reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
24 Mar ’08 – 15:57
Yid
Yid

hehe

in Delft is het hier ook gezellig

wat een stelletje kanslozen

24 Mar ’08 – 16:10
Lepricon
Lepricon

Wat is daar gaande dan?! Of is de IKEA gewoon open vandaag en komen mensen daar (als een stelletje schapen) massaal op af? Onbegrijpelijk!

24 Mar ’08 – 16:19
Lepricon
Lepricon

Als je die ballonnen en het IKEA gebouw wegdenkt, zou het zo een foto kunnen zijn van arme Russen die in de rij staan voor een brood of zo…

Photoshop anyone?

24 Mar ’08 – 16:26
Shelter
Shelter

Als je die ballonnen en het IKEA gebouw wegdenkt, zou het zo een foto kunnen zijn van arme Russen die in de rij staan voor een brood of zo…Photoshop anyone?

haha dat dacht ik ook meteen, vooral die foto die wazig de camera inkijkt

24 Mar ’08 – 16:28
Yid
Yid

Als je die ballonnen en het IKEA gebouw wegdenkt, zou het zo een foto kunnen zijn van arme Russen die in de rij staan voor een brood of zo…Photoshop anyone?

nou lep ik dacht EXACT hetzelfde gewoon hehe damn

24 Mar ’08 – 16:28
Lepricon
Lepricon

Haha, sick! Wie is er goed met Photoshop? Ik in ieder geval niet…

24 Mar ’08 – 16:31
Shelter
Shelter

ik weet het niet ik heb het nooit gebruikt, maar wellicht ben ik er heel goed in als ik het probeer…maar het is nu zo fucking koud dat ik geen zin heb om van mijn warme plek af te komen en naar de kast te gaan om mijn photoshop cd rommetje te zoeken

24 Mar ’08 – 16:32
Lepricon
Lepricon

Hehe, woon je in een tent? Of doet je verwarming het gewoon niet…

24 Mar ’08 – 16:36
StoneAPig
Stone A Pig

hehein Delft is het hier ook gezelligwat een stelletje kanslozen

Daaaamn

Ik bedenk met net dat ik nog geen enkel paaseitje op heb, heel pasen niet, en daarvoor.. heel 2008 nog niet eigenlijk.
Donaties zijn welkom

24 Mar ’08 – 16:40
Shelter
Shelter

verwarming kan niet op tegen deze onmenselijke kou…

24 Mar ’08 – 16:41
Lepricon
Lepricon

Alsjeblieft:

24 Mar ’08 – 16:42
Shelter
Shelter

ik wil ook eitjes, maar alle winkels zijn zeker dicht..kutzooi

24 Mar ’08 – 16:42
Lepricon
Lepricon

Turkse en Marokkaanse winkels zijn gewoon open hoor…

24 Mar ’08 – 16:43
StoneAPig
Stone A Pig

Yeah, dankjewel lep. Chocoladehaasjes..

24 Mar ’08 – 16:45
Shelter
Shelter

Turkse en Marokkaanse winkels zijn gewoon open hoor…

hebben die paaseieren??

mmm maar wel shoarma… en ik heb geen eten in huis behalve indomie

24 Mar ’08 – 16:56
Lepricon
Lepricon

Ja hoor, de Turkse supermarkt hier (Den Haag) in ieder geval wel. Maar weet niet waar je woont natuurlijk…

24 Mar ’08 – 17:00
Shelter
Shelter

Rrrrrotterdam natuurlijk…waar anders

24 Mar ’08 – 17:04
Lepricon
Lepricon

Dan zou ’t toch niet zo moeilijk moeten zijn om ergens Paaseitjes te scoren?

24 Mar ’08 – 17:10
Shelter
Shelter

mm waar is er een turkse supermarkt…. ik zou echt geen enkele kunnen opnoemen eerlijk gezegd!
Behalve dan bij spangen, maar das me net iets te ver lopen in deze kou!
Nou fuck die eitjes dan maar… o nee wacht als ik nou eens bij een vriendin van me spontaan langs kom… die hebben vast wel eitjes

24 Mar ’08 – 17:13
Lepricon
Lepricon

Hehehe, een paaseitjes skeem!

24 Mar ’08 – 17:13
Shelter
Shelter

nee het wordt um toch niet… ik heb ff afweging gemaakt:
10 min lopen in de kou-→5 eitjes eten (ik bedoel ik wil toch vaker uitgenodigd worden en zo)
voor eeuwig binnen op mijn warme plek-→geen eitjes maar wel Haribo Goldbaren
nuff said

24 Mar ’08 – 17:20
Lepricon
Lepricon

Haha, enjoy!

24 Mar ’08 – 17:21
StoneAPig
Stone A Pig

Ohhh die zijn ook zo king, dat zijn mijn allerallerlievelingssnoepjes Ik heb inmiddels paaseitjes bij mijn onderbuurman gescoord, met praline vulling hihi

24 Mar ’08 – 17:25
Lepricon
Lepricon

HAHAHA, wat een hoop mongolen lopen (of in dit geval: rijden) er toch rond in dit land!

Afrit Ikea Hengelo afgesloten
Uitgegeven: 24 maart 2008 16:16
Laatst gewijzigd: 24 maart 2008 16:18

HENGELO–De afrit op de A1 naar de IKEA Hengelo is maandagmiddag rond drie uur afgesloten. Dat heeft de ANWB bekendgemaakt.

De file naar de meubelgigant was dusdanig lang dat de wachtende auto’s een gevaar vormden voor de rest van het verkeer richting Duitsland.

Het is vooralsnog de enige IKEA-vestiging waar de drukte verkeersproblemen veroorzaakt. De ANWB vermoedt dat de afslag rond 18.00 uur weer vrij wordt gegeven. “Bestemmingsverkeer kan de vorige of volgende afslag nemen”, raadt een zegsvrouw aan. “Dan komen ze ook waar ze moeten zijn.”

24 Mar ’08 – 17:28
onrust
RIOT

haha word

24 Mar ’08 – 17:38
ricktorious
rtorious

haha ja als je met zo een gele ballon aan kwam krijg je gratis kast ofzo bij ikea delft, echt zo gek als een deur allemaal, ohnee als een kast

24 Mar ’08 – 18:26
Witflits
Witflits

haha ja als je met zo een gele ballon aan kwam krijg je gratis kast ofzo bij ikea delft, echt zo gek als een deur allemaal, ohnee als een kast

jippie een kast

24 Mar ’08 – 18:28
24 Mar ’08 – 18:36
Bruin
Ludo Anders

ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben vanmiddag ook naar de meubelboulevard geweest

24 Mar ’08 – 18:37