Over een paar uur stap ik in het vliegtuig op weg naar Mexico voor een rondreis langs de Maya route. Ben wel benieuwd waar iedereen dit jaar naar toe gaat op vakantie.
Dus: Drop hier die tropische bestemmingen van Terschelling tot de Seychellen. ![]()
oeh leuk mexico, veel plezier!
ik ga naar dour, berlijn, italie en kamperen in zeeland. mits ik even een baantje vind ![]()
lloret de mar, Bolero park.. 10 dagen lang gek!ben je 16?
Nope, ben 17.. almost 18.
Daar verjaar ik.
johannesburg 2 weekies, alleen de vliegreis hoef ik te betalen de rest is geregeld, en dour en lowlands.
vierdaagsuhfeestuh biatchwiggedy…………word
same here, de hele week wel een beetje daar te vinden
heb nieuwe auto gekocht van m,n vakantie doekoe (golf 4) dus dat geld is aardig op!
dat word 4 weken lang nonstop hiphop shit uit m,n speakers blazen , met genoeg bier & hollandse groente bij de hand.
weet hoe dat gaat
Ook Lloret, 12 dagenToffe boys mogen wel aan me vragen of ik 16 ben
ai ai, dat ben ik vast! ben je 16?
Ik spaar nog even door voor e.e.a. Gewoon lekker de ontknoping van de Tour volgen in de 2 weken dat ik vakantie heb, en verder wat leuke dagtripjes maken.
in ieder geval 16 tmt 18e op zomerfeesten plus hiphopkemp, rest van de tijd werken en nog een paar ander projectjes
Ook Lloret, 12 dagenToffe boys mogen wel aan me vragen of ik 16 benai ai, dat ben ik vast! ben je 16?
Neeee, kom chillen dan?