reviews interviews galleries videos forum members login signup
331 bezoekers en 6 leden online.
Juroen, Nhigs, RIOT, S., Yid, Zorgvlied-Zuid
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
SweetlaDy
SweetLady

Wie kan me helpen ik ben opzoek naar nieuwe urben stores in nederland…
Ben op zoek gegaan maarrr kom alleen maar winkels tegen die heel commercieel zijn of het gewoon net niet zijn….

Heb jij nog een leuk adresje laat het me weten please

kisses

29 May ’08 – 16:43
29 May ’08 – 16:44
paulpeters
Paul Peters

moeten we hier op happen?

29 May ’08 – 16:47
29 May ’08 – 16:50
YoRiz
Yo-Riz

Jezus…duurde even voordat het spreekwoordelijke kwartje hier viel, maar zelfs daarvoor vond ik hem al grappig

29 May ’08 – 19:31
Waldie
Waldie

erben is per definitie grappig

29 May ’08 – 19:38
29 May ’08 – 22:13
Scraffitio
Scraffitio

Jezus…duurde even voordat het spreekwoordelijke kwartje hier viel, maar zelfs daarvoor vond ik hem al grappig

hehe, ik ook :D

29 May ’08 – 22:23
JPK
JPK

Ola? Dacht ik toch ff echt dat het hiero om gratis ijsjes ging ofzo…

Uhm… Henx’s is wel een toffe shop. En bij Patta schijnen ze schoeisel te verkopen. Allebei in Damsko.
In Roffa is Leefstijl wel lekker Urbang dacht ik.

29 May ’08 – 22:36
Bruin
Ludo Anders

Ola? Dacht ik toch ff echt dat het hiero om gratis ijsjes ging ofzo… Uhm… Henx’s is wel een toffe shop. En bij

toen ik dit las moest ik ineens denken aan mensen die in Winner Taco’s kunnen transformeren

29 May ’08 – 22:43
JPK
JPK

Ola? Dacht ik toch ff echt dat het hiero om gratis ijsjes ging ofzo… Uhm… Henx’s is wel een toffe shop. En bij
toen ik dit las moest ik ineens denken aan mensen die in Winner Taco’s kunnen transformeren

Dan had het topic ‘ola beren’ moeten heten, toch?

29 May ’08 – 22:55
Arie_Ribbens007
Meneer van d...

Wie kan me helpen ik ben opzoek naar nieuwe urben stores in nederland…Ben op zoek gegaan maarrr kom alleen maar winkels tegen die heel commercieel zijn of het gewoon net niet zijn….Heb jij nog een leuk adresje laat het me weten pleasekisses

hai hai sweet lady ik heb een mad urban underground shoppie aan huis pm me voor adres en lijst van aanwezige producten.

29 May ’08 – 23:13
Larixk
Larixk

juist,
‘de enige met wie ik hang is erben wennemars’

29 May ’08 – 23:37
smk
buurman

Je kan ook heel dope spul via internet kopen… vaak ook nog goedkoper dan in de winkel…
Kijk bijvoorbeeld ook eens op WWW.HHV.DE…
Succes!

30 May ’08 – 20:02