Brasco, Brigadier, DaveHunter, DTNR67, Eppo, Fizzle, FL, Heaps, JPK, Jurian, Carlos, Krimi, Kutjong, LastDisciple, Lepricon, listig, Loki, Murph, 013HIPHOP, Overgewicht, Perpet, RaRa, RebelNo1, Rik, Shelter, SpoorlooZ, SunTzu, Tfoe, DJ Tkillah, Tystar, UrbanSound, warhead, zombified
Leek mij dat deze wel genoeg posts gaat krijgen om naast het grote voetbal topic te mogen bestaan.
Ik ben er nog niet echt mee bezig maar er zijn straten waar ze een maand geleden al . . .
Niet alle bewoners zijn blij met het vroege tijdstip van de oranje-versiering. Sommigen klagen over het lawaai van de wapperende vlaggetjes in de wind.
hehehe
Damn, Van Basten doet het nog goed met zijn selectie als ik zie welke spelers bij andere landen niet meegaan: Raul, Inzaghi, Trezequet, Mexes, Flamini.
Hier overzicht van alle selecties:
http://www.vi.nl/web/show/id=434846#a
kutek en wk, altijd nederland–ander land op mn verjaardag
Ja, en jij hebt nix te kiezen.
Er zijn mensen die er voor kiezen om een bruiloftsfeest te geven tijdens Nederland–Frankrijk.
Wie wil je anders op rechtsback? Die gozer heeft wel 32 wedstrijden in de PL gespeeld, niet verkeerd lijkt me.
kutek en wk, altijd nederland–ander land op mn verjaardagJa, en jij hebt nix te kiezen.Er zijn mensen die er voor kiezen om een bruiloftsfeest te geven tijdens Nederland–Frankrijk.
haha dat lijkt me niks, ik heb dat paar keer gedaan maar of iedereen is over de zeik bij verlies of helemaal blij..gaat alleen over voetbal dan
dus altijd maar dag dat dr niks te doen is feestje houden he
Wie wil je anders op rechtsback? Die gozer heeft wel 32 wedstrijden in de PL gespeeld, niet verkeerd lijkt me.
Omdat elke keer als ik naar zijn rotkop kijk, die boyband meuk van hem met Dean Gorre en die andere tjap voor me zie.
boula! de eindbaas van ek 2004!
maar is boula dan zo niet fit dat fokking melchiot hem gaat vervangen
das wel sneu voor die jongen
Die foto is zeker diejen straat hier in Gôôl.
best veul stukken hier in Tilburg ziede oranje kleuren
hahaha ik weet nog toen ik met Flits 2 jaar geleden naar Mundial fietste dat die ghalve buurt bij jullie achter ergens Oranje was ja
Ik doe tot nu toe met 2 EK-toto’s mee. Bij de ene heb ik Duitsland als kampioen uiteindelijk en bij de andere Portugal. Winkanseng een beetje spreideng jwt.
2 jaar geleden hadden wij ’t zelf Oranje gemokt in onzen straot Chris
niks van gezien daar, om de hoek in die zijstraatjes wel ja, maar bij jullie voordeur was t niet echt oranje zegmaar
Waarom niet Boulahrouz meenemen en bv De Zeeuw thuislaten. Denk dat Boulahrouz veel waardevoller kan zijn dan De Zeeuw. Op die positie kan namelijk ook Sneijder nog spelen. Balletje oppikken en dan bouwen.
Jammer.
Cristiano Ronaldo word momenteel helemaal afgelebberd door Nereida Gallardo dus over Portugal hoeven we ons geen zorgen te maken

damn begint wel te kriebelen nu hehe tegen beter in uiteraard maar toch. Gisteren nog dat programma gezien waarbij het EK88 wordt besproken damn wat heeft NL toen al veel geluk gehad in die poule al damn damn zo zie je maar alles kan. Ben echt benieuwd of Van Persie, Ruud en Robben fit blijven, dan geef ik ons echt een goede kans. Ook al is onze verdediging matig we hebben wel een van de beste doelmannen op het EK staan.
“Nederland zal dit toernooi nooit winnen”, sprak de Hagenaar donderdag bij de presentatie van zijn boek ‘Martin Jol, voor de duvel niet bang’. “De verdediging van Oranje is te instabiel en maakt ons heel kwetsbaar.”
Jol, die in oktober ontslagen werd als trainer van Tottenham Hotspur en deze maand een contract tekende bij HSV, denkt dat Oranje in aanvallend opzicht wel wat te bieden heeft. “Nederland is aanvallend gezien beter dan elk ander land, met spelers als Robin van Persie, Rafael van der Vaart, Ruud van Nistelrooy en Dirk Kuijt.”
woordje @ Jol
Ik heb in mijn voorspelling Duitsland de finale van NL laten winnen…
Denk niet dat dat daadwerkelijk gaat gebeuren, maar als NL de poule doorkomt hebben ze goede kans om ver te komen. Wel sneu dat er een grote kans is dat ze al in de halve finale weer tegen Italie Frankrijk of Roemenie uit kunnen komen…
Ik heb in mijn voorspelling Duitsland de finale van NL laten winnen…Denk niet dat dat daadwerkelijk gaat gebeuren, maar als NL de poule doorkomt hebben ze goede kans om ver te komen. Wel sneu dat er een grote kans is dat ze al in de halve finale weer tegen Italie Frankrijk of Roemenie uit kunnen komen…
ja dat zuigt!
Ik ben er trouwens van overtuigd dat dit Oranje de moffen pakt! maak me meer druk om Frankrijk, Italie en Portugal
over 10 minuten begint de pot tegen Denemarken
was niet veel nee vooral de verdediging is huilen maar ja dat wisten we al.. draaaamaaaaa voor de rest zit goed in elkaar robben was aan gister!
Zoals Sais al aangeeft. Van Basten dient gewoon de verdediging aan te passen naar de meest sterke formatie.
Van der Sar
Heitinga Ooijer Bouma De Cler
Sneijder Van Bronckhorst
Van Persie Van der Vaart Robben
Van Nistelrooy
Meest logische opstelling lijkt me zo. Kom op zeg… Engelaar en de Zeeuw zijn echt niet Oranje waardig. Als je Sneijder ziet spelen gisteren, fel, kort draaiend alleen maar goed passend. Ideale man om op te bouwen richting de voorhoede en eventueel bijsluiten bij kansrijke situaties.