reviews interviews galleries videos forum members login signup
372 bezoekers en 5 leden online.
Borriegineel, Nerbiz, Opperjager, Raynor, Rikers
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Brigadier
Brigadier

Nu weet ik dat dit niet getolereerd wordt waarschijnlijk door de mods op deze site maar het volgende:

Omdat ik van een andere generatie hijs bezoekers ben wil ik via deze weg mijn respect tonen aan de voorlopers en de boegbeelden die in het verleden die ondanks veel tegenwind door gingen met hun ideaal: Hertog Jan.

Dit topic wordt in ere hersteld in nagedachtenis van de voorlopers en strijders voor het echte bier op dit forum

GENIETERS VERENIGD U!!!!!!!

27 May ’08 – 18:16
Christov
Christov

toch zund dat een van de grootste Brabanders zijn nagedacht word herinnerd door een stel limbos in Arcen die toevallig bier brouwen

27 May ’08 – 18:48
smk
buurman

HJ, # 1 ! de beste ,de lekkerste!

27 May ’08 – 20:27
broodkorst
broodkorst

maar niet de goedkoopste

27 May ’08 – 22:37
killallhippies
killallhippies

Wel in prijs/kwaliteit verhouding. Overigens drink ik zelf graag Carlsberg.

27 May ’08 – 23:28
Cyrus
Cyrus

Als ik bier drink is het HJ…

28 May ’08 – 07:50
Scraffitio
Scraffitio

qua pils is hj wel het lekkerst,
ik drink zelf liever een brugge tripel, of een hoegaarden grand cru

28 May ’08 – 08:40
Arie_Ribbens007
Volksheld

rook je ook sigaren?

29 May ’08 – 23:23
Scraffitio
Scraffitio

nee gek, af en toe de shisja met wat fruittabak

30 May ’08 – 00:28
ZiekeSais
ZiekeSais

ik heb nu een heineken periode… hertog jan is te duur in de kroeg dus neem ik lekker jupiler vd tap…

hertog jan is wel een zeer fijn biertje!

30 May ’08 – 08:09
Brigadier
Brigadier

Ik koop altijd hertog jan, maar ik drink ook niet zoveel moet ik zeggen hoor, savonds 1 of 2 flesjes en dan is het lekker gewest, dan is het wel te doen.

30 May ’08 – 12:21
ZiekeSais
ZiekeSais

ik ben een weekend drinker… meestal kom ik rond een kratje per week… kan nog net dus. 1 a 2 flesjes doordeweeks is voor mij geen succes… dan wil door drinken tot een stuk of 6. dus alleen ’s weekends dus

30 May ’08 – 13:45
Brigadier
Brigadier

Ik heb juist dat ik het na 1 of 2 niet meer lekker vind, ik ben wel zo’n liefhebber dat ik echt wil genieten anders kun je net zo goed aldi bier drinken.

30 May ’08 – 14:00
nox
nox

goed bezig brigadier !

ik zat laatst serieus te denken om een fresh HJ topic te openen

rock die zoekfunctie maar eens, dan vind je een legendarische reeks van ondergetekende (volgens mij 6 parts ofzo, haha)

1 Jun ’08 – 00:53
Nielsonwheels
Nielsonwheels

Net bezig m’n kratje HJ koud te leggen voor vanavond

Een maat van me vertelde btw dat er HJ Witbier op de markt was (hij ahd een reclame gezien ervan..) iemand dit al gezien/geproefd?

1 Jun ’08 – 10:32
Brigadier
Brigadier

goed bezig brigadier !ik zat laatst serieus te denken om een fresh HJ topic te openenrock die zoekfunctie maar eens, dan vind je een legendarische reeks van ondergetekende (volgens mij 6 parts ofzo, haha)

Het is niet meer dan je plicht en je idealen verwezenlijken op zo’n moment dat je zo’n topic opent. Natuurlijk krijg je dan veel tegengas van Grolsch drinkers en Amstel drinkers maar dat moet je incasseren.

Tijd voor een Koele Hertog Jan uit een origineel Hertog jan glas.

Proost!

1 Jun ’08 – 20:28
Scraffitio
Scraffitio

ik heb vanavond lekker powers (ierse whisky) gedronken met mn pa, ook lekker spul

1 Jun ’08 – 23:47
sonar
sonar

doe mij maar Best Bier

cheap en lekker

drink ook alleen in t weekend. Liefst teveel. Drink doordeweeks nooit (iig niet alleen)

1 biertje werkt niet bij mij

1 Jun ’08 – 23:59
Brigadier
Brigadier

Stelling: Een fraaie vrije trap van Wesley Sneijder ziet er beter uit tijdens het nuttigen van een Hertog Jan biertje dan met ander bier

3 Jun ’08 – 17:51
Tobi
Tobi

kenners weten

8 Jun ’08 – 02:33
pavlove
pavlove

Best oke hoor, dat Hertog Jan, maar dan begin ik toch vraagtekens te plaatsen bij jullie status als zijnde kenner.
Wat te denken van Chimay (Grande ReservĂ©), Moeder overste, Affligem dubbel of zo’n stevige Rochefort. Daar haalt de hertog het toch bij lange na niet bij.

(D’r zitten toch ook wel Belgen op dit forum, die weten ervan.)

8 Jun ’08 – 07:23
Bruin
Ludo Anders

Ik ben niet zo’n liefhebber van speciaalbieren, maar Chimay heb ik nog wel regelmatig lopen kegelen omdat het in mijn stamkroeg verkocht wordt

8 Jun ’08 – 14:30
bleek
bleek

HJ is wel 1 van de favorieten ja, maar ik ben niet zo moeilijk. Ga makkelijk vreemd. Als ik 2 kratten Heineken voor de helft van de prijs kan kopen dan gaan die naar de kassa.

Krijg ik nog een extra Welpie er bij ook.

Image and video hosting by TinyPic

9 Jun ’08 – 08:38
nox
nox

die hertog jan weizener is wel een ernstig king biertje

22 Jun ’08 – 13:36