reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
sonar
sonar

vraagje;

mn compu doet heel vaag (langzaam enzo) Ik heb net avg alles laten scannen en was cool maar checkt avg alles? of moet je ook nog andere scans uitvoeren? en zo ja waarmee?

27 Jun ’08 – 00:57
Shelter
Shelter

spyware zal ik ff checken als ik jou was…kan met Spybot en/of Adaware

27 Jun ’08 – 01:29
Dvide
D-vide

en ccleaner eroverheen gooien, helpt ook een heleboel meestal

27 Jun ’08 – 10:45
sonar
sonar

ok thx gasten

ga t ff proberen

Ik heb een gloednieuwe laptop, werkte als een speer maar sinds ik ben begonnen met downloaden is t GELIJK raak. Zou t zin hebben om die files gewoon te verwijderen of is dat te laat (virus al verspreidt/avg vond niks)?

27 Jun ’08 – 11:07
ViciousOne
Vicious One

Wat heb je gedownload?

En AVG is niet heel adequaat met scannen. Soms ook te rigoureus waardoor essentiële systeem files in quarantaine worden geplaatst en je systeem ook verneukt word.

Tip: alle data (zoals muziek, films, afbeeldingen en andere belangrijke zaken) op een externe HD plaatsen. Die raken niet snel geïnfecteerd als zich een virus verspreid op je HD van je pc of laptop. Op HD van je pc/laptop alleen applicaties laten draaien, die zijn makkelijk te her-installeren.

Beste is gewoon terugkeren naar je last known good configuration of je schijf helemaal formatteren.

27 Jun ’08 – 21:24
broodkorst
broodkorst

mijn internet explorer geeft sinds een tijdje telkens een foutmelding.. en dan dat het moet worden verzonden en shit.
hitman vindt niks.. en het is zo ineens gekomen.

rara wat is ut

1 Jul ’08 – 00:33
Tuplad
Tuplad

Herstarten die shit, F8 drukke, booten in safe mode met netwerk drives, scannen die zooi met NOD32, Panda, BitDefender, Kaspersky, Adaware, spybot s&d, spyware doctor, daarna poetsen met ccleaner(regclean niet vergeten) en cleanup!.

Dan zal het wel in orde zijn En verander van browser… www.opera.com

1 Jul ’08 – 00:38
broodkorst
broodkorst

tja die browser hm.. maar zijn er met opera niet veel sites die gaar doen enzo? omdat veel shit alleen iE geschikt gebouwd wordt ofzo?

1 Jul ’08 – 00:41
perpetuumm
Perpet

tja die browser hm.. maar zijn er met opera niet veel sites die gaar doen enzo? omdat veel shit alleen iE geschikt gebouwd wordt ofzo?

sites die alleen maar voor iE worden gebouwd zijn het bezoeken sowieso niet waard..

Firefox / Opera / Safari

en áls er dan een site is die niet werkt (zijn er niet heel veel), dan open je hem toch alsnog even met een ander browser?

1 Jul ’08 – 00:46
killallhippies
killallhippies

Pindakaas is een voedingsmiddel gemaakt van zeer fijn gemalen pinda’s. Pindakaas komt oorspronkelijk uit de Verenigde Staten, waar het ontwikkeld werd door Dr. John Harvey Kellogg in 1893, ten tijde van een overschot in de productie van pinda’s. Het is met name populair broodbeleg in de Verenigde Staten, Canada, Turkije, het Verenigd Koninkrijk en Nederland en in mindere mate in Suriname (vooral een scherpere variant) en Duitsland.

Amerikanen eten gemiddeld anderhalf kilo pindakaas per persoon per jaar. In Amerika moet pindakaas wettelijk tenminste 80% pinda’s bevatten. Het is er bovendien wettelijk verboden kunstmatige zoetmakers, kleuren en conserveringsmiddelen aan de pindakaas toe te voegen. De meeste soorten bevatten ook zout en suiker (soms verborgen als glucose, sacharose of fructose op het etiket) om aan de smaak van de gemiddelde consument tegemoet te komen, hoewel ook reform en andere varianten zonder toevoegingen worden verkocht.

Als dat niet werkt, computer uit het raam gooien.

1 Jul ’08 – 03:09
Tuplad
Tuplad

Wat die andere zei, sites die te bezoeken zijn alleen met IE zijn het bezoeken niet waard. En nee, er doets niks gaar Ben nog geen sites tegengekomen die niet werken, anders werken misschien, maar niet werken ? Nah.

1 Jul ’08 – 12:15
Larixk
Larixk

andersom heb je het ook; sites die fokt op doen in ie.

1 Jul ’08 – 12:17
Tuplad
Tuplad

andersom heb je het ook; sites die fokt op doen in ie.

wurd

2 Jul ’08 – 12:56