75000 ik was nr 60 kom niet eens op de helft.. die site is nog erger als youtube op vrijdagmiddag
Heb ’m net gekeken. Ben benieuwd naar de reacties. Mijn eerste indruk: veel drama, bijna alleen maar extremen, maar ook zeker een kern van waarheid. Heb nu weinig zin om er verder op in te gaan.
Een Hoogleraar Islam zegt net op Nederland 1 dat de film wel meevalt. Het is een aaneenschakeling van beelden en krantenkoppen met koran verzen. Nergens wordt Allah of de profeet Mohammed afgebeeld.
Een Hoogleraar Islam zegt net op Nederland 1 dat de film wel meevalt. Het is een aaneenschakeling van beelden en krantenkoppen met koran verzen. Nergens wordt Allah of de profeet Mohammed afgebeeld.
In de opening is de spotprent van Mohammed met een bom op z’n hoofd te zien.
Verder ben ik nu an het downen, want die bandbreedte zuigt als een tientjeshoer idd.
Ik zit het nu te bekijken en het is niet meer dan een collage aan bestaand beeldmateriaal afgewisseld met wat koranversen, lekker boeiend. Lijkt wel een reclamefilmpje van Al Quaeda zelf.
Ik ben na zo’n drie kwartier bij minuut 9, nog zeer weinig nieuws gezien…
Salah Edin zal wel weer wat aandacht krijgen de komende paar dagen.
Ik ben na zo’n drie kwartier bij minuut 9, nog zeer weinig nieuws gezien…Salah Edin zal wel weer wat aandacht krijgen de komende paar dagen.
Als Salah slim is dan klaagt ’ie Wilders aan wegens schending van portretrecht enzo. ![]()
Dat geldt trouwens voor alle rechthebbenden van de beelden. Wilder heeft geen film gemaakt. Hij heeft een beeldecompilatie samengesteld uit materiaal dat van anderen is. Ik vraag me af of ‘ie die beelden gecleared heeft allemaal. Let’s fuck the mothafucker!
Download is binnen. Ga nu een kwartiertje kijken…
laat iedereen geloven waarin die maar wil geloven…mensen zijn vaak angstig voor mensen die sterk geloven.
ik heb net een stukje op netwerk gezien..het wordt allemaal uit zn context gehaald,en het word heel slecht vertaald..
het doet veel pijn om die dingen te zien,maar wat meer pijn doet is dat ik weet dat er zoveel domme mensen zijn die angstig worden en daardoor gaan haten,precies wat Wilders wil. hierdoor word de relatie tussen de moslims en niet moslims slechter.. veel slechter…
heel jammer.
ik heb net een stukje op netwerk gezien..het wordt allemaal uit zn context gehaald,en het word heel slecht vertaald..het doet veel pijn om die dingen te zien,maar wat meer pijn doet is dat ik weet dat er zoveel domme mensen zijn die angstig worden en daardoor gaan haten,precies wat Wilders wil. hierdoor word de relatie tussen de moslims en niet moslims slechter.. veel slechter…heel jammer.
Wilders is zelf duidelijk ook echt bang, meer kan je eigenlijk niet van het filmpje zeggen
Vind het een matige film zonder veel inhoud. Het is vooral een opsomming van bestaande beelden en krantenkoppen die veel te snel voorbijkomen. Veel ingetrapte deuren maar uiteindelijk geen schokkende film. De grootste fout is natuurlijk dat die foto van Mohammed B. van Salah Edin is. Dat is echt een grove blunder en als ik Salah Edin was zou ik Wilders daarvoor aanklagen. Het getuigt van laksheid en 0,0 research dat die foto zomaar verwisseld is. Dat Wilders zegt dat die gescheurde bladzijde uit een telefoonboek komt en dat er na die spotprent op het eind geen explosie maar onweer komt, getuigt wel dat hij toch een angsthaas is. Een hoop heisa om niks maar Wilders is met deze film wel binnen de grenzen van de wet gebleven.
De grootste fout is natuurlijk dat die foto van Mohammed B. van Salah Edin is.
Ik weet bijna zeker dat Kees en Salah al zitten te broeden op een media-offensief. ![]()
Dit heeft hiphop niet nodig, G.
Ik heb het nog niet gezien maar als ik de reacties hier lees dan mag ik hopen dat Moslims wilders nu helemaal hiet meer serieus nemen en er gewoon om moeten lachen