reviews interviews galleries videos forum members login signup
512 bezoekers en 12 leden online.
D-vide, Godsson, JPK, Jurian, killallhippies, Larixk, Mypoz, Rusp, 0RuSt76, Stone A Pig, Tobi, TobyJ
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Cyrus
Cyrus

Fokking ‘black sunday’ B-real baard…

16 Jun ’08 – 09:07
Mip
Mip

jottem

16 Jun ’08 – 09:27
JPK
JPK

Heeft ’ie nog wat te melden ook lately?

16 Jun ’08 – 10:42
Yid
Yid

die baard is wel puur

16 Jun ’08 – 17:35
Lepricon
Lepricon

Is om die steeds dikker wordende pelikaan-onderkin van ’m te camoufleren

16 Jun ’08 – 17:38
Lepricon
Lepricon

Het bijbehorende interview:

http://www.undergroundhiphop.com/video/detail.a…,-MA-5-8-08

16 Jun ’08 – 17:45
killallhippies
killallhippies

Queer eye for the straight guy

16 Jun ’08 – 18:25
qub
qup-of-T

Waarom is dit überhaubt topic-waardig? Het is toch geen hitkrantforum hier waar iedere scheet die britney laat lang en breed uitgemeten wordt?

16 Jun ’08 – 20:06
onrust
RIOT

Waarom is dit überhaubt topic-waardig? Het is toch geen hitkrantforum hier waar iedere scheet die britney laat lang en breed uitgemeten wordt?

word

16 Jun ’08 – 20:18
Christov
Christov

Queer eye for the straight guy

hahahahah damn

16 Jun ’08 – 20:23
Cyrus
Cyrus

z’n plaat komt volgende maand uit…

17 Jun ’08 – 07:55
Christov
Christov

denk niet dat dat boeiend word….vond zn eerste solo al goed kut op misschien 5/6 tracks na

17 Jun ’08 – 08:59
SunTzu
SunTzu

26 Augustus

17 Jun ’08 – 10:13
Bora
Bora

ik zei 3 jaar geleden in een review dat als bill niet oppast dat ie echt heel dik zou worden…. ik kreeg een hele boze mail van hem terug zo van “we zien elkaar wel”….. ik wilde hem zien in hiphopkemp maar ze hadden hun “vlucht gemist”…. en nu is hij heel dik en ziet er scary uit…. je moest naar me luisteren bill, je moest naar me luisteren…..

17 Jun ’08 – 11:04
SunTzu
SunTzu

Burger King nutrition…

Kan ie trouwens al meer dan 1 zin spitten live tegenwoordig?

Ik vind em best gruwelijk de laatste tijd op plaat overigens, White nigger is best hard…Bullet Never Lies klonk ook aardig, en behalve die metaldude is War is my destiny ook erg…

17 Jun ’08 – 11:07
SunTzu
SunTzu

Raekwon dwarfs in the shadow of William

17 Jun ’08 – 11:15
paulpeters
Paul Peters

misschien moet hij z’n naam veranderen in Very Heathy Bill.

17 Jun ’08 – 19:14
Yid
Yid

ik zei 3 jaar geleden in een review dat als bill niet oppast dat ie echt heel dik zou worden…. ik kreeg een hele boze mail van hem terug zo van “we zien elkaar wel”….. ik wilde hem zien in hiphopkemp maar ze hadden hun “vlucht gemist”…. en nu is hij heel dik en ziet er scary uit…. je moest naar me luisteren bill, je moest naar me luisteren…..

yeah en je gaf mij hetzelfde advies! en WIJ zien elkaar ook nog wel !

17 Jun ’08 – 19:27
Christov
Christov

hahaha tering, die linker is toch Jeru da Damaja? Die heb ik laatst nog gezien bij Beatnuts, dat is ook al een beer van een vent…dan is Bill nu echt heeeeel dik

17 Jun ’08 – 19:27
smk
buurman

wie zou dikker zijn, fat joe of bill? jammer dat pun dood is. die vent was volgens mij nog dikker.

17 Jun ’08 – 19:35
Yid
Yid

hahaha tering, die linker is toch Jeru da Damaja? Die heb ik laatst nog gezien bij Beatnuts, dat is ook al een beer van een vent…dan is Bill nu echt heeeeel dik

damn die bomberjack is echt 7xl ofzo

17 Jun ’08 – 19:37
Bora
Bora

yeah en je gaf mij hetzelfde advies! en WIJ zien elkaar ook nog wel !

ik krijg nog 3 cd’s van je… sole–live in rome, de derde van jedi minds, en nog 1….

17 Jun ’08 – 20:38