alexmarvel, DTNR67, D-vide, Goudvis, StezoOnTheOne, livio, El Matador, nox, Rikers, Roodbloed, Stone A Pig, warhead, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
Idd en Your life is on the line vind ik ook dope.
Die heb ik net gevonden op 12 weet niet als ik hem wel kopen ga..
Als ik de foto zo zie
1:Clean
2.Extra clean
Hebben jullie dit btw al gezien ? Zag het laatst bij gamekings… 50 gaat terroristen poppen in zn hummer whaha
heel heel heeeel toevallig was ik gisteren dj enuff- my definition of hiphop vol2 aan het spinnen .
track 2 is een freestyle van fiddy, moet toegeven dat die vent vroegah een goeie flow had.
your live,s on the line vond ik toen een goeie trek 97/ 99 shit.
&idd, fiddy moet dood of stoppen met die kut herrie
Many Men
In My Hood
You’re not Ready
Cryin’
zo uit mn hoofd…er zijn echt wel tracks van fiddy die je hoofd laten knikkebollen ![]()
Bad News
I Smell Pussy
Heat
That’s What’s Up
Many Men
Put A Hole In Your Back
Realist Niggaz
Fat Bitches
Fuck You
G-unit Anthem
Till I Collapse Freestyle
50 zijn oude mixtape shit was echt wel te doen.
Hebben jullie dit btw al gezien ? Zag het laatst bij gamekings… 50 gaat terroristen poppen in zn hummer whahaHoe wack is die shit?!
hij heeft een zo’n track met volgens mij the game en olivia dat ze in een club chillen met een g r u w e l i j k e Dre beat
nu ik t zo teruglees is dat volgens mij zn halve repertoire maar 1 ervan is erg dope iig
Tim en mini gebruiken die beat ook voor 1 vd spiekmixes
Toen “Wanksta” uit kwam heb ik hem wel gek gedraaid. Inmiddels natuurlijk veels te vaak gehoord maar dat moet dan toch zijn beste track zijn.
die van yid kan ik wel waarderen maar neit door 50… The Game is daar wel nice.
Ik ben geen hater maar die stem van 50 kan ik echt niet aan horen…die kerel is amper te verstaan.