reviews interviews galleries videos forum members login signup
155 bezoekers en 3 leden online.
Borriegineel, geniuz, Lepricon
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
ProZak
ProZak

http://www.rrkc.nl/index.php?onderdeelID=3&pagi…

De Rotterdamse Raad voor Kunst en Cultuur is van mening dat Hiphop In Je Smoel zijn ambitie waarmaken met betrekking tot de kerntaak–borging van kennis en ontwikkeling van een hiphopkenniscentrum en –platform. De Raad adviseert derhalve HIJS voor deze kerntaak een bedrag toe te kennen mits aan de voorwaarde wordt voldaan om een duidelijke scheiding aan te brengen tussen bestuur en directie. De Raad adviseert tevens om HIJS halverwege de cultuurplanperiode te evalueren alvorens tot continuering wordt besloten.
Positief voor € 30.000

wat ga je ermee doen Yid, een eindredacteur inhuren?

18 May ’08 – 23:11
livio
livio

Yid zit paar weekjes op de Maledieven, dus die reageert voorlopig even niet.

18 May ’08 – 23:16
Yid
Yid

http://www.rrkc.nl/index.php?onderdeelID=3&pagi…
De Rotterdamse Raad voor Kunst en Cultuur is van mening dat Hiphop In Je Smoel zijn ambitie waarmaken met betrekking tot de kerntaak–borging van kennis en ontwikkeling van een hiphopkenniscentrum en –platform. De Raad adviseert derhalve HIJS voor deze kerntaak een bedrag toe te kennen mits aan de voorwaarde wordt voldaan om een duidelijke scheiding aan te brengen tussen bestuur en directie. De Raad adviseert tevens om HIJS halverwege de cultuurplanperiode te evalueren alvorens tot continuering wordt besloten.Positief voor € 30.000
wat ga je ermee doen Yid, een eindredacteur inhuren?

Dit is nog maar een advies he

18 May ’08 – 23:38
ProZak
ProZak

Yid wanneer ben je terug dan? Dan kan ik je nog ff ondervragen voor m’n nieuwsitempje bij de concurrentie

18 May ’08 – 23:43
YoRiz
Yo-Riz

Heb ik net mn eerste artikel geschreven, stroomt het geld gelijk binnen…Toeval?

19 May ’08 – 02:17
Yid
Yid

Heb ik net mn eerste artikel geschreven, stroomt het geld gelijk binnen…Toeval?

hehe

19 May ’08 – 07:26
Paco
Paco

hot damn and call me skippy!! 30000…mmmm nou wat zou ik nou allemaal dioen met dat geld….mmmm

19 May ’08 – 23:14
warhead
warhead

Beetje budget voor het Zuipfestijn aub?

19 May ’08 – 23:18
ODB
ODB

Beetje budget voor het Zuipfestijn aub?

20 May ’08 – 08:29