DBS z’n vrijgezellenfeest.
Waar blijven die pics???? hahahaa, ik was de Bob, volgens mij ligt iedereen nog in coma.
pffff net wakker shit was aan als een fokking banaan hahahaahha zo maar eens wat eten halen hiero.. haha die filmpjes zijn ook master op me phone.. binnenkort maar eens droppen
trouwens erg benieuwd hoe DBS zich voelt hahaha heb die gast nog nooit zo zien tanken ![]()
Shit was ernstig gezellig!
Eerste x carten voor Lep, met z’n allen eten en drinken, met DBS met cockhelmet op in de RandstadRail, en natuurlijk het hossen in de Haagse Kluis
Daar ga ik NOOIT meer heen!
DBS was vanmorgen nog aangeschoten toen hij wakker werd…
Was erg dope! bier kwam wel mn neus uit maar toen die dubbele baco’s en tequila shots bleven komen ging het gelukkig weer beter :D
Wel last van mn nek door die te dope dildo helm, grappig om te zien dat mannen meteen wegkeken en vrouwen continu er aan wilde zitten… hehehe
Ben ook benieuwd naar die pic’s en hoop dat iedereen een dope avond heeft gehad..
Props voor Bleek voor die organisatei, jullie kennen geen schaamte! ![]()
?? eerste foto om 22:56? wtf Yid in digitale actie..
Meesterlijke avond!
Heerlijk om al met al die pure headz te bouncen op Jump van Kriss Kross en het halve repertoire van Marco Borsato.
We rocken non stop
deze ontving ik ook zo maar in de mail;
Yoyoyo, Hierbij de link van de nieuwste hyves van ene Jean Paul de Lul. Schroom niet om mensen te tippen over deze hyves en als je zelf nog filmpjes of foto’s hebt, stuur ze gerust…ze komen er op!
deze ontving ik ook zo maar in de mail;Yoyoyo, Hierbij de link van de nieuwste hyves van ene Jean Paul de Lul. Schroom niet om mensen te tippen over deze hyves en als je zelf nog filmpjes of foto’s hebt, stuur ze gerust…ze komen er op!http://jeanpaul-vrijgezel.hyves.nl
shit, die mail had ik ook gehad…staat erge footage op! een hele andere persoon als dj dbs!!!
fok hyves man moet ik een account gaan aanmaken voor die ongein. LATERS!
om te checken hoeft dat niet hoor, purist
fok hyves man moet ik een account gaan aanmaken voor die ongein. LATERS!om te checken hoeft dat niet hoor, purist
vanmiddag wel papoose maar nu zie ik ze.. ![]()
ben blij dat er geen beelden van het karten zijn hehe
Bruiloft was KING gisteren! gewoon een paar keer een echt moshpitt op de dansvloer dat heb ik echt nog nooit meegemaakt ![]()
Bruiloft was KING gisteren! gewoon een paar keer een echt moshpitt op de dansvloer dat heb ik echt nog nooit meegemaakt
JWT wie de aanstichters zijn?! jump around
Foto’s?
tering jantje wat was jij weer irritant gister.. quit the beer men
ja bleek namelijk waar blijven die pics man ![]()