Badmuts, Boef-B, Ludo Anders, Christov, Deja-Beats, van hip naar hopeloos, Eppo, viezefur, Heaps, JPK, JST, Jurian, killallhippies, Lepricon, Loki, El Matador, K03K, NovaChe, nox, 013HIPHOP, pavlove, Perpet, pervertmuzik, RaRa, Rijmbesmet, Rik, Rikers, Scraffitio, Mental Recordings, warhead, Yid
Prince Paul loves to push the boundaries of hip hop. This spring he’s dropping his first official children’s album, comprised of a super group of MCs. The album, Baby Loves Hip Hop is actually the second installment in the popular children’s series, Baby Loves Music, on Ropeadope Records. Described as a “book-on-tape”, Baby Loves Hip Hop will follow a group of five dinosaur friends, The Dino-5, on a musical adventure. The five rappers playing the parts are Chali 2na of Jurassic 5 (MC T-Rex); Lady Bug Mecca of Digable Plants (Tracy Triceratops); Scratch from The Roots (TEO Pterodactyl); and Wordsworth (Billy Brontosaurus). Prince Paul will take on the role of DJ Stegosaurus. Grammy Award winning poet Ursula Rucker will narrate the CD and Chris Rock has reportedly optioned the story for a Broadway production.

dit gaat zeker dope worden…
ja toch, heb ik eindelijk iets wat ik op kan zetten zonder dat m’n Zoontje de hele tijd zegt:“OH Papa, ik hoorde een vies woord!”
Leuk initiatief, tenzij het straks gaat van “Ik ben een motherfucking stegosaurus, dood aan alle pussy triceratopsen, ik drink geen cristal maar fucking lava, ik ga je klappen met mijn staart of poppen met mijn stekels…”
“Ik ben een motherfucking stegosaurus, dood aan alle pussy triceratopsen, ik drink geen cristal maar fucking lava, ik ga je klappen met mijn staart of poppen met mijn stekels…”
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!
ps. billy brontosaurus is een ille naam
ja toch, heb ik eindelijk iets wat ik op kan zetten zonder dat m’n Zoontje de hele tijd zegt:“OH Papa, ik hoorde een vies woord!”
ken die engels dan?
Hij kan een paar woorden engels, maar je weet dat ‘shit’ en ‘fuck’ ook vaak genoeg in het nederlands worden gebruikt…
Hij kan een paar woorden engels, maar je weet dat ‘shit’ en ‘fuck’ ook vaak genoeg in het nederlands worden gebruikt…
mijn oudste is bijna drie en die vraagt direct om een ander cd’tje als die beats&rhymes hoort hehehe.
ik ben al blij dattie Jazz Fm wel trekt anders ben ik gedoemd heel de dag Dirk Scheele te luisteren (alhoewel hij wel een
is)
haha, mooi dat er al een generatie aankomt waarvoor hip-hop de ouwe lullen-muziek van hun vader is.
als die vent bij de basisschool van mn kender zou staan zou ik zn thuisadres op pedohunter.nl ofzo zetten, die lul kijkt net iets te vrolijk
Haha. Ik vind het inmiddels een stuk minder lullig dat ik tijdens een interview met Chali2Na het had over Jurassic Park ipv 5. ![]()
Haha. Ik vind het inmiddels een stuk minder lullig dat ik tijdens een interview met Chali2Na het had over Jurassic Park ipv 5.
HAHAHAHA
damn, super topic dit….
mijn ergste blamage was met Metro van def jux… ik vroeg hem of hij de laatste aesop klip gezien had en die gozer doet gewoon de chorus in die klip… oops ![]()
er was ook een hele oude sage francis interview op hijs en iemand (ik denk rauf) zij telkens ‘personal journeys’ toen zijn plaat ‘personal journals’ heette…
Haha. Ik vind het inmiddels een stuk minder lullig dat ik tijdens een interview met Chali2Na het had over Jurassic Park ipv 5.HAHAHAHAdamn, super topic dit….mijn ergste blamage was met Metro van def jux… ik vroeg hem of hij de laatste aesop klip gezien had en die gozer doet gewoon de chorus in die klip… oopser was ook een hele oude sage francis interview op hijs en iemand (ik denk rauf) zij telkens ‘personal journeys’ toen zijn plaat ‘personal journals’ heette…
Tijdens het interview zaten Chali2Na en Cut Chemist mij een beetje soepig aan te kijken. Thuis kwam ik er, tijdens het afluisteren van m’n opnames, pas achter dat ik me versprak. Tijdens het interview had ik het totaal niet in de gaten. En die gasten lieten het ook niet echt duidelijk blijken. Classic.
![]()
Ik vond Larix z’n opmerking tijdens het Borther Ali interview ook briljant. Lang interview met die gast gehad, MD problemen maar hij bleef er allemaal relaxt onder. Larix gaat nog een paar foto’s maken, kijkt ze terug en komt met de briljante opmerking dat we wat last hadden van rode ogen op de foto’s. BA keek me toen ook een beetje raar aan.
als die vent bij de basisschool van mn kender zou staan zou ik zn thuisadres op pedohunter.nl ofzo zetten, die lul kijkt net iets te vrolijk
zijn shit is wel muzikaal, perfect op niveau en beter aan te horen dan welke kinder/pop-act dan ook. K3, Samson en Gert, Chipz!, etc. etc.
:D
Snippets:
http://www.amazon.com/gp/recsradio/radio/B0014D…=pdkrexlistendpimg?ie=UTF8&refTagSuffix=dp_img
haha, mooi dat er al een generatie aankomt waarvoor hip-hop de ouwe lullen-muziek van hun vader is.
Haha, dat is cool inderdaad.