Damn, heb een tijdje terug nog een topic over de beste man geopend, maar kan het niet terugvinden via de zoekfunctie…
R.I.V. Julius “The Chairman” Gartler!
ja ik miste hem afgelopen vrijdag nog in LVC
en toen hoorde ik dat hij overleden was. Ik kende hem als hardcore hiphopbezoeker en wist helemaal niet dat hij Graff kunstenaar was
RIP
mooi dat er een tribute komt dat verdient hij!
nog nooit van deze gast gehoord, maar hij heeft wel een hele dikke en originele stijl zeg, rip
ja r.i.p.die gast was bij al die hiphop shows aanwezig in lvc zowiezo…
die gast kon geen fuck van die shows zien, dan ben je pas dedicated!
rip
Hij was bij bijna elk noemenswaardig oldskool ding van de partij, zelfs toen hij door zijn ziekte in een electrisch wagentje terechtkwam… Niets dan respect voor deze man!
mooi om te zien dat er ook hier aandacht aan is besteed, thanks!
de tributeparty was legendarisch.. bigup aan iedereen die erbij betrokken was!
check ook de gruwelijk memorial wall tegenover Leiden CS..
JULIUS GARTLER aka JAIYS aka LEGEND aka THE CHAIRMAN——20 November 1968–14 Maart 2008——R.I.P.
eerste foto’s van de memorial wall:
http://www.flickr.com/photos/mvs/2428187396/in/…
nieuwe chairman website: www.thechairman.nl
nog nooit van deze gast gehoord, maar hij heeft wel een hele dikke en originele stijl zeg, rip
Ken hem niet eens..
beetje respectloze reactie dit…verdiep je eens in de oude school zou k zeggen..of bemoei je er niet mee.
mooi om te zien dat er ook hier aandacht aan is besteed, thanks!de tributeparty was legendarisch.. bigup aan iedereen die erbij betrokken was!check ook de gruwelijk memorial wall tegenover Leiden CS..JULIUS GARTLER aka JAIYS aka LEGEND aka THE CHAIRMAN——20 November 1968–14 Maart 2008——R.I.P.
![]()
RIP sowieso.
die muur tegenover CS in Leiden laatst wel lopen bekijken toen ik te vroeg was voor college. Zag er mooi uit, al heb ik er totaal geen verstand van. Kende de beste man dan ook niet.
Jaiys
Rond Leiden en richting Amsterdam, loer ik vanuit de trein voor eeuwig naar jouw werk.
Je gastvrijheid toen ik in 1987 een tijdje in Leiden verbleef, zal ik nooit vergeten. Je bent een van de meest toegewijde Hip Hoppers die ik ooit heb ontmoet. Je bent een groot artiest, je staat prominent in de Hall of Fame.
Als we elkaar troffen, was er altijd een enorm wederzijds respect. Het is jammer dat ik de Tribute aan jou in LVC heb gemist, ik zag pas gisteren dat je er niet meer bent. Ik ga naar de Tributewall.
Rest In Peace, Julius.
DCREAL67