Dja, Hengel, StezoOnTheOne, Lepricon, Punchline, Nielsonwheels, Pablo2k1, Polti, Profound, Rik, Roodbloed, Rusp, Scraffitio
interview Typhoon: "Ik communiceer met de onderbuik."
In een oranje gekleurd Eindhoven (vanwege de voetbalinterland Nederland-Denemarken) ben ik op weg naar de Effenaar voor een hapje en een interview met Typhoon, die deze avond zal optreden samen met Zo Moeilijk en Rico en Sticks. Het geplande tijdstip van 19 uur wordt niet gehaald omdat alle wegen rondom Eindhoven zijn dichtgeslibd vanwege het voetbal waardoor de heren een stuk later op de plaats van bestemming zijn.
Ja ach die jongen heeft 1 jaar geloofswetenschappen gestudeerd en wil daar t 1 ent ander over kwijt. Zoals jij ook wel een pretentieus met je geschiedeniskennis strooit ![]()
Vind t op zich wel een leuk interview, alleen een beetje veel standaard dingen. Bij de meeste vragen kan je het antwoord al wel redelijk van tevoren invullen als je t album een paar keer gluisterd hebt heb ik t idee…
t ging me meer om dat poezie verhaal etc.
wat wel goed is dat dr weer es een keer hier wat word uitgetikt, want een mp3 luisteren doe ik echt niet
wat wel goed is dat dr weer es een keer hier wat word uitgetikt
zeker ja, jammer dat dit interview nogal weinig toevoegt verder…
Dat hele geloof dat alles liefde is hoor ik wel vaker, vind het nogal onzinnig. Het gaat compleet voorbij aan de competitie en het geweld die in de natuur aanwezig zijn. Vrede is toch echt een menselijke uitvinding volgens mij.
Al die ‘waarom kunnen we niet allemaal samen leven’ praatjes komen ook altijd uit de mond van naieve jongeren en muzikanten die zo succesvol zijn dat ze niet eens meer lijken te weten hoe het is als mensen ze niet meteen aardig vinden.
Ja ach die jongen heeft 1 jaar geloofswetenschappen gestudeerd en wil daar t 1 ent ander over kwijt. Zoals jij ook wel een pretentieus met je geschiedeniskennis strooitVind t op zich wel een leuk interview, alleen een beetje veel standaard dingen. Bij de meeste vragen kan je het antwoord al wel redelijk van tevoren invullen als je t album een paar keer gluisterd hebt heb ik t idee…
Thnx, dat je het een leuk interview vind. Alleen zeg je dat er veel standaard dingen instaan en dat je op de meeste vragen het antwoord al wel kunt invullen.
Ik als vragenbedenker denk dan; wat had jij nog van hem willen weten? Ben benieuwd
Wat dacht je toen je vanmorgen in de spiegel keek?
Sex of alcohol?
Geloof je in reïncarnatie?
Je saus links of rechts?