reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Yid
Yid

zag Steen net bij urbnn ging echt kapot van het lachen hahah

“Bang Bang ga terug naar Engeland, ik draag je outfit lul!”

zal vast nog wel online te zien zijn

30 Mar ’08 – 23:54
ricktorious
rtorious

hahahahaha ja die kerel is zo fucking gestoord hahahaha

30 Mar ’08 – 23:55
Brigadier
Brigadier

SHIIIIIIIT geweldig

Ik ben steen en ik snuif me savonds kapot zodat ik niet meer kan slapen
En me wijf wordt geneukt in haar reet door een ander

Ik spaar affiches van vermiste katten want ik snap niet dat ze daar tijd aan gaan besteden zo’n ding te maken voor die kanker beesten.

Kinderen doe wat je wilt of krijg kanker

In deze emmer kots ik altijd

Ik haat sculpturen

Hier allemaal sokken op de stapel……………….. volgespoten hehehe

Is dit dat Urban programma? Serieus daar doe ik niet aan mee hoor kanker op!!

Zomaar wat uitspraken hehehe

30 Mar ’08 – 23:57
Nappie
Nappie

shit was geniaal…
die jongen doet net alsof hij niet weet waar hij mee bezig is… maar volgens mij lacht hij het hardst en weet juist heel goed waar ie mee bezig is….
er zijn weinige rappers die zo goed een image neer kunnen zetten.
die bimbo, die masker dude, die uitspraken… knap stukje marketing… althans daar ga ik vanuit.

31 Mar ’08 – 00:02
JPK
JPK

Ik vond ’m kanker grappig.

31 Mar ’08 – 00:08
Lepricon
Lepricon

Toch best een veelzijdig programma dat URBNN

31 Mar ’08 – 00:15
Lepricon
Lepricon

shit was geniaal…die jongen doet net alsof hij niet weet waar hij mee bezig is… maar volgens mij lacht hij het hardst en weet juist heel goed waar ie mee bezig is….er zijn weinige rappers die zo goed een image neer kunnen zetten.die bimbo, die masker dude, die uitspraken… knap stukje marketing… althans daar ga ik vanuit.

Ik las je verhaal en moest gelijk aan Bill Hicks denken:

31 Mar ’08 – 00:16
listig
listig

whhaa damn wat een gast

die vermiste katten postertjes whhaha

mn moeder ging zelfs kanker zeggen

ik heb laatst zomaar een blinde naar de overkant begracht terwijl ik niet eens die kant op moest

31 Mar ’08 – 00:26
Christov
Christov

ergens na te kijken?

31 Mar ’08 – 07:22
bleek
bleek

Die kattenposters was wel erg sick ja.

En dan die fotoposters: “Hiermee kan ik bewijzen dat sculpturen uit het straatbeeld moeten opkankeren”.

“Ik kan prima met kinderen opschieten. (laat een paar baby Air Maxjes zien). Deze is voor de kids. Doe je ding en wordt net als mij . . . . . . . of krijg de kanker. Of nee, krijg de Kika.” ( kika = kinderkanker).

Als deze gast meer exposure gaat krijgen. En dat gaat ie krijgen want de media is gek op dit soort types met niet correcte uitspraken. (tjek hoe snel ze Scheme 015 op het scherm hadden) Dan zal het niet lang duren voor de Tweede Kamer over hip-hop teksten gaat praten en zal om de verantwoordelijkheid van de artiesten gevraagd worden. Denk ekt dat het daar heen gaat.

31 Mar ’08 – 07:52
ricktorious
rtorious

hahaha denk eerder dat er kamervragen gaan komen of steen niet beter in een instituut geplaatst kan worden zodra ze dit zien :D.

31 Mar ’08 – 08:54
onrust
RIOT

hahaha denk eerder dat er kamervragen gaan komen of steen niet beter in een instituut geplaatst kan worden zodra ze dit zien :D.

ja puber gedrag..

31 Mar ’08 – 09:05
Hengel
Hengel

!!

31 Mar ’08 – 11:31
warhead
warhead

Prachtig weer, wat een held toch.

31 Mar ’08 – 11:53
Jurian
Jurian

Haha ik had het gezien gister ja, die kattenposters waren wel heel grappig. Wat een figuur.

31 Mar ’08 – 11:59
31 Mar ’08 – 12:57
Larixk
Larixk

hahaha shitt.

doet ie goed

31 Mar ’08 – 13:09
bleek
bleek

die 101 barz is ook steengoed!

31 Mar ’08 – 13:32
StoneAPig
Stone A Pig

Hehehe, had het gezien gister, wat een gast ook

31 Mar ’08 – 13:47
Christov
Christov

hahaha dat standpunt over katten steun ik volledig (maar ik ben postbode dus dan haat je eigenlijk alles wat op 4 poten loopt)

mijn lievelingscitaat: ‘’als de toekomst een opsomming van mn verleden is ga ik een strakke tijd tegemoet’’

31 Mar ’08 – 14:16
Tystar
Tystar

)mijn lievelingscitaat: ‘’als de toekomst een opsomming van mn verleden is ga ik een strakke tijd tegemoet’’

hahahahaha word

31 Mar ’08 – 14:18
ProZak
ProZak

Als deze gast meer exposure gaat krijgen. En dat gaat ie krijgen want de media is gek op dit soort types met niet correcte uitspraken. (tjek hoe snel ze Scheme 015 op het scherm hadden) Dan zal het niet lang duren voor de Tweede Kamer over hip-hop teksten gaat praten en zal om de verantwoordelijkheid van de artiesten gevraagd worden. Denk ekt dat het daar heen gaat.

helaas is ie een blanke hollander dus dan gaat dat hele verhaal weer niet op….

wel humor dit, jammer dat ie zulke kutmuziek maakt…

31 Mar ’08 – 14:32
Lepricon
Lepricon

HAHAHAHA, check waar dat topic heengaat…

http://www.ml75.nl/?page=4&p=1&id=6940&sub=1

31 Mar ’08 – 16:19
Rule
Rule

Die gast is zo fout met zun gitzwarte humor en incorrecte uitspraken dat het weer leuk wordt. Hij is puberaal en gestoord maar kan er wel om lachen. Tijd terug moest ie optreden in Hedon waar hij een enorme tag in de muur backstage had gegraveerd, hebben ze hem een brief gestuurd met de mededeling dat ie nooit meer welkom is daar. De boete zal hij wel nooit betaald hebben en ik denk dat hij die brief ingelijst heeft.

31 Mar ’08 – 17:58
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

haha, heb t ook gekeken, die gast is toch wel kankergrappig

31 Mar ’08 – 17:59
Waldie
Waldie

ik lijk op steen ,toevallig he
@ nappie ik heb die gast maar een keer in t wild gezien maar kreeg niet de indruk dat t dan op beeld imagebuilding is ofzo

31 Mar ’08 – 18:07
31 Mar ’08 – 19:21
Yid
Yid

HAHAHAHA, check waar dat topic heengaat…http://www.ml75.nl/?page=4&p=1&id=6940&sub=1

31 Mar ’08 – 19:33
ricktorious
rtorious

HAHAHAHA, check waar dat topic heengaat…http://www.ml75.nl/?page=4&p=1&id=6940&sub=1

gvd partij rasmongolen daar zeg.

31 Mar ’08 – 22:16
Lepricon
Lepricon

gvd partij rasmongolen daar zeg.
Steen is er niks bij… Valt het hier op HIJS nog reuze mee, of niet?

31 Mar ’08 – 22:23