93blackout, Borriegineel, D-vide, elastiekje, Jakanus, El Matador, Paars, Rauf, Xwisit
De man was bij echt tering veel hiphop shows altijd dus zullen vast ook hier mensen zitten die em gekend hebben. Die hard hiphop boy hele flex gast, reisde echt solo half Nederland af om shows te checken. Was bij elke kleine fuckin show in Zoetermeer zelfs die we deden mad rowdy supporten zonder slaapplekken enshit. Heel zonde dit en way te vroeg.
RIV
sterkte aan family and friends
peace homes

Coevorden–
Een 31-jarige Coevordenaar is het afgelopen weekeinde om het leven gekomen bij een val in het Stieltjeskanaal in zijn woonplaats. Duikers van de brandweer hebben het lichaam vannacht uit het water gehaald.
De man was zoek sinds hij in de nacht van vrijdag op zaterdag een cafĂ© in Coevorden had bezocht. De politie vermoedt dat de man het op weg naar huis warm had gekregen vanwege de hoeveelheid alcohol die hij had genuttigd. Daarom zou hij kleren hebben uitgetrokken. “Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden is hij daarbij wellicht in het water gevallen”, zegt politiewoordvoerster Dana Kragten.
De politie kwam de man op het spoor nadat passanten een tas met kleren hadden aangetroffen. Duikers van de brandweer zijn twee uur bezig geweest met het zoeken van het lichaam.
rust in vrede ja..damn wat is dat met al die hiphopheads de laatste paar jaar die doodgaan en die je van gezicht kent van parties enzo..
goddamn!echt zo triest dit…RIP!
Wij stonden nog op die Martinglasmixtape met hem..
Zonde dit altijd.
Damn what a way to go ![]()
Ben hem nog regelmatig tegen het lijf gelopen op diverse parties…RIP
Fucked up nieuws. Heb laatst nog biertjes met hem gedronken in Hedon en een kroeg hier in Zwolle. Hij was een wandelende freestylefabriek. Gozer was op enorm veel hiphopparty’s van de partij en stond ook nog ooit in de finale van Spitt. R.I.P. kerel.
Damn son wat je zegt Rule over dat freestylen heb hier nog videomateriaal liggen van 5 jaar HIJS in LVC waar hij continue de ene naar de andere freestyle dropte ![]()
Klopt Yid. Daar was ie ook. Stond ie buiten de ene na de andere freestyle te droppen. Laatst ook weer in Hedon en de kroeg daarna. Die gast hield maar niet op.
Mijn gedachten gaan ten eerste uit naar de nabestaanden! Mogen deze veel steun vinden bij hun naasten!!!
Moeilijke tijd gaat komen.
Dit is een groot verlies voor NL Hip-Hop. De man was overal te vinden. Altijd enthousiast!!! Die freestyles van m waren meesterlijk. Ookal stond die mic uit. Seaz ging door. Op feestjes kon je niet eens rustig je biertje opdrinken met m…was ie alweer bezig. Dj’s konden geen nummers draaien of hij flowde mee of d’r keihard overheen!!!
Heb aantal mensen gesproken over hoe en wat er nou precies gebeurd is. Maar is voor iedereen echt een raadsel. Ook voor de mensen die bij m waren in de kroeg. Echt te raar dit.
Rust Zacht Seazzz
the Ymie
du weist doch, oder?
die eerste foto ja. tuurlijk kennik hem van gezicht. ekt overal die boy! GVDOMME wat een einde!
1 LOVE
wat ik begrepen heb is de crematie vrijdag om 14.15 in Emmen voor de geintresseerden, heb nog niks officieels kunnen vinden op zn hyves ofzo maar dan kunnen peoples checken iig. Als het mogelijk is ben ik daar wel om me respects te payen als is het alleen al voor de die hard support die die man mij en me fam heeft gegeven door de jaren heen.
heb deze man leren ‘kennen’ bij het gdmw gebeuren in 2003, en sindsdien net als de meesten hier, regelmatig tegen het lijf gelopen. 1 ding viel inderdaad meteen op, zijn drive. niets dan repsect, ik hoop dat ie, ware het veel te kort, een mooi leven heeft gehad. hoop dat zijn mindstate mensen heeft geinspireerd, kerels als hij houden hiphop draaiende. rust in vrede kerel, en veel sterkte aan familie en vrienden.
woont hier in de buurt en we spraken elkaar op feestjes hier in de buurt… Altijd de underground commercie discussie met hem en daarna de freestyle sessies die niet ophielden!
Fokking vaag verhaal!
Iig te vroeg heen gegaan!
R.I.V Season!
het ga je goed!
Als de info concreet is voor de crematie aub hier even droppen, ik weet dat er een paar mensen willen gaan namelijk thanks.
Pfffft, WTF joh!
Sick verhaal, RIV 5th!
Afgelopen keer was stond ie hier nog op Prrrt Pow, helemaal uit Coevorden naar Middelburg.
Gast was hardcore als een malle.