Hehe ja die gast is koning! Had een paar jaar geleden al eens een reportage over hem gezien. Ik zou het juist wel leuk vinden een beetje een appart huis in de straat. Die vinex nieuwbouw wijkjes geven mij altijd een beetje een naar gevoel.
haha “ja ik heb altijd veel last van die grasmaaiers hier”
haha wat een held lekker rustig zn gang gaan in zn bekrompen vinex wijkje met muggenziftende buren laat die man lekker en als ze rust willen moeten ze niet in een vinex wijk gaan wonen, moet je zowiezo niet doen want daar krijg je nieuwbouwwijk kinderen van.
haha godverdomme wat een smerig kanker huis hahaha
afschieten die vent
dit is nog es horizon vervuiling
dit is prachtig, die man trekt zich nergens iets van aan.
Hij heeft schijt
edit: per ongeluk zelfde post maar ik kan m niet verwijderen
hij gebruikt ouwe zooi om een huis mee te bouwen om een daad stellen? laat me niet lachen, die boy werkt niet en had gewoon net genoeg geld (uit een erfenis??) om die grond te kopen. als je geen pinpas hebt ken je ook niet naar de gamma, laat staan naar een aannemer voor een behoorlijk huis. ik zou er ook flink van balen als zo’n gast naast me komt wonen. alleen die okselgeur al !
Jan Husslage is van oorsprong electrotechnisch ingenieur, verbonden aan de TU Delft. Later heeft hij zich–ook bij de TU Delft-bijna 10 jaar lang bezig gehouden met onderzoek naar duurzame energiesystemen in de gebouwde omgeving. In gewoon Nederlands: hoe kun je woningen zodanig aanpassen dat er zo weinig mogelijk energie wordt gebruikt/verspild. De onderzoeksgroep waarvan hij deel uitmaakte, heeft mede aan de basis gestaan aan de zgn. energieprestatienormering: normen waaraan gebouwen moeten voldoen vanuit een oogpunt van energiebesparing.
Verder spant de heer Husslage zich reeds 25 jaar in voor de totstandkoming van woon/werkgebouwen op een ecologisch verantwoorde basis. Hij is voorzitter van de vereniging Netwerk Ecologische Landelijke Kernen (NELK). Deze vereniging beoogt een verbindend netwerk te zijn tussen mensen die op enigerlei wijze zelfvoorzienend willen leven op een ecologische verantwoorde basis. Dit kan zich bijvoorbeeld uiten in tuin- en bosbouwactiviteiten of de bouw van eigen woning/werkplaats.
Allemaal leuk en aardig, hij heeft toch gewoon de kans gekregen, maar het moest af zijn op een bepaald moment. Dat moment is zelfs nog bijgesteld, dus meneer Jan moet niet teveel klagen. Als je er zo weg van bent zorg je toch dat je aan je afspraak voldoet. Zeker als je voor de rest toch geen ene konjo te doen hebt.
tsja wanneer is het klaar weetje. Moet een speciale commissie zijn huis af vinden ofzo of gaat dat anders?
Als hij gewoon zegt ja is klaar auweeee. Want het zag er al bewoonbaar uit. En wat hij zegt huizen zijn heel vaak niet op tijd klaar dan worden ze ook niet gewoon opgedoekt.
Respect voor die gozer, zulke mensen moeten er ook zijn maar toch. Beetje overdreven om zo de moraalridder te gaan lopen uithangen. Ga dan lekker zo’n kuthuis bouwen op de Veluwe ofzo, maar val anderen er niet onnodig mee lastig. Ik kan best begrijpen dat die omwonenden het niet tof vinden, als zijn sommige reacties echt te triest (zoals van dat ouwe wijf). Maar toch: ze kopen een duur huis, en vervolgens daalt die waarde en hebben ze last van kabaal omdat er zo’n buitenaardse malloot een huis gaat bouwen. Utopie-scheisse.
En nee, ik woon niet in een Vinex-wijk, heb ik geen geld voor en ik krijg er braakneigingen van, steriele kenkerzooi.
en sowieso bouwbedrijven moeten zich aan allerlei regels houden en die dees megool bouwt even een uit de kluiten gewassen boomhut
look at the big picture. Gaat niet om of het mag of niet gaat erom dat het dope is en de gedachte der achter die kanker bejaarden moeten gewoon opdonderen. Ik wil hem als buurman