reviews interviews galleries videos forum members login signup
128 bezoekers en 5 leden online.
DenzelW, listig, Paars, pavlove, Stone A Pig
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Xwisit
Xwisit

iss rielekksss
juweetzelluf

13 May ’08 – 20:38
Cyrus
Cyrus

hahahaha

13 May ’08 – 20:51
Christov
Christov

nu al topic vant jaar

13 May ’08 – 20:55
Paars
Paars

hehehe inderdaad.

13 May ’08 – 21:34
MrKoek
K03K

Al drie maanden niet meer geweest!

13 May ’08 – 21:37
Xwisit
Xwisit

ja k was tijdje weg door omstandigheden, ik doe nou een opleiding audio engineering dus k dacht k kom trug met een king topic om een beetje handje hulp te bieden aan studio afdeling.

Gotta get up and beeeeeee somebodeaaah

13 May ’08 – 22:10
The Biz
The Biz

..is the way of the walk..

13 May ’08 – 22:32
Swenus
Sven.

jeahhhhhhhhhh.,l

13 May ’08 – 22:57
onrust
RIOT

i smoke one for yall

13 May ’08 – 22:58
ricktorious
rtorious

ik blow heel mei niet (weddenschap), tot nu toe gelukt alleen tijdens awakenings rook ik ze wel en had ik een twijfelmoment

toch is dit weer wel master om lekker een blowtje te roken buiten

13 May ’08 – 23:07
13 May ’08 – 23:12
13 May ’08 – 23:16
Arie_Ribbens007
Volksheld

is voor mij niet meer wat het geweest is, ik heb er ff niet zo’n zin meer in, bij mij zijn het altijd periode’s dan 3 joints op een dag nu 2/3 per week.
al die mensen die de hele dag stoned kunnen (en willen) functioneren snap ik zowiezo niet, als ik geblowt heb ga ik echt niks meer doen.

14 May ’08 – 18:02
Swenus
Sven.

tsja das kwestie van gewenning…

14 May ’08 – 18:41
Paco
Paco

shit pas docu gezien dat veel shit word vermengd met rubber en glas van tl buizen…
weet wat je rookt jongen(is meteen ook de hook van een track )

14 May ’08 – 18:49
smk
buurman

ook gezien .kunt nog het best nog je eigen wiet kweken , wil je er geen rotzooi in.

14 May ’08 – 20:20
Arie_Ribbens007
Volksheld

tsja das kwestie van gewenning…

nee, tuurlijk je kunt nog functioneren als je stoned bent.
ik heb mijn hele middelbare school tot en met de examens aan toe stoned gedaan, omdat ik school kut en saai vond ging ik maar blowen.
maar nu heb ik een eigen bedrijf en moet ik er niet aan denken om stoned aan het werk te zijn, het werkt niet lekker je bent minder productief en je krijgt veel sneller de neiging om je overal maar op een zo’n makkelijk mogelijke manier vanaf te maken, maargoed ik heb vanavond een avondje vrij en van al dat gelul over blowen krijg je vanzelf zin dus ik ben ff naar de koffieshop, toedels!

14 May ’08 – 20:21
smk
buurman

mazzel!

14 May ’08 – 20:22
Waldie
Waldie

heeft iig niks met gewenning te maken blow al 6 a 7jaar elke dag en ik voer geen reet uit

14 May ’08 – 23:39
Paars
Paars

hehehe ja maar jij bent waldie.

15 May ’08 – 01:06
livio
livio

Joran, mattie lekker blowen matong.

15 May ’08 – 01:36
SpoorlooZ
SpoorlooZ

ja kan fokking flex zijn,,, maar soms ook niet… de laatste keer dat ik echt stoned was van wiet.. zat ik in de metro op weg naar huis en werd echt leip.. had het gevoel dat iedereen me aan zat te staren… sindsdien rook ik alleen nog hash en dat bevalt me veel beter… wel lekker chill gevoel.. en toch nog fit genoeg om shit te doen !!! HASHKEBAB.

ps tenzij ik gesnatst heb dan vind ik wiet wel weer fijn…

15 May ’08 – 02:47
Xwisit
Xwisit

K ben afgelopen 3 maanden heel erg stout geweest door elke dag kankahstoned te zijn, tfoeeee das echt veel geld verspild sahbi, k heb in het stoned zijn nog nooit zoveel lil wayne billelikniggers gezien met een kakatoelie chappendoedel brownnose babysmoke atture, sorry k ben nou ook stoned

ps als ik stoned ben doe ik juist veel dingen beter en kan ik me veel beter concentreren, ook muziek luisteren is orgasmisch als je skaffa bent

oooeeeeerrrrrrr k pffff you know ma steezz

15 May ’08 – 04:00