reviews interviews galleries videos forum members login signup
428 bezoekers en 1 lid online.
NovaChe
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Shitkebab
Shitkebab

Vandaag had ik eindelijk genoeg geld voor kaartje. Dus ik bellen naar de plato of er nog kaartjes waren “ja hoor genoeg”. Uurtje later kom ik daar aan is het godverdomme uitverkocht. Postkantoor ook. Gewoon alle ticketservice kaarten uitverkocht. Zijn er nog mensen hier die beetje knowledge hebben om zonder kaartje toch nog binnen te komen?

21 Jun ’08 – 16:35
listig
listig

ik ben aantal keer zonder kaartje daarheen gegaan…wel al jaren geleden maar t was nooit een probleem om een kaartje te fixen vaak nog goedkoper ook dus ik zou gewoon daarheen gaan als ik jou was

21 Jun ’08 – 17:00
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Ik zou blij zijn dat het uitverkocht is, maar goed.

21 Jun ’08 – 17:04
JPK
JPK

Heb ook nog geen kaartje, maar wil wel daar zijn.
Regelen dus.

Line-up dit jaar is dik in orde. Weinig hiphop, maar wel de Sex Pistols daaro.
Als Lowlands niet lukt, dan ga ik die gasten op de Lokerse Feesten checken.

21 Jun ’08 – 17:29
Opperjager
Opperjager

Ssiget!!!
goedkoper…langer…83 x dikker

21 Jun ’08 – 17:54
Yid
Yid

gisteren was er een persbericht waarbij werd gemeld dat er nog 5.000 tickets waren dus toen is die enorme run ontstaan..

ik heb die line up bekeken en wat is daar nou zo bijzonder aan behalve de Sex Pistols?

21 Jun ’08 – 18:01
Shelter
Shelter

Lowlands is zoooo overrated… de laastte Lowlands die nog ok was was in 1998 als ik me neit vergis…of misschien nog ervoor zelfs. Daarna ging het bergafwaards en nu lijkt het gewoon Pinkpop II.

21 Jun ’08 – 18:41
Scraffitio
Scraffitio

Ssiget!!!goedkoper…langer…83 x dikker

aight aight aight, ik ook!
ben je al wel eens eerder geweest?

21 Jun ’08 – 18:50
JPK
JPK

gisteren was er een persbericht waarbij werd gemeld dat er nog 5.000 tickets waren dus toen is die enorme run ontstaan..ik heb die line up bekeken en wat is daar nou zo bijzonder aan behalve de Sex Pistols?

Pistols
Underworld
The Roots
Gogol Bordello
Extince
…en nog een naam of twee.

Vorig jaar stond er geen enkele naam die me aansprak. Dopeste vorig jaar was de voorpremiere van de film ‘Die Fälscher’.

21 Jun ’08 – 23:27
Borriegineel
Borriegineel

gisteren was er een persbericht waarbij werd gemeld dat er nog 5.000 tickets waren dus toen is die enorme run ontstaan..ik heb die line up bekeken en wat is daar nou zo bijzonder aan behalve de Sex Pistols?
PistolsUnderworldThe RootsGogol BordelloExtince…en nog een naam of twee.Vorig jaar stond er geen enkele naam die me aansprak. Dopeste vorig jaar was de voorpremiere van de film ‘Die Fälscher’.

Vorig jaar was juist erg vet, JPK! Rodrigo Y Gabriela, Dizzee Rascal, Tool, The Good, The Bad & The Queen, M.I.A. en Unkle waren stuk voor stuk zeer sterke optredens.

21 Jun ’08 – 23:59
Yid
Yid

PistolsUnderworldThe RootsGogol BordelloExtince…en nog een naam of twee.Vorig jaar stond er geen enkele naam die me aansprak. Dopeste vorig jaar was de voorpremiere van de film ‘Die Fälscher’.

nogmaals wat is daar nou bijzonder aan ?

22 Jun ’08 – 00:10
Shelter
Shelter

word @ yid

22 Jun ’08 – 11:34
paulpeters
Paul Peters

Sex Pistols?

22 Jun ’08 – 11:45
Zino
Z!no

Shit..

Godverdomme!

Geen kaartjes echt meer beschikbaar!
Eigen domme schuld!

Als er iemand nog een kaartje over heeft…
let me know!

Ik wou samen met mijn zusje gaan, maar ja… :S

Z!no

22 Jun ’08 – 12:08
Arie_Ribbens007
Volksheld

een vriend van me heeft extra kaarten krijg er zelf ook nog een van hem, wattie ervoor moet hebben weet ik niet

22 Jun ’08 – 12:20
paulpeters
Paul Peters

ik ruil mijn kaart voor je zusje, ZinO

22 Jun ’08 – 12:37
Zino
Z!no

Die ruil zal ik nooit aangaan!

Beter dat je mijn ex neemt, dan mijn zusje
whahaha

Umh…volksheld! Zou fakking dope zijn!
PM mij eventjes…

Rustug

Z!no

22 Jun ’08 – 12:42
Arie_Ribbens007
Volksheld

zodra ik meer weet..

22 Jun ’08 – 12:47
Zino
Z!no

Tnx yo!

22 Jun ’08 – 12:52
JPK
JPK

Line-up blijft een kwestie van smaak.

Ik vind HipHopKemp doper dan Lowlands qua line-up en ook Splash is dikker, maar ik heb iig het idee dat er dit jaar een aantal shows staan waar het goed feesten wordt.

Dus dat.

22 Jun ’08 – 15:54
Shelter
Shelter

line-up is zeker kwestie van smaak maar vroeger was Lowlands echt zo’n festival waar toch zeker 10 echt goede bands/dj’s stonden met naam in de wat alternatievere scene met daaromheen een flink aantal groepen die aanstormend waren.
Toen ging je voor de lowlandsnamen van nu naar Pinkpop…
Ik vind dat echt zonde, want die lowlands sfeer is daardoor ook anders geworden…daarbij is het ook nog flink duurder!

22 Jun ’08 – 16:18
Yid
Yid

line-up is zeker kwestie van smaak maar vroeger was Lowlands echt zo’n festival waar toch zeker 10 echt goede bands/dj’s stonden met naam in de wat alternatievere scene met daaromheen een flink aantal groepen die aanstormend waren.Toen ging je voor de lowlandsnamen van nu naar Pinkpop…Ik vind dat echt zonde, want die lowlands sfeer is daardoor ook anders geworden…daarbij is het ook nog flink duurder!

word up!

22 Jun ’08 – 16:24
JPK
JPK

Toen ging je voor de lowlandsnamen van nu naar Pinkpop

Wat zijn die acts dan die op Pinkpop thuis zouden horen?

Plus: die Lowlands-sfeer is echt niet heel erg veranderd. Het is allemaal wat strakker geworden, dat wel. Ik kom er sinds ’95 en die sfeer is nog nagenoeg hetzelfde.

22 Jun ’08 – 16:42
Yid
Yid

Toen ging je voor de lowlandsnamen van nu naar Pinkpop
Wat zijn die acts dan die op Pinkpop thuis zouden horen?Plus: die Lowlands-sfeer is echt niet heel erg veranderd. Het is allemaal wat strakker geworden, dat wel. Ik kom er sinds ’95 en die sfeer is nog nagenoeg hetzelfde.

drukte man.. alle tenten puilen uit vind ik verre van chill

22 Jun ’08 – 17:05
Shelter
Shelter

Anouk, Franz Ferdinand, HIM, Danko Jones, Jeugd van Tegenwoordig, Junkie XL, Kraak & Smaak, Nightwish, The opposites, pete philly & perquisite…
het is niet per se waardeoordeel wat betreft performance (Pete P & P is live gewoon sterk en zo), maar het type namen.
Zulke namen deden ze vroeger echt niet, dat zou ook niet geaccepteerd worden.
Als ze bijv hiphop gedaan hadden, gingen ze neit voor de bekendere namen als Extince en the Roots…
bij wijze van spreken namen ze Risskant en Little Brother…

Je kan toch serieus niet menen dat die sfeer in ’95 (was zelf ook vanaf ’95 gegaan) nog nagenoeg dezelfde is als die van nu?? Er kwam een heel ander soort publiek toen, nu heb je wat meer "mainstream"-gasten rond lopen die voor Anouk komen en de Jeugd en de rest waarschijnlijk ook wel gaan checken nu ze er toch zijn.

22 Jun ’08 – 17:06
Borriegineel
Borriegineel

Lowlands is een heel dope festival met meer dan genoeg obscure acts om al die wacke mainstreamtroep te kunnen negeren. En met ruim 50.000 bezoekers merk je niet zo heel veel van dat blije festivalpubliek waar Extince z’n praatjes dit jaar aan gaat verkopen. Blij dat ik m’n ticket binnen heb!

22 Jun ’08 – 17:11
Paars
Paars

er komt best wel veel toffe elektro naar lowlands. zat nog te twijfelen om te gaan, maar beter dat het uitverkocht is

22 Jun ’08 – 17:23
Bruin
Ludo Anders

Sigur Rós, Does it offend you? Yeah!, Hadouken!, The National, The Roots, Santogold, Holy Fuck, Los Campesinos, dEus, MGMT, No Age…allemaal bands met een dikke livereputatie die ik nog graag live wilde zien. Vorige week kaartje gehaald dus ik ben blij

22 Jun ’08 – 18:53
Rule
Rule

Ik ga dit jaar voor het eerst sinds 1996 niet. Programma is matig op een paar toffe namen na, zoals Benga, Flaming Lips, The Roots, Gutter Twins, Diplo, Black Mountain, Jamie Lidell, Pivot, Sigur Ros en Yeasayer. Dat ze Iggy & The Stooges er twee jaar terug neerzetten was wel tof maar Sex Pistols heeft al decennia niks uitgebracht en is gewoon een ouwe lullenband die gewoon nog een keer willen cashen. Sfeer is trouwens altijd goed op Lowlands maar programmering was vroeger wel beter.

23 Jun ’08 – 08:43
Christov
Christov

zolang olli banjo hier niet komt ga ik naar Tsjechie

23 Jun ’08 – 09:42