reviews interviews galleries videos forum members login signup
153 bezoekers en 2 leden online.
Borriegineel, Yo-Riz
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Yid
Yid

van de voorpagina:

Nadat Noel Gallagher van Oasis zich negatief had uitgelaten (‘I’m not having hiphop at Glastonbury. It’s wrong.’) op het feit dat Jay Z de headliner van het roemruchte Britse festival Glastonbury zou zijn heeft de Brooklynite op ludieke wijze wraak genomen. Met een gitaar om zijn nek betrad Jay het podium terwijl hij (heel vals) Wonderwall van Oasis (mee)zong. Het publiek vond het prachtig en zong gewoon mee. Na deze aparte intro ging Jay gelijk door met zijn rock/hiphop track 99 Problems.

haah

29 Jun ’08 – 11:26
Brasco99
Brasco

Wat een baas, volgens mij baalde hij wel keihard toen het publiek het nummer kende en het helemaal mee zong, je zag hem kijken :p

29 Jun ’08 – 11:32
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

hahaha

Jay-Z en Gallagher zijn allebei koningen

29 Jun ’08 – 11:36
Yid
Yid

hahahaJay-Z en Gallagher zijn allebei koningen

word

29 Jun ’08 – 11:46
Rik
Rik

Opnieuw een bewijs dat Jay-Z een fucking slimme gast is die weet hoe hij dingen aan moet pakken. Prrrrrrr.

29 Jun ’08 – 11:54
Rik
Rik

Hier de lange versie:

29 Jun ’08 – 11:58
ViciousOne
Vicious One

Gutte Gut… meneer z’n ego steekt weer eens de kop op.

29 Jun ’08 – 13:23
Rik
Rik

Gutte Gut… meneer z’n ego steekt weer eens de kop op.

Leg uit…

Ik vind het gewoon een dope reactie op die van Gallagher.

29 Jun ’08 – 13:45
Christov
Christov

Jay-Z kan wel tof doen, maar een nummer van de kwaliteit van Wonderwall moet ie nog wel schrijven en dat is een feit.

Ik snap die reactie van Gallagher wel enigzins, hoe zou t helft van t forum hier reageren als dr een of andere rockband op Hiphopkemp zou staan en dan zou mogen afsluiten… Denk niet dat wij de organisatie zouden prijzen voor het feit dat ze zo openminded zijn

29 Jun ’08 – 13:51
Rik
Rik

Jay-Z kan wel tof doen, maar een nummer van de kwaliteit van Wonderwall moet ie nog wel schrijven en dat is een feit. Ik snap die reactie van Gallagher wel enigzins, hoe zou t helft van t forum hier reageren als dr een of andere rockband op Hiphopkemp zou staan en dan zou mogen afsluiten… Denk niet dat wij de organisatie zouden prijzen voor het feit dat ze zo openminded zijn

Als die act met Hip Hop van Dead Prez opkomt ofzo is het geen probleem hehe.

29 Jun ’08 – 13:55
Yid
Yid

Jay-Z kan wel tof doen, maar een nummer van de kwaliteit van Wonderwall moet ie nog wel schrijven en dat is een feit. Ik snap die reactie van Gallagher wel enigzins, hoe zou t helft van t forum hier reageren als dr een of andere rockband op Hiphopkemp zou staan en dan zou mogen afsluiten… Denk niet dat wij de organisatie zouden prijzen voor het feit dat ze zo openminded zijn

wat een domme vergelijking. Glastonbury is geen Britpop festival er staan gewoon meerdere stijlen muziek dus je vergelijking gaat niet op. Hiphop Kemp is een hiphopfestival dus logisch dat een Oasis daar niet past.

29 Jun ’08 – 13:56
bleek
bleek

“i don’t believe that anybody, feels the way i do. about ya now”

dat die sleutelzin

een 10 voor het idee een–6 voor de uitvoering

29 Jun ’08 – 14:00
Christov
Christov

wat een domme vergelijking. Glastonbury is geen Britpop festival er staan gewoon meerdere stijlen muziek dus je vergelijking gaat niet op. Hiphop Kemp is een hiphopfestival dus logisch dat een Oasis daar niet past.

ja en Glastonbury is een rockfestival van oudsher. Oasis is een rockband. Dus gaat wel op.

plus mn eerste punt geld nogsteeds, Jay-Z moet nogsteeds een nummer maken wat in de buurt komt van Wonderwall voordat ie t belachelijk kan maken

29 Jun ’08 – 14:11
Yid
Yid

ja en Glastonbury is een rockfestival van oudsher. Oasis is een rockband. Dus gaat wel op.plus mn eerste punt geld nogsteeds, Jay-Z moet nogsteeds een nummer maken wat in de buurt komt van Wonderwall voordat ie t belachelijk kan maken

Jongen kijk nou gewoon naar die line up shit is veel meer dan rock alleen dus boeiuh en wat maakt het nou uit wat het van oudsher was het gaat erom wat het nu is en feit is dat Jay Z daar gewoon goed tussen past dus Noel moet niet zo huilen en gewoon goede nummers maken (is alweer een tijdje geleden).

29 Jun ’08 – 14:22
Macro
Macronizm

haha de uitvoering lijkt nergens op, heb ook niks met jay z verder maar de actie op zich is cool

29 Jun ’08 – 14:33
Witflits
Witflits

hahahaJay-Z en Gallagher zijn allebei koningen

Vette actie hahaha, wat een zangtalent.
En dat Jay-Z geen nummer heeft van het niveau Wonderwall (ben ik t overigens niet mee eens, maar das smaakding) wil niet zeggen dat ie niet gewoon een beetje triest kan doen. Noel moet zoals yid zegt niet zo janken, dan kun je op een grappige tegenreactie wachten.

29 Jun ’08 – 14:40
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Oasis is zo goed als klaar Yid.

29 Jun ’08 – 15:31
killallhippies
killallhippies

Ik vind het wel grappig

29 Jun ’08 – 15:57
Bora
Bora

“terwijl hij (heel vals) Wonderwall van Oasis (mee)zong.”

ik denk wel dat het zijn normale zing stem is :D

29 Jun ’08 – 15:58
Yid
Yid

Oasis is zo goed als klaar Yid.

komt nieuw album aan

29 Jun ’08 – 16:11
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

ja slotalbumpje toch, en dan taaien ze geloof ik af

29 Jun ’08 – 16:45
Waldie
Waldie

nou nou te grazen nemen is t niet echt , wel lache verder

29 Jun ’08 – 20:49
NovaChe
NovaChe

Hij heeft in iedere geval goed gevoel voor humor.

1 Jul ’08 – 00:31
2 Jul ’08 – 13:41
Rik
Rik

99 Problems / Wonderwall (Jay-Z/Oasis remix)

Heel vet gedaan.

3 Jul ’08 – 15:56
Blen
Blen

Jay-Z moet nogsteeds een nummer maken wat in de buurt komt van Wonderwall voordat ie t belachelijk kan maken

is wonderwall niet gecovered?

3 Jul ’08 – 16:20
Christov
Christov

bq. Jay-Z moet nogsteeds een nummer maken wat in de buurt komt van Wonderwall voordat ie t belachelijk kan makenis wonderwall niet gecovered?

Wonderwall (song)
From Wikipedia, the free encyclopedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Wonderwall_28song29

Single by Oasis
from the album (What’s the Story) Morning Glory?
B-side “Round Are Way”, “The Swamp Song”, “The Masterplan”
Released 30 October 1995

“Wonderwall” is a song by British rock band Oasis, written by the band’s guitarist and chief songwriter Noel Gallagher.

3 Jul ’08 – 16:53
Blen
Blen

maar het blijft een kutnummer

3 Jul ’08 – 17:02
3 Jul ’08 – 17:13
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

wonderwall is gecovered ja

3 Jul ’08 – 17:20