Aardappel, 93blackout, Bora, de koe is dik en wit, Engel, EProductionz, viezefur, GekkeGerda, Jakanus, Loki, MistaSweet, pavlove, ProZak, Puntenslijper, Raynor, Ruys, Yid
video Tim Beumers - Later
Het nieuwe album van Tim Beumers is een feit en draagt de naam: Il Principe. De eerste single is "Later" en de bijbehorende video zie je hier.
vind em ook wel dope
Ben normaal geen fan van rustige nr’s maar deze doet t wel
Morgen die cd halen
Tim met het komt allemaal goed of zo vind ik nog steeds een super fijn nummer om aan te horen.
Maar een heel album vind ik ook iets teveel van het goeie
De promotie om een cd is wel eens beter geweest maar ik ben zeker benieuwd naar z’n eerste ekte indie release!
ik vind die zangshit heel kut, en dit nummer heeft zo iets cliche nostalgisch waar ik niet tegen kan. track is opzich niet slecht, alleen niet aan mij besteed
Vind het niet zo tof. Heb op zich niets tegen zang en ik hou wel van dope melancholische tracks maar deze tekst in combinatie met een veel te serieus knikkende kop in die clip zorgt voor een wat zielige vibe, Flowt ook niet helemaal lekker, net iets te veel rustmomenten en het kan wel wat strakker op de beat.
Het album is legaal te downloaden
http://www.funx.nl/index.php?option=com_content…
Tracklist :
01 Zo Moet Ut ( geproduceerd door Poebz en Tim Beumers voor Drumkids Productions)
02 Later ( geproduceerd door Poebz voor Drumkids Productions)
03 Alleen ( geproduceerd door Poebz voor Drumkids Productions)
04 Keuzes ft Tommy ( geproduceerd door Presto voor Bag of Trix)
05 Thuis ( geproduceerd door Tim Beumers voor Drumkids Productions)
06 Il Principe ( geproduceerd door Poebz en Tim Beumers voor Drumkids Productions)
07 Kan Niet Hangen ft Tommy ( geproduceerd door Presto voor Bag of Trix)
08 Modduh Fokkuh–Tim Hairo & Turk ( geproduceerd door Presto voor Bag of Trix)
09 Geen Moppie, Geen Bitch ft Tommy ( geproduceerd door Presto voor Bag of Trix)
10 Vuurwerk ft Hairo ( geproduceerd door Tim Beumers voor Drumkids Productions)
11 Welke Kant ( geproduceerd door Poebz en Tim Beumers voor Drumkids Productions)
Die track Modduh Fokkuh zit echt in me kop hehe dope!
maar je richting verandert .. niet iedereen loopt wanneer je wil dat ie wandelt
klinkt goed deze track
alle reacties hebben me toch aangezet om het maar eens te gaan beluisteren. als er tracks als elleboogwerk op staan vind ik het best.
alle reacties hebben me toch aangezet om het maar eens te gaan beluisteren. als er tracks als elleboogwerk op staan vind ik het best.
zie mijn vorige post.. voor de rest vind je niet van dat soort tracks op deze plaat
dope beats !!
dope lyrics
dope hooks
dope album!
vind het het beste wat ik in tijden in het nederlands heb gehoord.
Vind deze clip + dit nummer niet echt tof maar Tim is zeker niet mager, hehe toffe MC.. checken dus!
Die link doet nix bij mij trouwens…. andere link iemand? :D
dat nummer van de clip is ook niet mijn favorite
alleen
keuzes
thuis
il principe
Geen Moppie, Geen Bitch
vuurwerk
welke kant
dope!!
een werkende link zou ik nog doper vinden
die link werkt gewoon
Verschrikkelijk goed album zeg!
Helemaal m’n ding gewoon, met als uitzondering Modduh Fokkuh.
Van dat solo album van Tommy verwacht ik ook best wat eigenlijk.
Tomster/Tommy vind ik 1 van de betere mc’s in Nederland, mad onderschat naar mijn mening. Dope lyrics en fucking strakke flow.