reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
ruthiefly
ruthiefly

Hallo iedereen,
ik ben de Nederlandse hiphopscene wat aan het leren kennen. Ikzelf kom uit België, waar hiphop nog maar matig ingeburgerd is, en ik vroeg me af hoe het nu gesteld is in Nederland. Waar ben ik vooral naar op zoek? Naar goede zalen waar het mogelijk is om goede groepen en/of mc’s te zien. Is in Nederland live-hiphop ook een beetje gangbaar? Merci voor wie mij kan helpen.
Thx
pzz out

ruthiefly

25 Apr ’08 – 12:05
Lepricon
Lepricon

Je zit in ieder geval op het juiste forum, dat scheelt al een slok op de spreekwoordelijke borrel!

25 Apr ’08 – 13:28
Christov
Christov

als je Belg bent is Tilburg goed te doen. Daar is de zaal 013 waar regelmatig hiphop word geprogrammeerd.

25 Apr ’08 – 16:07
25 Apr ’08 – 16:20
warhead
warhead

Als er iemand in winkelcentrum Almere een vuilnisbak omschopt staan er meteen dertien rapcrews met hun notebooks omheen om er heftige lyrics over te schrijven.

Hehehe, en er staan nog wel een paar goede quotes tussen.

25 Apr ’08 – 16:39
25 Apr ’08 – 16:59
Nielsonwheels
Nielsonwheels

Hehe weer ’n mooie column van Dijkshoorn

25 Apr ’08 – 17:10
Yid
Yid

hahaha wat een geweldig artikel

25 Apr ’08 – 18:58
KaRelax
Carlos

@ ruthiefly according to yid is jeugd van tegenwoordig die crew die hier de scene rockt, hou ze in de gaten

25 Apr ’08 – 23:11
ruthiefly
ruthiefly

owkeej thx, dus ik moet naar tilburg?
iemand weet over zaaltjes in amsterdam?

grtzzz & kissazz

ruthiefly

27 Apr ’08 – 17:34
ricktorious
rtorious

Het lijkt me hét dilemma van iedere rapper. Willen dichten over het leven op straat, de zelfkant, de goot en dan niet verder komen dan een karretje van Albert Heijn in een sloot duwen. Dat is andere koek dan Ol´ Dirty Bastard van de Wu-Tang Clan, een geniale gek die zich inmiddels met veel succes naar het hiernamaals heeft gesnoven.

hahahahahahaha

27 Apr ’08 – 18:29
Yid
Yid

owkeej thx, dus ik moet naar tilburg?iemand weet over zaaltjes in amsterdam?grtzzz & kissazzruthiefly

www.013web.nl (Tilburg)

www.melkweg.nl (Amsterdam)

daar zijn de meeste hiphopdingen

27 Apr ’08 – 20:34