reviews interviews galleries videos forum members login signup
549 bezoekers en 10 leden online.
D-vide, Godsson, JPK, Jurian, Mypoz, Rusp, 0RuSt76, Stone A Pig, Tobi, TobyJ
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
ViciousOne
Vicious One

Toch wel leuk. Van het een rol je in het ander en kom je de meeste gave tracks tegen. Zag hier laatst ook een topic over het feit dat er tegenwoordig niks boeiends qua hip hop meer te vinden was.

Dan is zo’n lijstje http://www.last.fm/listen/artist/The%2520Roots/… best leuk om eens door te luisteren, en je favorieten eruit te plukken.

9 Jul ’08 – 20:55
smk
buurman

ben hier ook al een paar keer beland ja, staat zeker cool spul op. site is TOP!!

10 Jul ’08 – 20:14
Tystar
Tystar

word, alleen jammer dat ie mijn muziek niet meer pakt. ook geen zin om uit te vogelen hoe dat komt

10 Jul ’08 – 20:15
ViciousOne
Vicious One

Die link die ik poste heb ik al 3 dagen op repeat staan. Staat zoveel dope shit tussen. Ook wel handig dat je zo echt heel specifiek zelfs nog binnen een genre kunt schipperen. Dit zijn vrijwel allemaal soulvolle hip-hop tracks… heerlijk.

10 Jul ’08 – 20:44
11 Jul ’08 – 18:41
bleek
bleek

vind dit inderdaad een dikke site/ontwikkeling.

gebruik het regelmatig op m’n werk. ze mogen trouwens van mij wel de tracks van onder de minuut eruit filteren.

hip-hop platen bevatten te veel skits

13 Jul ’08 – 10:30
djvlecks
djvlecks

handige site.

dankje

13 Jul ’08 – 20:36
Bruin
Ludo Anders

vind dit inderdaad een dikke site/ontwikkeling.gebruik het regelmatig op m’n werk. ze mogen trouwens van mij wel de tracks van onder de minuut eruit filteren.hip-hop platen bevatten te veel skits

idd, ander zouden mensen gaan denken dat ik alleen maar Dilla en Zappa zou luisteren

14 Jul ’08 – 02:43