Johnny Supreme…
Crazy fok! Where you at?!
Gister gesproken…maar toen was je weg
snik snik
gegroet!~
Z!no
eeeeeeeehh? Jahaaaaa…. Is het om dat ik dronken ben of wat
? maar ik,mn snap er geeen fuck van o uwe… Waar heb jet byet over>?
hehe, Zino’s berichten zijn kunstwerkjes, ik vraag me af of er een markt voor is, maar ’t zijn wel kunstwerkjes …
PM, e-mail, SMS, MSN, Myspace, GSM, Hyves….
…topic openen op een site waar johnny supreme allang niet meer komt
PM, e-mail, SMS, MSN, Myspace, GSM, Hyves….…topic openen op een site waar johnny supreme allang niet meer komt
Gezien ’t eerste bericht houd Zino er wel van om met mensente praten die weg zijn …
Wat een scherpe!
Maar ik ben inderdaad opzoek naar Johnny, maar hij is onbereikbaar ofzo!
Maar dan komt de volgende vraag…
‘Wat mis jij’?
Op het gebied van vermaak, entertainment en muziek!
Next!
En boys…sorry voor mijn omslachtige manier van communiceren!
Verontschuldigingen zijn niet nodig, Zino.
Op het gebied van vermaak mis ik de juiste instelling om me ongeremt in vermaak te storten (misschien moet ik dat ‘Meth’ eens proberen, waar jullie jongelui het altijd over hebben …)
Op het gebied van entertainment mis ik wat afleveringen van Startrek DS9 en die serie waar Janeway de captain is.
En op gebied van muziek mis ik nog steeds Paris’ Sonic Jihad.
Verontschuldigingen zijn niet nodig, Zino.Op het gebied van vermaak mis ik de juiste instelling om me ongeremt in vermaak te storten (misschien moet ik dat ‘Meth’ eens proberen, waar jullie jongelui het altijd over hebben …)Op het gebied van entertainment mis ik wat afleveringen van Startrek DS9 en die serie waar Janeway de captain is.En op gebied van muziek mis ik nog steeds Paris’ Sonic Jihad.
deeps space nine zuigt man kijk dan babylon 5 ,en voyager trouwens ook en wijf als kaptein grapje zeker.
ik mis ook paris sonic jihad
Verontschuldigingen zijn niet nodig, Zino.Op het gebied van vermaak mis ik de juiste instelling om me ongeremt in vermaak te storten (misschien moet ik dat ‘Meth’ eens proberen, waar jullie jongelui het altijd over hebben …)Op het gebied van entertainment mis ik wat afleveringen van Startrek DS9 en die serie waar Janeway de captain is.En op gebied van muziek mis ik nog steeds Paris’ Sonic Jihad.deeps space nine zuigt man kijk dan babylon 5 ,en voyager trouwens ook en wijf als kaptein grapje zeker.ik mis ook paris sonic jihad
check je pm p2 , ik vond m
Yo Zino! Ja was gezellig man!
Ik ging er op ‘n gegeven moment vrij snel vandoor zonder je gedag te zeggen idd hahaha
Ik had wel langer met je willen praten dude, dus misschien moeten we es uphooken of anders zie ik je bij wel het eerstvolgende feest in Utrecht. Ik pm je wel effe m’n telefoonnnummer vd week
@ Yid: ook tof om jou weer eens gesproken te hebben!
Tot de toekomst en habek! ![]()