bleek, de koe is dik en wit, Christov, Marvin, MistaSweet, RIOT, pee, Scraffitio
ik weet niet what up met jullie maar me is ready voor de eerste bbq van het jaar prrrrrrrrrrrrrrrrrr!
ik zat net al lekker met een zomers muziekje en een baktje cruesli op mijn balkon van het zonnetje te genieten, tis echt lekker jeh
ik heb hier thuis net ’t terraske weer aachter in de tuin gezet en schoongemaakt terwijl ik chronozbaäl boven uit mn raam knalde
maar barbeque deh nog nie neh
ik weet niet what up met jullie maar me is ready voor de eerste bbq van het jaar prrrrrrrrrrrrrrrrrr!
nice, hoe laat moet ik bij je zijn?
ik weet niet what up met jullie maar me is ready voor de eerste bbq van het jaar prrrrrrrrrrrrrrrrrr!nice, hoe laat moet ik bij je zijn?
18:30 neem je effe wat Guinness mee?
Van afgelopen zomer, toen hebben wij ok wel gebarbequed jeh, en dan moet ’r afgewassen worden
en ik kan goed afwassen jeh
Van afgelopen zomer, toen hebben wij ok wel gebarbequed jeh, en dan moet ’r afgewassen wordenen ik kan goed afwassen jeh
hahahahaha de clue van dat filmpje
…die is er niet
lekker weeer eouwe, ik ben gewoon fucking verbrand in het zonnetje vbanmiddag. Effe een makker van me verghuiszebn en daarna vet zuipen en blowebn en shit,,, Nu vette rooie armebn eb nek enzo… lekker dan…. weel; gezellig thopugh/…
18:30 neem je effe wat Guinness mee?ik weet niet what up met jullie maar me is ready voor de eerste bbq van het jaar prrrrrrrrrrrrrrrrrr!nice, hoe laat moet ik bij je zijn?
guinness? voor je lol guinness?
guinness? voor je lol guinness?18:30 neem je effe wat Guinness mee?ik weet niet what up met jullie maar me is ready voor de eerste bbq van het jaar prrrrrrrrrrrrrrrrrr!nice, hoe laat moet ik bij je zijn?
jonguh ga jij nou maar pools slootwater drinken ![]()
shit was puur gisteren yeaaaaaaaaah! benieuwd of het weer vandaag nog een beetje aan gaat zijn.
komende donderdag barbecue na een voetbaltoernooi, hopelijk nog een beetje goei weer. Al vreet ik toch wel, heb ik geen zon voor nodig.
toys vandaag de 6e bbq van dit jaar gehad, daarna ff een overheerlijk italiaans ijsje op en toen nog ff uitgebuikt op de bank met een jointje, ultiem chillen
wij eten al lekker buiten, en vlees bakken we op de bbq, maar nog niet Die-Hard gebqqt komt zeker.
Nou ghehe t wordt in ieder geval niet de 1e bbq van het jaar… we hebben er al een paar gehad dit jaar ![]()
lekker weeer eouwe, ik ben gewoon fucking verbrand in het zonnetje vbanmiddag. Effe een makker van me verghuiszebn en daarna vet zuipen en blowebn en shit,,, Nu vette rooie armebn eb nek enzo… lekker dan…. weel; gezellig thopugh/…
Hahhaha,knaken dronken!
hehehehe hier staan bbqen opt balkon vande week, vonden de bovenburen echt lollig hahahahaha