Brasco, Brigadier, DaveHunter, DTNR67, Eppo, Fizzle, Godsson, Heaps, JPK, Jurian, Carlos, killallhippies, Krimi, LastDisciple, Lepricon, listig, Loki, Murph, 013HIPHOP, Overgewicht, Perpet, RaRa, RebelNo1, Rik, Shelter, SpoorlooZ, Tfoe, DJ Tkillah, Tystar, UrbanSound, warhead, zombified
Zorgvlied, dat is nu niet echt een club waarvan ik hoop ooit zo te gaan spelen/worden. Met alle respect natuurlijk, maar W2 straalt weinig uit van de eredivisie clubs,
ff van uit het andere topic..
pfffff wat moeten we nou weer met tomasson…mag weg bij stuttgart en villareal…
Maar bij feyenoord vind ie z’n vorm na 4 jaar weer terug en voetbalt ie als van ouds…DREAM ON!!
Daaaym soms heb ik echt het idee dat er bij een aantal clubs maar een stel mongolen wat liggen te beslissen.
En Bahia vind ik ook echt geen basisspeler en heeft vorig jaar ook al al bijgetekend…
Ik hoop echt dat feyenoord spelers gaat scouten van het niveau Suarez, Suljemani, Berg, Da Silva…maarja Feyenoord en scouten is zelden een goede combinatie en de goede spelers binnen de eredivisie zijn veels te duur. Feyenoord had allang een Amrabat of Emnes moeten halen..
Feyenoord moet dit jaar toch eens iets gaan neerzetten met al die namen.
gast, als het met de vijftal makaay-gio-de cler-sahin-hofland nog steeds 6de word geeindigd in de competitie zal er nooit iets van feyenoord komen… maar ik denk toch dat ik een seizoenskaart a la 190 euro zal kopen dit jaar… 17 wedstrijden achter het feyenoord bench kijken…. ZITTUH VAN GAAL, ZITTUH!
tomasson is een king man…speelde bij AC Milan weliswaar als invaller toch erg goed.
Plus dit kan wel eens een heel lekker koppel worden met Makaay.
El ahmadi ook een goede speler, zeer technisch, tactisch goed…ze hebben nu toch wel een heel goed middenveld.
Bahia heeft ook flink aantal sterke wedstrijden gespeeld…dus ik heb er totaal geen moeite mee dat contract verlengd wordt.
@Opperjager, ik vind Amrabat bij vlagen heel aardig spelen, maar die kerel heeft zat wedstrijden gespeeld waarbij die onzichtbaar was of Oost in de weg liep omdat zijn ego wat groot werd bij VVV. Ik denk niet dat die het echt goed gaat doen bij PSV. Emnes vind ik wel een talent, maar die heeft toch ook niet nog veel laten zien. Hij heeft aangetoond dta hij kan ballen, maar een vol seizoen lang?? Blijft groot vraagteken. Had hem er best graag bij gehad, maar zie liever spelers die er meteen staan en ook in het team passen.
vrij stil bij psv tot nu toe….
jullie hebben al een nieuwe verdediger en een nieuwe keeper, zo stil is het nu ook weer niet
vrij stil bij psv tot nu toe….jullie hebben al een nieuwe verdediger en een nieuwe keeper, zo stil is het nu ook weer niet
jullie?!
schijt aan die uitstraling brigadier, wij weten zelf dat we de vetste club van nederland zijn das ’t belangrijkste
zwolle hee ok minder dan 0 uitstraling, maar daar denken de zwolle-supporters waarschijnlijk ook anders over
tuurlijk en daar valt niet over de twisten, je bent in ieder geval een eckte eckte want je zat er niet alleen toen ze CL speelde. ieder zijn mening het is je trots van je stad/regio.
PSV heeft Isaksson binnen als vervanger voor Gomes. Tja redelijke keeper, meer niet. Verder vind ik Amrabat een waardige vervanger voor Farfan met meer potentieel. Ze hebben die Rodriguez als verdediger gehaald… goede aankoop, en nog een piepjong Zuid-Amerikaans talent (hopen dat ie niet Reis en Cassio achterna gaat, want die hebben nog geen kans gekregen) Volgens mij zijn ze ook nog steeds bezig met Lee (Tottenham) terug te halen als ie z’n salariseisen bijstelt en ook Tottenham water bij de wijn wil doen.
Feyenoord vind ik echt dramatisch inkopen. Met dat weinige geld dat ze hebben moet elke aankoop raak zijn. El Ahmadi is totaal niet rendementvol voor een team als Feyenoord. Hij hobbelde lekker mee bij Twente, weinig balverlies, maar hij scoort nauwelijks en veel assists geeft ie ook niet. Verdedigend is ie zwak… dus dan blijft er een type Johan Vogel II over.
Tomasson is echt op z’n retour. Zo goed als ie voor Feyenoord en Milan speelde is ie al lang niet meer. Hij was ooit razendsnel en scoorde heel makkelijk, maar in 2 jaar tijd is daar bij Stuttgart en Villareal behoorlijk de sleet op gekomen. Vind dat naast de reeds oude Mols (waarom krijgt die gast in hemelsnaam een nieuw contract als ie niet eens meer op z’n benen kan staan?) en Makaay (nog steeds top!) een jonge spits aangetrokken had moeten worden, die om Makaay heen had kunnen lopen.
Maar goed… eerst afwachten wat Ajax doet. Bovenstaande ploegen zijn bijna klaar met shoppen.
‘McClaren denkt aan Robinson’
FC Twente heeft binnenkort mogelijk een Engels international in de gelederen. Steve McClaren, de nieuwe hoofdtrainer van de Tukkers, heeft zijn oog namelijk laten vallen op Tottenham Hotspur-doelman Paul Robinson. Dat weet VI.
McClaren, die eerder onder meer werkte als bondscoach van Engeland, heeft een uitgebreid netwerk in het Verenigd Koninkrijk. Mede daardoor hoopt hij Robinson te kunnen verleiden tot een transfer naar Enschede, waar de huidige eerste doelman Sander Boschker op leeftijd begint te raken.
De 28-jarige Robinson mag op zijn beurt voor een goed bod vertrekken bij Tottenham, dat Heurelho Gomes overnam van PSV als nieuwe eerste keeper. Er zijn echter ook enkele Engelse clubs geïnteresseerd in Robinson, die het afgelopen seizoen veel kritiek te verduren kreeg.
Behalve Robinson hoopt McClaren tevens op de komst van George Boateng (Middlesbrough) en Shola Ameobi (Newcastle United). Daarnaast zou de naam van Peter Crouch (Liverpool) zijn gevallen. De boomlange spits zou voor een jaar gehuurd moeten worden, maar Twente lijkt bij voorbaat al kansloos de international binnen te halen.
——————–
Daaaamnnn Twente word ook overmoedig!
‘McClaren denkt aan Robinson’FC Twente heeft binnenkort mogelijk een Engels international in de gelederen. Steve McClaren, de nieuwe hoofdtrainer van de Tukkers, heeft zijn oog namelijk laten vallen op Tottenham Hotspur-doelman Paul Robinson. Dat weet VI.McClaren, die eerder onder meer werkte als bondscoach van Engeland, heeft een uitgebreid netwerk in het Verenigd Koninkrijk. Mede daardoor hoopt hij Robinson te kunnen verleiden tot een transfer naar Enschede, waar de huidige eerste doelman Sander Boschker op leeftijd begint te raken.De 28-jarige Robinson mag op zijn beurt voor een goed bod vertrekken bij Tottenham, dat Heurelho Gomes overnam van PSV als nieuwe eerste keeper. Er zijn echter ook enkele Engelse clubs geïnteresseerd in Robinson, die het afgelopen seizoen veel kritiek te verduren kreeg.Behalve Robinson hoopt McClaren tevens op de komst van George Boateng (Middlesbrough) en Shola Ameobi (Newcastle United). Daarnaast zou de naam van Peter Crouch (Liverpool) zijn gevallen. De boomlange spits zou voor een jaar gehuurd moeten worden, maar Twente lijkt bij voorbaat al kansloos de international binnen te halen.——————-Daaaamnnn Twente word ook overmoedig!
hahaha Robinson
Heeft vorig seizoen toch ook al voor Go Ahead gevoetbald op uitleenbasis? Was toch niet dermate overtuigend dat ie z.s.m. bij Arsenal zou kunnen instromen.
‘Ajax en Sulejmani akkoord over transfer’
Geschreven op woensdag, 2 juli om 20:22
Miralem Sulejmani en Ajax hebben een persoonlijk akkoord bereikt over een transfer. Dat valt te lezen in de nieuwste editie van Voetbal International. “Met de speler zelf zijn we er wel uit”, aldus technisch manager Danny Blind. “Het is nu een zaak van club tot club.” Dinsdag kondigde voorzitter Uri Coronel aan ‘louter topspelers te willen halen’. Sulejmani lijkt, na Dario Cvitanich, de tweede grote aankoop te worden voor de Ajacieden. Zijn club SC Heerenveen en Ajax zijn nog volop in onderhandeling.
De negentienjarige Serviër was het afgelopen seizoen één van de revelaties in de Eredivisie. Hierdoor stond hij vanaf het begin af aan bovenaan het wensenlijstje van de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten. Voor Heerenveen speelde hij 34 wedstrijden waarin hij vijftien keer scoorde.
zou een goede aankoop zijn wat mij betreft is alleen te hopen dat de clubs eruit komen
Heeft vorig seizoen toch ook al voor Go Ahead gevoetbald op uitleenbasis? Was toch niet dermate overtuigend dat ie z.s.m. bij Arsenal zou kunnen instromen.
Hij heeft 1 wedstrijd gespeeld omdat hij geblesseerd raakte daar.
Misschien niet bij Arsenal, maar bij Zwolle kan hij misschien wel van pas komen.
Messi solliciteert naar een club in Italie. Wat is dat toch met al die open sollicitaties. Zeg dan gewoon: ik wil weg, of blijf gewoon lekker.
sowieso italiaanse competitie is niks, hooguit een paar leuke clubs. Velden waar supporters 6 km van het veld zitten enz enz
Denk dat Messi zich teveel spiegelt aan zijn landgenoot en voetballegende Pluisje die ooit succesvol voor Napoli uitkwam. Italië past qua voetbal totaal niet bij het type speler dat Messi is. In Spanje is ie helemaal in z’n element. Bovendien zit je in Italië vreselijk veel in trainingskampen met je team tussen wedstrijden door, zijn inderdaad de stadions nogal ouderwets en word er in veel gevallen veel harder verdedigd.
Morgen trouwens kaartjes halen voor het Amsterdam Tournament. Inter, Sevilla en Arsenal… mooie bezetting en veel mutaties in bovenstaande teams.
Sulejmani rond met Ajax
AMSTERDAM– Ajax en SC Heerenveen hebben een akkoord bereikt over de overgang van Miralem Sulejmani. Met de overgang van de Serviër naar Amsterdam is een bruto tranferbedrag gemoeid van 16,25 miljoen euro. ![]()
De 19-jarige Sulejmani speelde, voordat de aanvaller naar SC Heerenveen kwam, voor Partizan Belgrado. Afgelopen seizoen scoorde de Serviër 15 doelpunten in 34 wedstrijden voor de Friese club.
In het seizoen 2007-2008 kreeg Sulejmani de Johan Cruijff prijs voor Talent van het Jaar in de Eredivisie.
De aanvaller had in Friesland, waar hij sinds 2006 speelde, nog een contract tot 2010.
Eerder deze week kondigde Ajax-voorzitter Uri Coronel aan dat zijn club bereid is veel geld uit te trekken voor twee topspelers. “Liever dit dan tien investeringen in de breedte”, zo kondigde hij aan.
Sulejmani is de tweede aankoop van Ajax in aanloop naar het nieuwe seizoen, de eerste onder leiding van de nieuwe trainer Marco van Basten. Eerder werd de Argentijnse topschutter Dario Cvitanic vastgelegd.
Heerlijke aankoop voor Ajax, groot verlies voor Heerenveen. Erg veel geld, dat wel… maar deze jongen is ook wel ongelofelijk goed. Ajax krijgt komend seizoen een droomvoorhoede als Huntelaar ook nog besluit te blijven. Zo niet, dan heb je hiermee toch wel wat goals ingekocht en is het zoeken naar een goede puntspeler ten complementering. Nu nog een nieuwe verdediger en iemand op 10.
Leuke aankoop, hoop wel dat heerenveen versterking haalt.
1Ajax
2Groningen
17 PSV
18 Twente
Zoiets zou leuk zijn toch