Ludo Anders, Christov, Deja-Beats, van hip naar hopeloos, Eppo, Paleface, JPK, Jurian, killallhippies, Loki, Macronizm, K03K, NovaChe, nox, pavlove, Perpet, pervertmuzik, RaRa, Rijmbesmet, Rik, Rikers, Mental Recordings, warhead, Yid
Nou, nou, die brandende nederlandse vlag….. tis wel erg extremistisch
Moet dat nou ? Is dit weer zo’n poging om aandacht te krijgen in de media ?
ja ik kon er in de 013 wel goed op los gaan, maar ik vind ’m eigenlijk echt matig en overdreven
Wel een goede, maar wel overdreven track. En om nou een Franse vlag aan te gaan steken, beetje jammer.
die vlaggenverbranding in de 013 vond ik toen al dwaas. Maar tering wat een debielen op geenstijl.
-1 als je het hier niet naar je zin hebt ga je toch lekker naar je zandbak terug?
niet grappig beitch
geen woord overdreven van die track.
vette track trouwens heeft iemand rapidshare ofzo(van t album) ?
geen woord overdreven van die track.vette track trouwens heeft iemand rapidshare ofzo(van t album) ?
over 2 weken ligt ie in de shop, absoluut de moeite waard om hem te kopen !!
www.manu-script.com kun je hem nu ook al bestellen
enne wat betref de reacties op geenstijl.. naam van de site zegt genoeg over de members, laat ze lekker slapen ![]()
hahaha shit die lui ook maar aannemen datie een islamitishe uitkeringstrekkende nepneger is ,luusteren dan kutzakken
www.manu-script.com
lelijke site (net als de hoes trouwens!!), wel dope dat die plaat maar 12,50 incl. verzenden is en dat alle Dumperts daar de teksten van De Vloek nog ff kunnen nalezen ![]()
grappig, dat iemand zo verwikkeld is in z’n eigen zogenaamde probleem met de maatschappij terwijl ik er helemaal geen last van heb
zal best een kern van waarheid in die track zitten maar om nou zo lekker provocatief een vlag in de hens te steken…
alsie een vuurtje had gevraagt aan me kreegie m .
fok die vlag ,t enige waar dat ding voor staat is een vuil verleden een huigelachtig heden en een sombere toekomst.
educate yourselfs fools
whahahah wat een rotzooi is dit zeg. Zo’n kerel kun je toch neit serieus nemen. Allemaal van die simpele conspiracy blabla.
wat een droevige poging om aandacht zeg. Hij kan beter een baan zoeken.
whahahah wat een rotzooi is dit zeg. Zo’n kerel kun je toch neit serieus nemen. Allemaal van die simpele conspiracy blabla.wat een droevige poging om aandacht zeg. Hij kan beter een baan zoeken.
gaan we t zo doen , wat is er niet waar aan wat hij zegt ?
ik bedoel hij gaat er uiteraard inhoudelijk nul op in dat zou zeker een punt van kritiek kunnen zijn maarja dan moet je een nummer maken over een onderwep en zozo is muziek daar in mijn ogen niet t meest geschikte medium voor.
behalve dan dat boudewijn de groot zou slaan met zn gitaar als ie manu was , zoiets zou boudewijn de groot nooit doen. ook niet alsie manu was
alsie een vuurtje had gevraagt aan me kreegie m .fok die vlag ,t enige waar dat ding voor staat is een vuil verleden een huigelachtig heden en een sombere toekomst.educate yourselfs fools
Wat doe je hier nog?
ow dus als je t niet eens bent met de gang van zaken moet je oprotten ?
of als je geen waarde hecht aan een stuk stof met drie specifieke kleuren ?
en hoe preces liggen die criteria dan ? als ik m niet uithang op koningenendag ,moet ik dan gedeporteerd worden ?
of begint t echt pas als je m verbrand ? , drie apparte lappen stof maar wel in die kleuren en volgorde ,mag dat wel ?
ik laat me niet verjagen uit t land waar ik geboren ben , ookal is t een corrupt land
grappig, dat iemand zo verwikkeld is in z’n eigen zogenaamde probleem met de maatschappij terwijl ik er helemaal geen last van heb
Dan denk ik dat jij ontzettend gelukkig bent.
Waldie moet wel blijven anders ga ik in hongerstakking, hij lijkt soms wel gek maar dat menneke is de lieve toekomst van ons land.
alsie een vuurtje had gevraagt aan me kreegie m .
fok die vlag ,t enige waar dat ding voor staat is een vuil verleden een huigelachtig heden en een sombere toekomst.
educate yourselfs fools
Mwamwa…
Dingetje staat ook voor het veilige toevluchtsoord van Hugenoten, vrijheid van godsdienst, een politiemacht die zegt: “als we het onmogelijk kunnen aanpakken en het veroorzaakt verder niet bijzonder veel slachtoffers, dan gedogen we het gewoon” en nog wat dingetjes waar ik persoonlijk dan wel weer blij mee ben. Dat er door mensen uit naam van een vlag (of beter gezegd land die die vlag voert) er erge dingen gedaan worden maakt de vlag/het land zelf niet per definitie slecht. Maar zo denk ik dan weer.
Neemt niet weg dat ze gezien de reacties daar dat dumpert.nl van mij beter kunnen omdopen in stumpert.nl ofzo…
ow dus als je t niet eens bent met de gang van zaken moet je oprotten ?of als je geen waarde hecht aan een stuk stof met drie specifieke kleuren ?en hoe preces liggen die criteria dan ? als ik m niet uithang op koningenendag ,moet ik dan gedeporteerd worden ?of begint t echt pas als je m verbrand ? , drie apparte lappen stof maar wel in die kleuren en volgorde ,mag dat wel ?ik laat me niet verjagen uit t land waar ik geboren ben , ookal is t een corrupt land
de tering zeg. wat ben jij een negatieveling. Tuurlijk, er zullen best wat dingen mis zijn in ons land. Maar het feit blijft dat als je je shit normaal aanpakt, dus naar school gaan, studeren, werk zoeken etc, dat je dan een heel gelukkig leven kan leiden in dit landje. Snap echt niet waar jouw haat vandaan komt en ik snap ook niet waar je je ‘nederland is corrupt’ op baseert. Natuurlijk zijn er kromme dingen zoals dat NL naar Irak en Afghanistan zijn gegaan, maar je kan dat ook omdraaien en zeggen dat Nederland in die landen bijdraagt aan een land van vrijheid.
verder wordje naar dja, als je niet tevreden bent in NL, tyf dan lekker op naar een ander land waar het zoveel beter is of ga lekker met een ketting aan de fiets van balkenende liggen. Door alleen maar je gal spuwen op een internetforum ben je net zo’n kutje als al die mensen die in jouw ogen ignorant fools zijn die zichzelf moeten educaten.