Waarom is dit überhaubt topic-waardig? Het is toch geen hitkrantforum hier waar iedere scheet die britney laat lang en breed uitgemeten wordt?
Waarom is dit überhaubt topic-waardig? Het is toch geen hitkrantforum hier waar iedere scheet die britney laat lang en breed uitgemeten wordt?
word
ik zei 3 jaar geleden in een review dat als bill niet oppast dat ie echt heel dik zou worden…. ik kreeg een hele boze mail van hem terug zo van “we zien elkaar wel”….. ik wilde hem zien in hiphopkemp maar ze hadden hun “vlucht gemist”…. en nu is hij heel dik en ziet er scary uit…. je moest naar me luisteren bill, je moest naar me luisteren…..
Burger King nutrition…
Kan ie trouwens al meer dan 1 zin spitten live tegenwoordig?
Ik vind em best gruwelijk de laatste tijd op plaat overigens, White nigger is best hard…Bullet Never Lies klonk ook aardig, en behalve die metaldude is War is my destiny ook erg…
ik zei 3 jaar geleden in een review dat als bill niet oppast dat ie echt heel dik zou worden…. ik kreeg een hele boze mail van hem terug zo van “we zien elkaar wel”….. ik wilde hem zien in hiphopkemp maar ze hadden hun “vlucht gemist”…. en nu is hij heel dik en ziet er scary uit…. je moest naar me luisteren bill, je moest naar me luisteren…..
yeah en je gaf mij hetzelfde advies! en WIJ zien elkaar ook nog wel ! ![]()
hahaha tering, die linker is toch Jeru da Damaja? Die heb ik laatst nog gezien bij Beatnuts, dat is ook al een beer van een vent…dan is Bill nu echt heeeeel dik
wie zou dikker zijn, fat joe of bill? jammer dat pun dood is. die vent was volgens mij nog dikker.
hahaha tering, die linker is toch Jeru da Damaja? Die heb ik laatst nog gezien bij Beatnuts, dat is ook al een beer van een vent…dan is Bill nu echt heeeeel dik
damn die bomberjack is echt 7xl ofzo ![]()
ik zei 3 jaar geleden in een review dat als bill niet oppast dat ie echt heel dik zou worden…. ik kreeg een hele boze mail van hem terug zo van “we zien elkaar wel”….. ik wilde hem zien in hiphopkemp maar ze hadden hun “vlucht gemist”…. en nu is hij heel dik en ziet er scary uit…. je moest naar me luisteren bill, je moest naar me luisteren…..yeah en je gaf mij hetzelfde advies! en WIJ zien elkaar ook nog wel !
ik krijg nog 3 cd’s van je… sole–live in rome, de derde van jedi minds, en nog 1….