Aardappel, 93blackout, Bora, de koe is dik en wit, Engel, EProductionz, viezefur, GekkeGerda, Jakanus, Loki, MistaSweet, pavlove, ProZak, Puntenslijper, Raynor, Ruys, Yid
zag Steen net bij urbnn ging echt kapot van het lachen hahah
“Bang Bang ga terug naar Engeland, ik draag je outfit lul!”
![]()
zal vast nog wel online te zien zijn
SHIIIIIIIT geweldig
Ik ben steen en ik snuif me savonds kapot zodat ik niet meer kan slapen
En me wijf wordt geneukt in haar reet door een ander
Ik spaar affiches van vermiste katten want ik snap niet dat ze daar tijd aan gaan besteden zo’n ding te maken voor die kanker beesten.
Kinderen doe wat je wilt of krijg kanker
In deze emmer kots ik altijd
Ik haat sculpturen
Hier allemaal sokken op de stapel……………….. volgespoten hehehe
Is dit dat Urban programma? Serieus daar doe ik niet aan mee hoor kanker op!!
Zomaar wat uitspraken
hehehe
shit was geniaal…
die jongen doet net alsof hij niet weet waar hij mee bezig is… maar volgens mij lacht hij het hardst en weet juist heel goed waar ie mee bezig is….
er zijn weinige rappers die zo goed een image neer kunnen zetten.
die bimbo, die masker dude, die uitspraken… knap stukje marketing… althans daar ga ik vanuit.
shit was geniaal…die jongen doet net alsof hij niet weet waar hij mee bezig is… maar volgens mij lacht hij het hardst en weet juist heel goed waar ie mee bezig is….er zijn weinige rappers die zo goed een image neer kunnen zetten.die bimbo, die masker dude, die uitspraken… knap stukje marketing… althans daar ga ik vanuit.
Ik las je verhaal en moest gelijk aan Bill Hicks denken:
whhaa damn wat een gast
die vermiste katten postertjes whhaha
mn moeder ging zelfs kanker zeggen
ik heb laatst zomaar een blinde naar de overkant begracht terwijl ik niet eens die kant op moest
Die kattenposters was wel erg sick ja.
En dan die fotoposters: “Hiermee kan ik bewijzen dat sculpturen uit het straatbeeld moeten opkankeren”.
“Ik kan prima met kinderen opschieten. (laat een paar baby Air Maxjes zien). Deze is voor de kids. Doe je ding en wordt net als mij . . . . . . . of krijg de kanker. Of nee, krijg de Kika.” ( kika = kinderkanker).
Als deze gast meer exposure gaat krijgen. En dat gaat ie krijgen want de media is gek op dit soort types met niet correcte uitspraken. (tjek hoe snel ze Scheme 015 op het scherm hadden) Dan zal het niet lang duren voor de Tweede Kamer over hip-hop teksten gaat praten en zal om de verantwoordelijkheid van de artiesten gevraagd worden. Denk ekt dat het daar heen gaat.
hahaha denk eerder dat er kamervragen gaan komen of steen niet beter in een instituut geplaatst kan worden zodra ze dit zien :D.
hahaha denk eerder dat er kamervragen gaan komen of steen niet beter in een instituut geplaatst kan worden zodra ze dit zien :D.
ja puber gedrag..
hahaha dat standpunt over katten steun ik volledig (maar ik ben postbode dus dan haat je eigenlijk alles wat op 4 poten loopt)
mijn lievelingscitaat: ‘’als de toekomst een opsomming van mn verleden is ga ik een strakke tijd tegemoet’’
)mijn lievelingscitaat: ‘’als de toekomst een opsomming van mn verleden is ga ik een strakke tijd tegemoet’’
hahahahaha word
Als deze gast meer exposure gaat krijgen. En dat gaat ie krijgen want de media is gek op dit soort types met niet correcte uitspraken. (tjek hoe snel ze Scheme 015 op het scherm hadden) Dan zal het niet lang duren voor de Tweede Kamer over hip-hop teksten gaat praten en zal om de verantwoordelijkheid van de artiesten gevraagd worden. Denk ekt dat het daar heen gaat.
helaas is ie een blanke hollander dus dan gaat dat hele verhaal weer niet op….
wel humor dit, jammer dat ie zulke kutmuziek maakt…
Die gast is zo fout met zun gitzwarte humor en incorrecte uitspraken dat het weer leuk wordt. Hij is puberaal en gestoord maar kan er wel om lachen. Tijd terug moest ie optreden in Hedon waar hij een enorme tag in de muur backstage had gegraveerd, hebben ze hem een brief gestuurd met de mededeling dat ie nooit meer welkom is daar. De boete zal hij wel nooit betaald hebben en ik denk dat hij die brief ingelijst heeft.
ik lijk op steen ,toevallig he
@ nappie ik heb die gast maar een keer in t wild gezien maar kreeg niet de indruk dat t dan op beeld imagebuilding is ofzo
HAHAHAHA, check waar dat topic heengaat…http://www.ml75.nl/?page=4&p=1&id=6940&sub=1
gvd partij rasmongolen daar zeg.
Steen is er niks bij… Valt het hier op HIJS nog reuze mee, of niet?gvd partij rasmongolen daar zeg.HAHAHAHA, check waar dat topic heengaat…http://www.ml75.nl/?page=4&p=1&id=6940&sub=1