nee toch he? Als er een een rapper dood moet is het Casto wel… Jezus wat een fokking mongool is dat…
Jezus wat een fokking mongool is dat…
ik zou er aan willen toevoegen dat de beste man ook totaal geen maat weet te houden
haha die gast vna de onderhonden vond ik vroeger kanker vet die cd
haha die gast vna de onderhonden vond ik vroeger kanker vet die cdhttp://www.youtube.com/watch?v=5IYqWjoc7sg
Wat hoor ik nou. Ben je een roei nicht geworden?
Straight Edge pannenkoek.
hehe kwam ook op dees via youtoep http://www.youtube.com/watch?v=Grayiygu_Hg&feat… ook sores die freestyled.
Biz sorry ik heb talent
Casto is de meest irritante flowloze wacke kut def p cloon die ik ooit heb meegemaakt… Mensen die hem tof vinden verdienen klappen…
Casto is de meest irritante flowloze wacke kut def p cloon die ik ooit heb meegemaakt… Mensen die hem tof vinden verdienen klappen…
CASSSSSSSSSSSSSSSTOOOOOOOOOOO DEEEEEEEEEE COOOOOOOOOOOOOOMUUUUUUUUUNICATOOOOOOOOOOOOR ![]()
Zozo, wat een stoere uitspraak! Ik wou dat ik zo gaaf was als jij, dan kon ik ook hele dagen mijn eigen gal proeven.
Casto is de meest irritante flowloze wacke kut def p cloon die ik ooit heb meegemaakt… Mensen die hem tof vinden verdienen klappen…Zozo, wat een stoere uitspraak! Ik wou dat ik zo gaaf was als jij, dan kon ik ook hele dagen mijn eigen gal proeven.
Weet je hoe lekker dat is? Vaak trek ik na zo’n uitspraak ook fijn even aan m’n pik op de gedachte dat ik zoveel bruter ben dan de gemiddelde HIJSert…
Weet je hoe lekker dat is? Vaak trek ik na zo’n uitspraak ook fijn even aan m’n pik op de gedachte dat ik zoveel bruter ben dan de gemiddelde HIJSert…Casto is de meest irritante flowloze wacke kut def p cloon die ik ooit heb meegemaakt… Mensen die hem tof vinden verdienen klappen…Zozo, wat een stoere uitspraak! Ik wou dat ik zo gaaf was als jij, dan kon ik ook hele dagen mijn eigen gal proeven.
je bent vooral ouder ![]()
effe terug on topic ik vind dit concept zo uitgekauwd na Crips en Waar ik Woon enne de scene is groter dan Adam want volgens mij komt ondergrond tv Adam nooit uit of wel ![]()