Dja, Hengel, StezoOnTheOne, Lepricon, Punchline, Nielsonwheels, Pablo2k1, Polti, Profound, Rik, Roodbloed, Rusp, Scraffitio
De nieuwste Top Notch, uuuuh, Universal aanwinst? [filmpje]
Damn wat enorm kut, Spacekees vond ik ook al bagger op z’n laatste mixtape, binnekort maar ’s die Turkse Pizza ofzo checken van die Turk.
Is niet serieus, he…De nieuwste Top Notch, uuuuh, Universal aanwinst? [filmpje]Damn wat enorm kut, Spacekees vond ik ook al bagger op z’n laatste mixtape, binnekort maar ’s die Turkse Pizza ofzo checken van die Turk.
Keesie is binnen
Hij heeft zeker wel flink gecasht als t waar is
De koning is binnen, leve de keijzer
Noahs ark is takin’ over
ik gok op leuk bedragje in de portomonee plus een chille baan behouden. dus smart move
goed contract erbij, lekker hoor!
Het wordt misschien tijd dat er een nieuw groot label komt of dat labels als Painted Dog en Supercharger door groeien, zou niet slecht zijn voor de Nederlandse hiphop denk ik.
Het wordt misschien tijd dat er een nieuw groot label komt of dat labels als Painted Dog en Supercharger door groeien, zou niet slecht zijn voor de Nederlandse hiphop denk ik.
+ Noahs Ark WORD
dat supercharger uberhaupt es wat uitbrengt godnondeju
overigens maakt t voor mij geen reet uit, meeste topnotch platen vond ik afgelopen paar jaar toch niet zo boeiend, daarentegen heeft mn youp van t hek dvd box van universal me wel goed vermaakt
De nieuwste Top Notch, uuuuh, Universal aanwinst? [filmpje]Damn wat enorm kut, .
damn, are you that stupid?
haha lekker, enige positieve wat ik kan bedenken is als er meer samenwerking met US artists komt, dat lijkt me wel vet, maar zal denk geen hol verschil uitmaken
hoe zullen indie labels groeien met de komst van een major? (en een hele grote major in deze geval)…
schijnt dat de samenwerking alleen iets intensiever wordt… dus top notch wordt niet verkocht maar een deel wordt uitbesteed aan universal
Met ingang van 1 april aanstaande gaat Top Notch, het grootste Nederlandse hiphop label, samenwerken met Universal Music. Top Notch is het label van onder andere Extince, Opgezwolle, The Opposites, Typhoon en De Jeugd Van Tegenwoordig. De sales & distributie, die tot op heden door Play It Again Sam werd gedaan zal met ingang van 1 april door Universal Music worden overgenomen. Top Notch zal zich ook vestigen in het kantoor van Universal Music in Baarn.
Kees de Koning van Top Notch: “Universal Music is wereldwijd marktleider op het gebied van hiphop dankzij labels als Def Jam en Interscope en wij zijn dat al jaren in Nederland. Deze samenwerking voelt dan ook als een logische stap. Wij werken op het gebied van publishing al een paar jaar naar grote tevredenheid samen met Universal.”
De eerste release die uit zal komen onder deze nieuwe samenwerking is De Machine, het tweede album van De Jeugd Van Tegenwoordig (releasedatum: vrijdag 25 april).
(top-notch.nl)