reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Christov
Christov

Ook al had Engeland al het hoogste aantal CCTV cameras in t openbare leven, dit slaat alles

politiestaat…

9 Jun ’08 – 19:43
Aardappel
Aardappel

Ja, en de bevolking zal er wel met ogen open intrappen zo ging het ook al bij andere, ik noem geen namen.
maar als dit soort dingen aanhouden, dan is onze vrijheid een illusie binnen nu en 20 jaar.

9 Jun ’08 – 20:21
Larixk
Larixk

Maar er zijn toch ook allemaal enge mannen met baarden die ons willen doodmaken.
Wat maakt het mij dan uit dat iedere handeling die ik doe te tracen, controleren en beoordelen is: Ik doe toch niks verkeerd.
Ik wil die linkse hippies wel eens horen als zij het slachtoffer zijn van een aanslag.

9 Jun ’08 – 20:32
StoneAPig
Stone A Pig

Hehehehehe.

9 Jun ’08 – 21:46
JPK
JPK

Ik zie niks op www.lnwa.co.uk

10 Jun ’08 – 09:56
Arie_Ribbens007
Volksheld

ik ga emigreren naar een zonnig oord ver van europa en ver van amerika, ik denk de malediven ofzo.

11 Jun ’08 – 18:50
JPK
JPK

Niet handig om posters op te hangen met .co.uk terwijl het www.lnwa.net is.

Hier in de buurt lopen tegenwoordig StraatCoaches rond. Is een beetje vergelijkbaar met die London ding.

11 Jun ’08 – 19:45
Christov
Christov

wat zijn dat JPK, buurtvaders op de nikes van hun zoon?

11 Jun ’08 – 19:56
Arie_Ribbens007
Volksheld

wou net zeggen bij ons heet dat een buurtvader, het helpt alleen zo weinig

11 Jun ’08 – 21:51
JPK
JPK

wat zijn dat JPK, buurtvaders op de nikes van hun zoon?

Verborgen werkloosheid is het waarschijnlijk.

Kijk! Daar komen ze net aanfietsen…

11 Jun ’08 – 22:43
JPK
JPK

En daar gaan ze weer…

11 Jun ’08 – 22:47
Yid
Yid

En daar gaan ze weer…

hehe pfffff

WHERE THE PARENTS AT???

11 Jun ’08 – 23:48
Christov
Christov

hahahahahahahahaha tering, 2 papzakken in een windjack op een bijstandsmountainbike, als ik probleemjongere was zou ik wel in mn broek schijten ja

12 Jun ’08 – 00:06
Lepricon
Lepricon

Wel fijn dat die chick nu weer naar buiten komt

12 Jun ’08 – 00:17
JPK
JPK

Wel fijn dat die chick nu weer naar buiten komt

Die chick is een probleemjongere.

12 Jun ’08 – 00:24
StoneAPig
Stone A Pig

met oortjes en alles

12 Jun ’08 – 00:27
JPK
JPK

“De straatcoaches zijn professionals, afkomstig van beveiligingsbedrijf To Serve And Protect (TSAP). Ze zijn herkenbaar aan hun kleding die is voorzien van een logo en de tekst ‘Straatcoach’. De straatcoaches rijden rond op snelle en wendbare MTB’s. Ze zijn niet gewapend, maar mogen, als iedere burger, een verdachte van een strafbaar feit aanhouden in afwachting van de politie.Aan het begin van iedere werkdag krijgen de straatcoaches een briefing. Alle beschikbare informatie wordt dan doorgenomen. De procesmanager ontvangt hiervoor informatie van de politie en het stadsdeel. Na afloop van hun dienst stellen de straatcoaches een rapportage op. Deze ‘straatinformatie’ wordt gebruikt in de activiteiten richting de ouders van de jongeren. Bovendien gebruikt de procesmanager deze informatie in het overleg met de netwerkpartners, waaronder de politie en het stadsdeel. De straatcoaches treden niet alleen op tegen jongeren die overlast geven, maar letten bijvoorbeeld ook op kapotte lantaarnpalen, graffiti en zwerfvuil.”

http://www.toserveandprotect.nl/

12 Jun ’08 – 00:31
JPK
JPK

Die linker gast is de Straatcoaches Eindbaas.

12 Jun ’08 – 00:34
StoneAPig
Stone A Pig

Oh man ik ga stuk hier maar eigenlijk is het natuurlijk helemaal niet om te lachen

12 Jun ’08 – 00:41
Larixk
Larixk

hahaha, die briefing.

en ‘straatinformatie’…

12 Jun ’08 – 01:02
SpoorlooZ
SpoorlooZ

die gasten zijn gewoon afgekeurd bij de politieschool… net als iedere kut beveilegings beambte die met zon V-logo heel stoer lopen te zijn..
Pleeg massaal zelfmoord fokking sukkels

12 Jun ’08 – 02:50
Bruin
Ludo Anders

Beter huren ze Eef Hoos gewoon in als straatcoach:

dan is het zo afgelopen met het geauwehoer…gewoon allemaal de oven in kutkinderen

12 Jun ’08 – 06:45