R.I.P.
Ik weet nog goed dat ik het nieuws kreeg. Die avond stonden we nog in Dreadrock te jammen en Sores en ik hebben er nog wat over gezegd…
[quote]Dopeste punchline MC all time.[/quote]
niet mee eens. Wel een van de beste, maar zeker niet DE beste…
heb z’n dood niet bewust meegemaakt omdat ik toen nog te jong was, desalniettemin luister ik regelmatig naar zijn muziek.
heb z’n dood niet bewust meegemaakt omdat ik toen nog te jong was, desalniettemin luister ik regelmatig naar zijn muziek.
Zelfde hier, Lifestylez is echt een gruwelijk album.
heb em nog gezien bij de fatbeats anniversary in melkweg en de dag daarna bij fatbeats voor de deur nog gechilld met de beste man. ook nog een dope shout out van em gekregen…
RIP harlem’s finest
zovan: ‘ik zee big l en dees is de nieuwe mixtape van mista swiet en dies keivet jongens!’ of?
beter elk jaar een big L memory topic dan 4 keer per jaar een dilla changed my life party in amsterdam
zovan: ‘ik zee big l en dees is de nieuwe mixtape van mista swiet en dies keivet jongens!’ of?
Right on spot, Chris.
Hij zegt zo van:
Check it out y’all, this is Big L.
Chillin’ with my man DJ Knowledge and MistaSweet.
Makin’ a hot mixtape.
Aight? Cool!
zovan: ‘ik zee big l en dees is de nieuwe mixtape van mista swiet en dies keivet jongens!’ of?Right on spot, Chris.Hij zegt zo van:Check it out y’all, this is Big L.Chillin’ with my man DJ Knowledge and MistaSweet.Makin’ a hot mixtape.Aight? Cool!
damn, had christov het ook kunnen zeggen haha…maar jpk weet em wel helemaal uit ze hoofd ![]()
Erg toevallig dat die Cannibalistic Turntable Injection hier gister door m’n speakers klonk stond en dat ik Big L voorbij hoorde komen.
damn, had christov het ook kunnen zeggen haha…maar jpk weet em wel helemaal uit ze hoofdzovan: ‘ik zee big l en dees is de nieuwe mixtape van mista swiet en dies keivet jongens!’ of?Right on spot, Chris.Hij zegt zo van:Check it out y’all, this is Big L.Chillin’ with my man DJ Knowledge and MistaSweet.Makin’ a hot mixtape.Aight? Cool!
als jij nog shoutouts nodig hebt wil ik best wel wat inbleren hoor mista sweet?
hahahaha oke dan, keertje uitzoeken hoe ik mn mic ook al weer moet aansluiten
correctie = eerst maar es vinden
beter elk jaar een big L memory topic dan 4 keer per jaar een dilla changed my life party in amsterdam
Dilla is king man! Helaas..