Brainpower is terug. Vanavond is hij te gast bij Tegenwicht voor Evenwicht tussen 22:00–00.00 bij Kink FM.
ok, ik begrijp dit gewoon niet.
ik versta wel dat alles in het leven niet zwart/wit is…. dus je kan van iemand niet houden, en dus daarom met die persoon niet omgaan enzovoort. maar dat betekent ook niet dat je van die persoon moet haten.
maar als iemand je feest binnenstormt, de mic pakt, en die shit een beetje overneemt, waarom promoot je hem nog steeds?
ik versta wel dat business een grote stuk van het leven is, en dat brainpower en hijs en kink fm elkaar kunnen helpen, maar is het ook nodig om je principes te verkopen om meer hits te krijgen?
tis mijn website niet, en dont get me wrong, hijs is succesvol, maar yid’s principes begrijp ik gewoon niet.
ok, ik begrijp dit gewoon niet.ik versta wel dat alles in het leven niet zwart/wit is…. dus je kan van iemand niet houden, en dus daarom met die persoon niet *omgaan enzovoort. maar dat betekent ook *niet dat je van die persoon moet haten.maar als iemand je feest binnenstormt, de mic pakt, en die shit een beetje overneemt, waarom promoot je hem nog steeds?ik versta wel dat business een grote stuk van het leven is, en dat brainpower en hijs en kink fm elkaar kunnen helpen, maar is het ook nodig om je principes te verkopen om meer hits te krijgen?tis mijn website niet, en dont get me wrong, hijs is succesvol, maar yid’s principes versta ik gewoon niet.
principes verkopen?
ik volg je totaal niet Bora. Ik meld hier alleen dat hij vanavond te gast bij Defp volgens mij kan dat erg interessant worden heeft geen ruk met promoten te maken
typisch yid antwoord met een lachende mannetje smiley…. ik had 10 euro met mezelf gewed dat dat zou komen..
ik ga hier niet meer in, want het maakt gewoon niks uit… brain maakt zijn geld, hijs krijgt zijn hits… finito.
tip voor de up and coming magazino: dont sell your soul.
typisch yid antwoord met een lachende mannetje smiley…. ik had 10 euro met mezelf gewed dat dat zou komen..ik ga hier niet meer in, want het maakt gewoon niks uit… brain maakt zijn geld, hijs krijgt zijn hits… finito.tip voor de up and coming magazino: dont sell your soul.
haha dude ik kan je echt serieus niet volgen misschien anderen wel? Als jij in de vooronderstelling bent dat HIJS per hit een euro verdient of iets dergelijks dan snap je er echt totaal niets van.
waar verkopen wij onze ziel dan? Ben serieus benieuwd naar je antwoord sowieso omdat we geen euro verdienen met HIJS, shit kost alleen maar geld.
gast, ik weet heel goed dat hijs bijna niks verdient… ik betaalde netjes rond de 50-70 euro per jaar contributie toen je dat van ons vraagde, weet je dat nog?
ik vind het gewoon vreemd dat hijs braintje zo veel promoot (met al dat historie tussen de twee), thats it, en niks meer.
hahaha die reacties slaan nergens op.
brainpower, toch iemand die hoop kuthits heeft gemaakt die o pde show van def p komt ,iemand die altijd fel tegen was. dat is toch interessant om te kunnen kijken hoe dat dan gaat.
hehe Magazino, dat was een doop plan, het HIJS wiel opnieuw uitvinden en dan kiezen voor de vierkante versie.
Ik heb er trouwens nu wel webruimte voor.
hahaha die reacties slaan nergens op.brainpower, toch iemand die hoop kuthits heeft gemaakt die o pde show van def p komt ,iemand die altijd fel tegen was. dat is toch interessant om te kunnen kijken hoe dat dan gaat.
exact mijn punt
gast, ik weet heel goed dat hijs bijna niks verdient… ik betaalde netjes rond de 50-70 euro per jaar contributie toen je dat van ons vraagde, weet je dat nog?ik vind het gewoon vreemd dat hijs braintje zo veel promoot (met al dat historie tussen de twee), thats it, en niks meer.
die historie is ouwe koeien uit de sloot halen en kinderachtig, daar staat HIJS niet voor
is gewoon een objectief nieuws feitje toch?
hulde daarvoor. vind het kinderachtiger om als journalistiek medium, en zeker in een genre wat niet zo bijster groot is, artiesten geboycot zouden worden.
ik noem geen namen, maar er is een hiphop website die al jaren geen macronizm nieuws meer plaatst omdat ik ze ooit gevraagd heb een ep offline te halen waarvoor ik een ‘exclusive’ deal had gemaakt met lowereast.
ben geen brainpower fan, maar zie niet in waarom dat hier niet door yid gemeld zou kunnen worden.
buiten dat lijkt het mij ook wel een interessante uitzending. helaas zit ik zelf ergens anders on air (check www.outflow.nl tussen 19:30 en 21u, kan je daarna mooi inschakelen op kinkfm :p) maar morgen zeker ff de podcast checken ![]()
er was toch beef tussen hijs[sores] en brain? ik ga niet iemand shine geven waar ik beef mee heb….
1: die radio show van Def P heeft inderdaad niks met HIJS te maken.
2: beef uit het verleden is geen garantie voor doodzwijgen in de toekomst.
Die shit was jaren geleden (dik 8 en een half), hoe lang blijf je zoiets doorvoeren dan? Ik hoor steeds meer mensen roepen dat hiphop volwassen is geworden. Een van de bijkomende gevolgen is dat een ruzie/onenigheid/achterlijk voorval uit het verleden niet tot in de oneindigheid de omgang met elkaar blijft bepalen. Of klap jij nog steeds je buurjongetje omdat hij toen jullie 4 waren eens jouw schepje heeft afgepakt in de zandbak?
3: dit is gewoon een forumberichtje over iets wat een boeiende radio uitzending kan worden (commercieel versus die-hardcore underground). Zobuitensporig veel aandacht geven is dat nou ook weer niet…
Het Sores/Brain Ding is pas drie-en-een-half jaar geleden.
En Brain is is nog steeds een wankel vierpersoons tafeltje. Ik hoop dat ’ie huilend is weggelopen bij Def P.
Het is toch maar een topic met een verwijzing naar het programma van Kinkfm. En al zou het promotie zijn voor Brain, dan tekent dat mijn inziens juist de onafhankelijkheid (die Hijs zo kenmerkt) en volwassenheid van Hijs. Niet zo zeuren Bora hehe
wat een bullshit discussie… ga lekker thee drinken achter je pc ofzo… en ach… neem er een biscuitje bij… damn
Het is toch maar een topic met een verwijzing naar het programma van Kinkfm. En al zou het promotie zijn voor Brain, dan tekent dat mijn inziens juist de onafhankelijkheid (die Hijs zo kenmerkt) en volwassenheid van Hijs. Niet zo zeuren Bora hehe
nog niet gehoord zelf maar hieronder de links:
heb het net gecheckt niet heel boeiend allemaal, jammer