Aardappel, Borriegineel, Dja, EProductionz, Heaps, JST, Kutjong, listig, Maximus, QUIET BEGGAR, Oib, Puntenslijper, RaRa, Rikers, Robin, Zorgvlied-Zuid
Ze breken z’n val, dus valt allemaal reuze mee.
Was lang geleden in Paradiso met Cypress Hill, Funkdoobiest & LOTUG wel ff anders; dook er een gek van het balkon en die klapte dus echt kei- en keihard tegen de grond!
lastig vangen met links een biertje in de hand en rechts een dikke joint,dus ik had m ook zeker laten vallen haha
weet er iemand nog Osdorp Posse in 013 een paar jaar terug toen een kerel in een leren cowbow outfit keihard op zn bakkes klapte? dat was mooi
Ik vond het wel ill toen Ice T een of andere dronken sukkel van het podium afsmeet omdat hij beweerde zijn grootste fan te zijn maar niet wist waar OG voor stond ![]()
Jeh, heb mee een of ander metalconcert ok iemand vol op zn smoel zien pleuren. Maar die lul dook ook gewoon in de grote zaal in 013 terwijl er 10 man stonden.
Ik vond het wel ill toen Ice T een of andere dronken sukkel van het podium afsmeet omdat hij beweerde zijn grootste fan te zijn maar niet wist waar OG voor stond
dat was KING ![]()
haha dope, keith murray tiefte ook op de grond in tivoli, maar gewoon met schijt liggend doorspitten haha
volges mij staat dat nog op 1 van die filmpjes op youtube zelfs
Ik vond het wel ill toen Ice T een of andere dronken sukkel van het podium afsmeet omdat hij beweerde zijn grootste fan te zijn maar niet wist waar OG voor stonddat was KING
misschien was ie n filmfan van ice-t en niet van de muziek kan toch?
Atmosphere een paar jaar geleden in Melkweg, wou een dikke Mexikaan stagediven,zit ie op zijn hoogste punt, zie je zo de crowd splitsen als de Rode Zee.
ik weet nog wel n paar jaar terug bij ef6e. toen had meneer besloten om eens niet te stagediven maar werd wel opgevangen.
die crowd was gek jonge
Yid, was dat niet in Nighttown toen met Ice-T, daar was ik namelijk ook bij. Of het is een standaard ding wat hij doet.
Yid, was dat niet in Nighttown toen met Ice-T, daar was ik namelijk ook bij. Of het is een standaard ding wat hij doet.
ja zou ook nog wel kunnen
ik weet nog wel dat jij met fototoestel en alles ging stagediven en jij kwam ook niet zo lekker terecht ![]()