In een vandaag gepubliceerd interview met Spits haalt BangBang uit naar Pete Silly, oftewel Pete Philly. Hij reageert hiermee op een uitspraak van de MC in VPRO Raps dat je als rapper niet van de straat hoeft te komen en dat je best intellectueel kunt zijn. BangBang concludeert hieruit dat de wederhelft van Perquisite zegt dat je niet intellectueel kan zijn als je van de straat komt. Verderop verklaart de getatoeëerde Brit dat hij het onbegrijpelijk vind dat de beste man nog niet met flessen van het podium is gejaagd.
Oordeel zelf en check het interview in de digitale versie va Spit op http://www.spitsnet.nl/
hahaha, word @ bang bang
Pete Philly zegt dat je niet per sé van de straat hoeft te komen om intellectueel te zijn, hij zegt toch niet dat mensen van de straat niet intellectueel zijn.
Leren lezen Bangbang.
toch blijft pete philly een skyradio lul met een lady shave (althans dat stond in zn interview met t volkskrant magazine)
pete heeft meer lyricale en vokale skills dan bang bangDa’s maar net wat je dope vind.
niet echt.
van gogh kan beter tekenen dan een 6 jarige meisje… maar als vader kan je de tekening van klijne susanna mooier vinden dan die van van gogh.
maar technisch gezien is zij niet beter dan vincent.
dus met die denkstel is het vrij makkelijk te zeggen dat pete philly/silly/illy meer kan doen met zijn stem dan bang bang (wat ik dus in mijn originele post zeg die niets met dopeness te maken heeft)…
als je het dope vind of niet, is iets heel anders.
niet echt.van gogh kan beter tekenen dan een 6 jarige meisje… maar als vader kan je de tekening van klijne susanna mooier vinden dan die van van gogh.maar technisch gezien is zij niet beter dan vincent.dus met die denkstel is het vrij makkelijk te zeggen dat pete philly/silly/illy meer kan doen met zijn stem dan bang bang (wat ik dus in mijn originele post zeg die niets met dopeness te maken heeft)… als je het dope vind of niet, is iets heel anders.pete heeft meer lyricale en vokale skills dan bang bangDa’s maar net wat je dope vind.
Totale bullshit.
Technische beoordeling van kunst is totaal irrelevant. Het gaat erom of het je raakt.
Lange Frans disste hij ook al half op TMF (“Als wij (Kubus en Bang Bang) het hoofdgerecht zijn, zijn zij een soort van tussendoortje”) en nu dit:
Ooit gehoord van rapper Bang Bang? Hij meent namelijk dat het konijnenlied van Willy Wartaal niet op Radio 538, 3FM, MTV en TMF te zien en te horen moet zijn. Reden: zo kan niemand zijn muziek nog serieus nemen. “Hoe kan ik verwachten dat een radiozender mijn muziek draait als ze ook het nummer van Willie Wartaal, verkleed en pratend als een konijn, laat horen.”
En dat terwijl Bang Bang zoveel goeds heeft te vertellen aan de wereld: “Ik ben als baby in de steek gelaten en heb moeten opgroeien zonder hulp en liefde van volwassenen. Ik weet dat veel jongeren zich ook alleen en ongeliefd voelen. Als ze weten dat ik van ze hou, dan zijn ze misschien minder snel geneigd domme dingen te doen”
Wat Bang Bang ook erg stoort is dat TMF wel ‘wiebele’ laat zien maar niet zijn nummers. "Ik had een nummer gemaakt over de misstanden in de wereld. Geen zender wilde die draaien. Daarna maak ik een nummer over seks en meteen belt TMF of er nog een videoclip bijkomt. Maar zonder dat de muziekzenders die hadden gezien, wisten ze al te vertellen dat die alleen ’s avonds laat mocht worden uitgezonden.”
Bang Bangs 15 minuten van roem had hij onlangs toen hij Valerio met bank en al naar achteren kiepte. “Ik weet dat ik daarmee meer aandacht krijg dan wanneer ik rustig blijf zitten en mijn verhaal vertel. Dat fragment was overal te zien en uiteindelijk kon ik bij het programma van Jensen terecht, waar ik mijn verhaal heb gedaan.”
De beste man heeft even een snelcursusje makkelijk publiciteit zoeken gevolgd in de VS. oa 50, Kanye, Nas en Jay-Z gingen hem voor.
Wat ’ie zelf al zegt: hij heeft vroeger te weinig aandacht gehad. En daarom probeert ’ie dat nu in te halen.
Geef die jongen een driewieler.
Totale bullshit.Technische beoordeling van kunst is totaal irrelevant. Het gaat erom of het je raakt.niet echt.van gogh kan beter tekenen dan een 6 jarige meisje… maar als vader kan je de tekening van klijne susanna mooier vinden dan die van van gogh.maar technisch gezien is zij niet beter dan vincent.dus met die denkstel is het vrij makkelijk te zeggen dat pete philly/silly/illy meer kan doen met zijn stem dan bang bang (wat ik dus in mijn originele post zeg die niets met dopeness te maken heeft)… als je het dope vind of niet, is iets heel anders.pete heeft meer lyricale en vokale skills dan bang bangDa’s maar net wat je dope vind.
WORD
Totale bullshit.Technische beoordeling van kunst is totaal irrelevant. Het gaat erom of het je raakt.niet echt.van gogh kan beter tekenen dan een 6 jarige meisje… maar als vader kan je de tekening van klijne susanna mooier vinden dan die van van gogh.maar technisch gezien is zij niet beter dan vincent.dus met die denkstel is het vrij makkelijk te zeggen dat pete philly/silly/illy meer kan doen met zijn stem dan bang bang (wat ik dus in mijn originele post zeg die niets met dopeness te maken heeft)… als je het dope vind of niet, is iets heel anders.pete heeft meer lyricale en vokale skills dan bang bangDa’s maar net wat je dope vind.
Lees die post van Bora nog eens goed..
Lees die post van Bora nog eens goed..Totale bullshit.Technische beoordeling van kunst is totaal irrelevant. Het gaat erom of het je raakt.niet echt.van gogh kan beter tekenen dan een 6 jarige meisje… maar als vader kan je de tekening van klijne susanna mooier vinden dan die van van gogh.maar technisch gezien is zij niet beter dan vincent.dus met die denkstel is het vrij makkelijk te zeggen dat pete philly/silly/illy meer kan doen met zijn stem dan bang bang (wat ik dus in mijn originele post zeg die niets met dopeness te maken heeft)… als je het dope vind of niet, is iets heel anders.pete heeft meer lyricale en vokale skills dan bang bangDa’s maar net wat je dope vind.
Heb ik gedaan. Ik lees ook wel dat hij Pete Philly technisch beter vindt, maar ik vind dat totaal irrelevant voor kunst.
^ maar als je het hebt over skills, is het wel relevant.
bangbang is trouwens wel erg veel in de media voor iemand van zijn niveau
die pete kan wel muziek maken maar met zijn hele insteek van hiphop maken heb ik totaal niks , is mij te soft is te lief.
te hippy zeg maar, ook hoe hij over hiphop praat dan denk ik ja daar heb ik niks mee.
veel gasten vinden hem dope omdat hij de massa in nederland aanspreekt.
Bang Bang is een beetje de Geert Wilders van de hip-hop aan het worden met die provocerende one liners van ’m.
kan wel chillen op z’n muziek… bangbang is een aansteller en aandachtshoer
Ik vind die bangbang maar fucking irritant, loopt zich de heel tijd te profileren als UK gangster, nou weten we ’t wel…
Lieve Hijs’ers…
Wat een hijsa! Maar ja…iedereen gaat er gelijk op in!
Maar wanneer was yo VPRO raps uitgezonden?
SJAWEL! Bijna alweer een jaar geleden en dan komt Bang Bang nu pas met deze opmerking…
Jammer, maar dat bericht wat in de Spits staat komt volgens mij van State…
http://www.statemagazine.nl/state.php/list_mess…
en voor de mensen die alles willen lezen?
http://www.spitsnet.nl/nieuws.php/47/11798/online
Trouwens…heeft er iemand Pie & Mash van Kubus en Bang Bang gezien?!