hallo allemaal,
ik wou net een nummer samplen via mijn draaitafel en ineens hoor ik een lage basstoon er door heen die langzaam wegfade. en nu doet mijn versterker het niet meer..het is gewoon een oude philips uit de jaren ’80, verder geen bijzonder model voor muzikanten of iets.
Heeft er iemand een idee wat dr aan de hand is en wat ik dr aan kan doen?
Kunt even kijken of er niet een zekering is doorgebrand? Had voorheen ook een ding uit dezelfde tijd, en daar heb ik dat een paar keer bij gehad..
alhoewel dat niet met uitfaden ging over het algemeen…
Kunt even kijken of er niet een zekering is doorgebrand? Had voorheen ook een ding uit dezelfde tijd, en daar heb ik dat een paar keer bij gehad..alhoewel dat niet met uitfaden ging over het algemeen…
hoe zie ik dat?
Kunt even kijken of er niet een zekering is doorgebrand? Had voorheen ook een ding uit dezelfde tijd, en daar heb ik dat een paar keer bij gehad..alhoewel dat niet met uitfaden ging over het algemeen…hoe zie ik dat?
je ruikt even aan ’t apparaatje, christoV.
die geur is in 18 uur wel weggetrokken gok ik zo heer 2. wanneer gaan we weer bierspeklappen kanen trouwens?
Kunt even kijken of er niet een zekering is doorgebrand? Had voorheen ook een ding uit dezelfde tijd, en daar heb ik dat een paar keer bij gehad..alhoewel dat niet met uitfaden ging over het algemeen…hoe zie ik dat?
Dat kun je zien als je de behuizing er even afhaalt..
als die draadjes in dat glazen buisje door zijn, moet er even een (paar) nieuwe inzetten.