ja k was tijdje weg door omstandigheden, ik doe nou een opleiding audio engineering dus k dacht k kom trug met een king topic om een beetje handje hulp te bieden aan studio afdeling.
Gotta get up and beeeeeee somebodeaaah
ik blow heel mei niet (weddenschap), tot nu toe gelukt alleen tijdens awakenings rook ik ze wel en had ik een twijfelmoment
toch is dit weer wel master om lekker een blowtje te roken buiten
is voor mij niet meer wat het geweest is, ik heb er ff niet zo’n zin meer in, bij mij zijn het altijd periode’s dan 3 joints op een dag nu 2/3 per week.
al die mensen die de hele dag stoned kunnen (en willen) functioneren snap ik zowiezo niet, als ik geblowt heb ga ik echt niks meer doen.
shit pas docu gezien dat veel shit word vermengd met rubber en glas van tl buizen…
weet wat je rookt jongen(is meteen ook de hook van een track )
tsja das kwestie van gewenning…
nee, tuurlijk je kunt nog functioneren als je stoned bent.
ik heb mijn hele middelbare school tot en met de examens aan toe stoned gedaan, omdat ik school kut en saai vond ging ik maar blowen.
maar nu heb ik een eigen bedrijf en moet ik er niet aan denken om stoned aan het werk te zijn, het werkt niet lekker je bent minder productief en je krijgt veel sneller de neiging om je overal maar op een zo’n makkelijk mogelijke manier vanaf te maken, maargoed ik heb vanavond een avondje vrij en van al dat gelul over blowen krijg je vanzelf zin dus ik ben ff naar de koffieshop, toedels!
ja kan fokking flex zijn,,, maar soms ook niet… de laatste keer dat ik echt stoned was van wiet.. zat ik in de metro op weg naar huis en werd echt leip.. had het gevoel dat iedereen me aan zat te staren… sindsdien rook ik alleen nog hash en dat bevalt me veel beter… wel lekker chill gevoel.. en toch nog fit genoeg om shit te doen !!! HASHKEBAB.
ps tenzij ik gesnatst heb dan vind ik wiet wel weer fijn…
K ben afgelopen 3 maanden heel erg stout geweest door elke dag kankahstoned te zijn, tfoeeee das echt veel geld verspild sahbi, k heb in het stoned zijn nog nooit zoveel lil wayne billelikniggers gezien met een kakatoelie chappendoedel brownnose babysmoke atture, sorry k ben nou ook stoned
ps als ik stoned ben doe ik juist veel dingen beter en kan ik me veel beter concentreren, ook muziek luisteren is orgasmisch als je skaffa bent
oooeeeeerrrrrrr k pffff you know ma steezz