuw wereldrecord op de 100 meter sprint. Op het koningsnummer vd atletiek gaf hij echt een show weg. Met speels gemak naar 9.62…. de man kon nota bene uitlopen… wtf.
pffffffff die Drenthe gisteren weer aan geergerd niet normaal zeg wat een overschatte voetballer is dat ![]()
NL had echt niet hoeven te verliezen gisteren ow ow wat zuur
ik vind die hockeyer die steeds neffe mart smeets zit maar een natte zaadklep
lol, Floris Evers idd. Precies het type dat je je voorstelt van een hockeybal.
Marianne Vos pakt vandaag toch haar gouden plak op de puntenkoers. Theo Bos en Teun Mulder uitgeschakeld in de kwartfinale vd sprint op de baan.
Opvallend aan deze Olympische Spelen: veel favorieten vallen zwaar door de mand. Veel outsiders die plakken pakken.
Dat is inderdaad een lulletje.
Vette sport om te kijken dat baanwielrennen, die verschillende disciplines zitten leuk in elkaar.
Vos was een master.