Brasco, de Keizah, DaveHunter, Derico, DTNR67, Eppo, Godsson, Heaps, JPK, Jurian, Carlos, killallhippies, Krimi, LastDisciple, Lepricon, listig, Loki, Murph, nox, 013HIPHOP, Opperjager, Overgewicht, ProZak, RaRa, RebelNo1, Rik, Shameless, Shelter, Tfoe, DJ Tkillah, Tystar, UrbanSound, warhead, zombified
Ikzelf weinig. Tis meer wat de massa in Nederland zou doen. Kan alcohol goed missen, maar gek genoeg word een gedeeltelijk verbod op roken met veel gemor idd eerder toch geaccepteerd dan dat men ooit een alcohol verbod zal accepteren.
Rellen?
Ikzelf weinig. Tis meer wat de massa in Nederland zou doen. Kan alcohol goed missen, maar gek genoeg word roken met veel gemor idd eerder toch geaccepteerd dan dat men ooit een alcohol verbod zal accepteren.Rellen?
Ik vind roken en alcohol altijd een beetje een onzinnige vergelijking..
ik begrijp de vergelijking niet…
iemand die rookt verzorgt overlast voor mensen die niet roken, iemand die drinkt doet dat niet…
maar goed stel dat, dan doet het me niet zoveel want ik drink geen alcohol duzzz ![]()
Waarom, vanwege het aantal gebruikers?
Omdat roken (in principe) altijd schadelijk is voor de mensen in je directe omgeving. Alcohol is dat niet, tenzij het door de gebruiker in grote hoeveelheden ingenomen wordt en de persoon in kwestie Ludo Anders heet.
mijn eigen moonshine maken
yeah, moonshine! absint en bacardi 151 is voor watjes!!!!!
oja, ik zou een mini oorlog veroorzaken
k denk dat alleen Geert Wilders met zijn islamofobie zich bezig houd met dit potentiele probleem in Den Haag
ik zuip gewoon vrolijk door, dan maar thuis. gewoon meesen uitnodigen
leuk feitje trouwens: Bebogeen is een verhaspelde afkorting voor ‘Geen boter beschikbaar’ en is uitgevonden als botervervanger tijdens het botertekort na WOII
of een boterham met jam, bebogeen en salami
of met pindakaas, brie en appelstroop.
of hagelslag en sandwichspread