slechte zaak,
het was goed voor duitsland en de omgang met zijn geschiedenis dat ze zon beeld daar neer zetten.
je eigen fouten in de geschiedenis dienen niet verzwegen te worden, maar duidelijk te worden getoond ter leer vd komende generaties.
Het verzwijgen en verhullen van fouten is erger als tonen van fouten, en je berouw er voor tonen.
Van nu.nl
Informatieborden
Madame Tussauds heeft zich inmiddels bereid verklaard informatieborden te plaatsen die aan de miljoenen slachtoffers van Hitler herinneren.
_Uit respect voor hen komt er ook een verbod op het fotograferen van de wassen antisemiet. _
ps voor de oude garde, ik hoop deze keer begrijpelijk, en zonder al te veel typfouten
slechte zaak
Stimmt. Waarom zou dat nou weer een goede zaak zijn? Die hele oorlog leeft naar mijn idee in duitsland ook nog aardig. Goede zaak dat ze zo’n beeld van hitler in dat museum plaatsen, om bovenstaande reden dus.
kingshit, toss is terugen zo welbespraakt
Zal ’m in de kwaliteit van het duitse onderwijs zitten hé.
leipe shit
wel respect voor het lef dan. ik snap het statement aan hun kant ook wel weer.. maar ik snap het argument hier ook wel.. maar ik weet niet of dit de juiste manier is om eraan herinnerd te worden. ik dacht dat wassenbeelden alleen voor mensen waren die op een of andere manier helden waren, of iets hadden bereikt (met hoge uitzondering van ali b als dieptepunt dan).
duss ik begrijp wel waarom het gedaan is opzich
ik denk dat toss mozilla firefox 3 heeft gedownload en dat hij nu lekker spelcheckt , net als ik…
ik denk dat toss mozilla firefox 3 heeft gedownload en dat hij nu lekker spelcheckt , net als ik…
haha sorry waldie, hier loopt firefox2.0 nog.
Tut mir leid
@ d-vide.
In London staat ook uitvoering van Hitler, en geloof dat Stalin er ook staat.
Verder geloof ik dat museum zowel de goede kanten der geschiedenis als mede de slechte kanten dient te tonen.
@ d-vide.In London staat ook uitvoering van Hitler, en geloof dat Stalin er ook staat.
Jah, maar london is niet het land waar hitler vandaan komt. ik zeg nog steeds dat ik je argument wel begrijp, maar ik weet niet of dit de juiste manier is om zo’n gast te herdenken. maarja, my opinion
Verder geloof ik dat museum zowel de goede kanten der geschiedenis als mede de slechte kanten dient te tonen.
ait
leipe shitwel respect voor het lef dan. ik snap het statement aan hun kant ook wel weer.. maar ik snap het argument hier ook wel.. maar ik weet niet of dit de juiste manier is om eraan herinnerd te worden. ik dacht dat wassenbeelden alleen voor mensen waren die op een of andere manier helden waren, of iets hadden bereikt (met hoge uitzondering van ali b als dieptepunt dan).duss ik begrijp wel waarom het gedaan is opzich
Het ‘statement’ was een weddenschap.