Brigadier, Christov, Dja, Formant, EuroShopper, JPK, LastDisciple, Nhigs, Nikkita, Robin, Stone A Pig, Tobi, warhead, Witflits, ZiekeSais
1 april!
![]()
wie geloofde het? (eerlijk zijn he)
en dan heb ik nog een vraag aan jullie , nou eigenlijk is het meer een oproep,
‘drop’ (zoals hiphoppers dat altijd zo mooi zeggen) hier de beste 1 april grap waar je vandaag bent in getuimeld!!!
of vorig jaar mag ook, maar niet ouder want dan wordt het een beetje flauw
ben vandaag in de alom bekende je veter zit los grap getuimeld. Maar ik heb ik diezelde grappemaker eens een goed poepie laten ruiken door zout in z’n koffie te doen! niefokkuh.
@ broodkorst:
ik had een feestje!
@ Tystar:
ojee, de veter grap moet je heel erg mee oppassen, want voor dezelfde geld is het geen grap en dan denk je dat het wel een grap is (wat het dan dus niet is) en dan ga je heel stoer doen en het negeren maar dan kan je dus wel heel erg hard op je gezicht vallen als je dus dacht dat het een grap was hahahahahahahahaha ik heb het zelf ook eens meegegemaakt maar toen was het wel een grap, dat was trouwens in november dus ik ga een beetje offtopic
wel slim van je om zout in zn koffie te sprenkelen, nouja slim hahahah eerder snedig
iemand vond het grappig om me fiets te trashen waardoor ik nog maar 1 rem heb ik vond het zelf niet echt humor maar ja kwestie van smaak he
haha, witflits had vanochtend water in pak fruitmelk gedaan die klootzak
ik dacht nog wat ziet ie er wazig licht uit, heb ik er nog een slok van gedronken ook, kutzooi
http://movies.ign.com/articles/863/863492p1.htm… lijkt me wel een beetje een duur grapje…
ja deze was nice…. verder weer zeer tegenvallende grappen…. lijkt wel of het elk jaar minder wordt….
op de awakenings site stond inneens dat Tiësto de hoofdact was van AwakeFestival, ik zat wel ff aan mn kop te krabben tot ik de datum zag haha.
Paar jaar geleden tegen maten gezegd dat bij de coffeeshop een halfje voor de 6.25 kon halen. Zij allemaal statiegeld inleveren, wisselgeld zoeken etc. Keihard gepwnd bij de shop, heel die tent hun uitlachen en shit (waren pas 17 ofzo, dan vind je dat echt kut)
Hebben zij ’s avonds volop as in mn bier en jenever zitten doen. Gasten waren alleen vergeten dat ik bij hun thuis zat. Heel zn tafel ondergekotst hehe
op de awakenings site stond inneens dat Tiësto de hoofdact was van AwakeFestival, ik zat wel ff aan mn kop te krabben tot ik de datum zag haha.
hehe das echt geen leuke grap