reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

interview Verder kijken dan mijn Frans lang is

icon
15 May ’08 – 15:38 - AQ - 11 reactie(s)

Ik kom uit het land met de meeste culturen per vierkante meter/maar men is bang om bij de buren te eten, rapten Lange Frans en Baas B. Hun eerste album 'Supervisie' gevolgd door 'Het Land Van...'. En nu het derde album 'Verder'. Hoe verder? Een lang gesprek over zakelijk denken en handelen: "Dat doen we dan ook gewoon.

Dja
Dja

Ik kijk ook verder, want dit is mij te lang,.. pfff

15 May ’08 – 17:07
Swenus
Sven.

15 May ’08 – 17:19
Dissy
Dissy

hier nog een

15 May ’08 – 20:36
ViciousOne
Vicious One

Doorgelezen. Interessant. Al blijf ik erbij dat beiden beter tot hun recht zouden komen, puur op “ik ben de man” beats/teksten. Na verloop van tijd eentonig? Hoezo? Dat ligt er maar geheel aan welke wendingen je eraan geeft. Hoeveel artiesten uit zowel binnen- als buitenland blijven op die manier nog steeds op de been? En het publiek apprecieert het nog steeds volop. Spiegel het maar aan die Straatremixes. De vraag ernaar was niet te stoppen terwijl er toch wel een aardige periode over die drie platen heen ging.

Maar goed. Als men zich hier prettiger bij voelt, ook andere doelgroepen kan aanspreken en er een goede boterham van weet te beleggen.

Ga even speuren naar die nieuwe cd.

15 May ’08 – 20:37
Christov
Christov

““Ja maar ik zag het op TV.” Ja, dus? We moeten opeens geloven dat de Twin Towers naar beneden zijn gehaald door een man die leeft in de grotten van Afghanistan?
AQ: Ik vind het behoorlijk ver gezocht. Het zou ook een uitzondering op de regel in de geschiedenis zijn als dat zo was.
Lange Frans: Ze hebben hem nog steeds niet gevonden. Gek, he? Als je ook de video’s van 9-11 gaat bekijken…
AQ: En nu moeten we allemaal geloven en bang zijn dat de Islam er achter zit? In de woorden van Muhammad Ali die weigerde om naar Viëtnam te gaan, en daar ook de gevolgen van droeg, zei: “No Vietnamese ever called me a nigger!”
Lange Frans: Absoluut!”

ik kijk hier al een tijdje na en ik zie t verband niet echt

15 May ’08 – 21:58
AndersNiemand
Spa

Als Lange Frans zegt dat NIET een man in Afghanistan de Twin Towers heeft neergehaald dan neem ik dat ook niet zo maar aan.
Als je de TV niet gelooft waarom zou je het alternatief wel geloven?

15 May ’08 – 23:43
Waldie
Waldie

bewijzen/bewijzen die niet kloppen, historie, maar ik weet verder niet wat fransje dr van zegt

16 May ’08 – 01:09
onrust
RIOT

16 May ’08 – 20:21
Loki
Loki

““Ja maar ik zag het op TV.” Ja, dus? We moeten opeens geloven dat de Twin Towers naar beneden zijn gehaald door een man die leeft in de grotten van Afghanistan? AQ: Ik vind het behoorlijk ver gezocht. Het zou ook een uitzondering op de regel in de geschiedenis zijn als dat zo was. Lange Frans: Ze hebben hem nog steeds niet gevonden. Gek, he? Als je ook de video’s van 9-11 gaat bekijken… AQ: En nu moeten we allemaal geloven en bang zijn dat de Islam er achter zit? In de woorden van Muhammad Ali die weigerde om naar Viëtnam te gaan, en daar ook de gevolgen van droeg, zei: “No Vietnamese ever called me a nigger!” Lange Frans: Absoluut!”ik kijk hier al een tijdje na en ik zie t verband niet echt

Amerika bevocht het oprukkende communisme door Vietnamezen af te knallen en Muhammed Ali wilde geen Vietnameze afknallen omdat geen enkele Vietnamees hem ooit wat gedaan heeft, dus ging hij niet. Amerika bevecht nu “terrorisme” door flink huis te houden onder moslims in oa Afghanistan en wil dat Nederlanders helpen, terwijl er bar weinig Afghaanse moslims zijn die Nederland of Nederlanders wat persoonlijk aangedaan hebben.

Dat is wat AQ volgens mij bedoelt te zeggen.

16 May ’08 – 20:36
mathijsdevries
math

is er iemand die dit verhaal helemaal heeft gelezen? staat er ook iets in over de colabo van Frans en Gorden ? Gewoon doen wat je voelt zeker? ehm, .

21 May ’08 – 20:03
ViciousOne
Vicious One

is er iemand die dit verhaal helemaal heeft gelezen? staat er ook iets in over de colabo van Frans en Gorden ? Gewoon doen wat je voelt zeker? ehm, .

Dus….? “flesjes voor de massa, maak kassa en daarmee basta”

21 May ’08 – 20:14