reviews interviews galleries videos forum members login signup
371 bezoekers en 2 leden online.
GekkeGerda, NovaChe
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Arie_Ribbens007
Volksheld

Wie heeft zich hierin verdiept? ik heb gehoord dat je in poppodia gewoon mag blijven roken maar er zijn hier mensen die anders beweren, hoe zit dat?

14 Jun ’08 – 19:50
StoneAPig
Stone A Pig

De horeca was tijdelijk uitgezonderd maar per 1 juli 2008 hebben ook alle werknemers in de horeca, sport en kunst & cultuur sector recht op een rookvrije werkplek. Dit betekent dat werkgevers ervoor moeten zorgen dat het personeel kan werken zonder hinder of overlast van tabaksrook.

Roken kan worden toegestaan in een rookruimte. Een rookruimte moet afsluitbaar zijn en aangeduid als rookruimte. Buiten de rookruimte mag geen hinder of overlast ontstaan door tabaksrook. Verder mag in de rookruimte niet bediend worden.

De Tabakswet stelt geen eisen aan de afmeting, inrichting of luchtverversing van de rookruimte. Wel moet voldaan worden aan regelgeving op het gebied van brandveiligheid, de bouwregelgeving en regelgeving krachtens de Drank- en Horecawet. U kunt hierover contact opnemen met uw gemeente.

Mag je vanaf 1 juli nog roken in een coffeeshop?
Antwoord
Ook coffeeshops vallen onder de tabaksregelgeving en moeten dus rookvrij zijn. Ook zij kunnen rookruimten inrichten.

www.horecarookvrij.nl

14 Jun ’08 – 19:55
nox
nox

ik blijf ’t allemaal maar overdreven vinden, vooral dat verhaal over dat als alle werknemers van dezelfde werplek roken of de niet-roker er geen bezwaar tegen heeft, je dan ook niet mag roken..

maar boeie

14 Jun ’08 – 19:59
elastiekje
elastiekje

De horeca was tijdelijk uitgezonderd maar per 1 juli 2008 hebben ook alle werknemers in de horeca, sport en kunst & cultuur sector recht op een rookvrije werkplek. Dit betekent dat werkgevers ervoor moeten zorgen dat het personeel kan werken zonder hinder of overlast van tabaksrook.
Roken kan worden toegestaan in een rookruimte. Een rookruimte moet afsluitbaar zijn en aangeduid als rookruimte. Buiten de rookruimte mag geen hinder of overlast ontstaan door tabaksrook. Verder mag in de rookruimte niet bediend worden.De Tabakswet stelt geen eisen aan de afmeting, inrichting of luchtverversing van de rookruimte. Wel moet voldaan worden aan regelgeving op het gebied van brandveiligheid, de bouwregelgeving en regelgeving krachtens de Drank- en Horecawet. U kunt hierover contact opnemen met uw gemeente.
_Mag je vanaf 1 juli nog roken in een coffeeshop?AntwoordOok coffeeshops vallen onder de tabaksregelgeving en moeten dus rookvrij zijn. _Ook zij kunnen rookruimten inrichten.
www.horecarookvrij.nl

is dit een of andere zieke grap ofzo?

14 Jun ’08 – 20:12
Godsson
Godsson

nee nederland

14 Jun ’08 – 20:47
Arie_Ribbens007
Volksheld

ik heb ook weer gehoord dat het om tabaksrook gaat dus in coffeeshops mag je wel puur roken.

14 Jun ’08 – 20:49
rara
RaRa

alleen nog pure joints en pijpen roken.

14 Jun ’08 – 20:50
Paars
Paars

mijn coffeeshop heeft de boel omgebouwd, er zit nu een rookhok met ramen enweet ik t wat, en daarbinnen mag je blowen, dr buiten niet.

14 Jun ’08 – 21:47
Yid
Yid

roken is zo 1980 man dus fok die shit haha

15 Jun ’08 – 10:15
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

roken is gay

15 Jun ’08 – 12:25
KaRelax
Carlos

hahaha ik ben al een tijdje niet in de coffeeshop geweest maar als ik er weer ben en er is een speciale rook ruimte zou te erg zijn wtf

15 Jun ’08 – 12:34
dannymolle
knowledge-

mijn coffeeshop heeft de boel omgebouwd, er zit nu een rookhok met ramen enweet ik t wat, en daarbinnen mag je blowen, dr buiten niet.

word hier ook, waar vroeger de bar was staan nu automaten. shit is gewoon dezelfde measurements gebleven dat is wel chill, alleen wel een koudere sfeer nu. kanker rookverbod toz

15 Jun ’08 – 13:05
elastiekje
elastiekje

misschien zetten ze wel van die rookpalen neer in de coffeeshop hehe.

15 Jun ’08 – 14:44
Mip
Mip

roken is zo 1980 man dus fok die shit haha

roken is gay

15 Jun ’08 – 15:11
Waldie
Waldie

gaat er niet om of roken gay is .
een rookverbod in de coffeeshop is nog een stuk gayer natuurlijk ..

15 Jun ’08 – 19:05
Bora
Bora

rokende vrouwen kunnen best sexy zijn

15 Jun ’08 – 19:06
smk
buurman

Wie heeft zich hierin verdiept? ik heb gehoord dat je in poppodia gewoon mag blijven roken maar er zijn hier mensen die anders beweren, hoe zit dat?

dat wil ik ook wel es weten , mag je dan nog met een redman concert nog met een joint op je lip rondlopen?
(al mag het niet, gebeurt toch wel , ontkom je niet aan . mischien als er hoge boetes op worden gelegd,)
als gewoon iederen door blijft blowen tijdens live concerten is er nix aan de hand, ze gooien echt niet de halfe zaal dr,uit.

30 Jun ’08 – 21:26
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

rookverbod is gay

30 Jun ’08 – 21:38
Brigadier
Brigadier

Ik rook niet, het is alleen lastig als je die rook vol in je smoel krijgt, verder is het voor mij als niet roker niet noodzakelijk.

30 Jun ’08 – 22:14
Shelter
Shelter

rokende vrouwen zijn nooit sexy

30 Jun ’08 – 23:27
nox
nox

rookinjesmoel.com

30 Jun ’08 – 23:42
Cyrus
Cyrus

hahaha Gisteren in de duivel lekker na 12en nog zitten blowen. Duivel vblijft gewioon doorroken tot de eerste boete valt…

1 Jul ’08 – 14:03
Brigadier
Brigadier

vrouw:rook jij na de seks?
man: weet niet, ik kijk nooit

whaha

1 Jul ’08 – 14:22
Waldie
Waldie

hahaha Gisteren in de duivel lekker na 12en nog zitten blowen. Duivel vblijft gewioon doorroken tot de eerste boete valt…

daar zit dus als t goed is nog een waarschuwing tussen , en dan 300euro .

1 Jul ’08 – 14:22
mafkees
mafkees

Ik ga mijn sigaretje bij m’n biertje lekker warm in de dorpskroeg zeer zeker missen!

1 Jul ’08 – 17:54
Kutjong
Kutjong

alles in de fik zetten

1 Jul ’08 – 18:08
Yid
Yid

mooi zo eindelijk eens normaal eten in een restaurant zonder al die rokende tokkies

1 Jul ’08 – 18:25
pavlove
pavlove

Sowieso al beetje jammer en raar dat je in NL ook niet eens meer op straat een biertje mag drinken (dat mag dan weer wel in cafĂ©’s, met roken andersom). Over een tijdje wordt roken dus ook alweer zoiets wat vroeger mocht, maar waarvan het op den duur de normaalste zaak van de wereld is dat dat niet meer (overal) mag.

1 Jul ’08 – 19:14
Rik
Rik

Rookverbod: goed idee, slechte uitvoering.

1 Jul ’08 – 19:14
Brigadier
Brigadier

ik denk dat het roken de komende jaren wel zal dalen tot een minimum

1 Jul ’08 – 19:53