D-vide, livio, Nielsonwheels, Proche, Rik, SpoorlooZ, Stone A Pig, Vinnie, warhead, Yid, Zorgvlied-Zuid
Ik ben de 30 gepasseerd dus zal wel aan mij leggen maar sjezus wat werkt dat editen omslachtig. Weten jullie een goede editor en klopt het dat de beta versie van hun eigen editor nog niet werkt? holla
www.myspace.com/bleekwonder als je wilt zien hoe gaar ie nu is.
die pic linksboven heeft iemand ooit eens voor mij erop gezet maar die mot ekt weg!
ghe, ik ben ook de 30 al gepaseert, dat is geen excuushttp://www.myspace.com/droomboot
kom op met die tips dan auwe!
’’vini vidi vici ’ iz a nice tune
wat er mis met je site>?
bij edit profile, in je home, dan , band details, bij bio aan ’’edit’’ klikken , dan je code verwijderen. preview, dan submit, dan view my profile.
ghe, ik ben ook de 30 al gepaseert, dat is geen excuushttp://www.myspace.com/droomboot
schaam je je voor je zelf? of sta je altijd met je rug na de foto?
staat bij mij in vriendenlijst bleek, bufeaux is de naam..
bij mij is dr trouwens ook iets raars gebeurt maar kan er de vinger niet opleggen
Ik poog gewoon de lelijkste myspace pagina te maken…dat lukt me opzich best aardigadres?
ik heb u vanmiddag toegevoegd als het goed is
Dope hoor Bleek!
thx, maar hij is nu pas echt af dus tjek nog ff als je wilt.
klopt het trouwens dat je die ads ook kan wissen dmv html? holla aub thx
na ja nu er toch ’n topic is; kort geleden heb ik extra tracks erbij gezet in ’n extra player van andere artiesten alleen heb ik begrepen van iemand dat hij deze niet kan laden. Dus mocht er iemand zo vriendelijk willen zijn om dit te checken want ik kan ze wel horen namelijk
na ja nu er toch ’n topic is; kort geleden heb ik extra tracks erbij gezet in ’n extra player van andere artiesten alleen heb ik begrepen van iemand dat hij deze niet kan laden. Dus mocht er iemand zo vriendelijk willen zijn om dit te checken want ik kan ze wel horen namelijkwww.myspace.com/johnnysupreme
Ik ken het horen hoor. Mijn MySpace is voor nu in ieder geval wel klaar; laatste x tjekken; www.myspace.com/bleekwonder