Christov, D-vide, Goudvis, StezoOnTheOne, livio, El Matador, lostsun, Nappie, Reeezy, Rikers, Roodbloed, Stone A Pig, warhead, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
Ze zijn zelf de grootste dreiging van allemaal… TERING gewoon KLOTE meer kan ik er niet van maken
Zij die klootzakken nou nooit te stoppen ?
edit: Ennuh schurkstaten ?
goed ding dat raketschild, ik wil ook wel een raketschild maar in vind dat wychen geen raketschild mag.
Nice! Hoeven we iig niet meer bang te zijn voor massavernietigingswapens vanuit Iran en andere schurkstaten!
Nice! Hoeven we iig niet meer bang te zijn voor massavernietigingswapens vanuit Iran en andere schurkstaten!
Meen je dat ?
Stelletje nerds (derico uitgezonderd),… was het sarcasme echt niet te lezen?
En ik ben geen Christen Chris, maar zou het bijna worden door je post.
Ga lekker in een ander topic lopen puberen…Sloeg op Die Klootzak, niet op jou Dja…
Sorry. Verkeerd begrepen.
tis een gristen dus wie weet…
Had niet verwacht dat jij je tot het niveau liet verlagen dat je christen met een “g” schrijft en zo generaliseert.
ik ben rooms-katholiek van geboorte Rikske, wij spreken christus toch echt anders uit hehehe
als dja nie serieus reageert reageer ik daar ook niet serieus op, simpel als dat, sarcasme over internet werkt niet en dat blijkt weer
Bij mij werkte dat sarcasme anders prima.
"Maar de Amerikaanse regering meent dat de tien raketten geen partij zijn voor het Russische nucleaire arsenaal en zeker geen bedreiging voor de veiligheid van Rusland. "
Damn yo, “heej gasten, we gaan effe tien raketten in jullie achtertuin plaatsen, maar geen enkele reden om je bedreigd te voelen hoor!”
Lekker dan inderdaad.
sarcasme over internet werkt niet en dat blijkt weer
daarom word ik dus zo slecht begrepen.
Echt idioot inderdaad. Loopt al lange tijd dus zal nog wel ff duren mocht het er daadwerkelijk komen.
leuke conspiracy videos 013HipHop…. zeer fantasierijk wederom
wederom ? dat haarp ding is een feit! maar die “aanval” op china is idd een conspiracy
Maar ik snap het niet helemaal… Is dat HAARP ding nou dat raketschild of wat ?
Zo nee, wat is het dan ?
Jawel , de HAARP is wellicht dan wel een feit, maar niet wat eraan geatribueert word.
Hoe is het trouwens dat als ik die woorden in google intiep dan gelijk een hele zooi conspiracy theory sites te pakken krijg?
Internet kan echt soms een riool voor informatie zijn..
als je het geluid aanzet kan je het horen derico, het is wel engels.lukta?
Kil wat is je probleem ?