Wie kan me helpen ik ben opzoek naar nieuwe urben stores in nederland…
Ben op zoek gegaan maarrr kom alleen maar winkels tegen die heel commercieel zijn of het gewoon net niet zijn….
Heb jij nog een leuk adresje laat het me weten please
kisses
Jezus…duurde even voordat het spreekwoordelijke kwartje hier viel, maar zelfs daarvoor vond ik hem al grappig
Jezus…duurde even voordat het spreekwoordelijke kwartje hier viel, maar zelfs daarvoor vond ik hem al grappig
hehe, ik ook :D
Ola? Dacht ik toch ff echt dat het hiero om gratis ijsjes ging ofzo… ![]()
Uhm… Henx’s is wel een toffe shop. En bij Patta schijnen ze schoeisel te verkopen. Allebei in Damsko.
In Roffa is Leefstijl wel lekker Urbang dacht ik.
Ola? Dacht ik toch ff echt dat het hiero om gratis ijsjes ging ofzo…Uhm… Henx’s is wel een toffe shop. En bij
toen ik dit las moest ik ineens denken aan mensen die in Winner Taco’s kunnen transformeren
Ola? Dacht ik toch ff echt dat het hiero om gratis ijsjes ging ofzo…toen ik dit las moest ik ineens denken aan mensen die in Winner Taco’s kunnen transformerenUhm… Henx’s is wel een toffe shop. En bij
Dan had het topic ‘ola beren’ moeten heten, toch?
Wie kan me helpen ik ben opzoek naar nieuwe urben stores in nederland…Ben op zoek gegaan maarrr kom alleen maar winkels tegen die heel commercieel zijn of het gewoon net niet zijn….Heb jij nog een leuk adresje laat het me weten pleasekisses
hai hai sweet lady ik heb een mad urban underground shoppie aan huis pm me voor adres en lijst van aanwezige producten.
Je kan ook heel dope spul via internet kopen… vaak ook nog goedkoper dan in de winkel…
Kijk bijvoorbeeld ook eens op WWW.HHV.DE…
Succes!