alexmarvel, Jurian, livio, lostsun, MistaSweet, M030NE, RIOT, RaRa, Rik, Roodbloed, Scraffitio, Stone A Pig, Yid, ZiekeSais
ja ik kots op de nieuwste show maar ik zag toevallig de aankondiging tijdens de reclame dat de prins kwam.
ik moet zeggen dat het wel beter is geworden de laatste tijd, toen het net begonnen was was het van een droevig niveau.
over situatie met brainpower: “wat brainpower betreft ben ik gewoon net zo kinderachtig als op het speelkwartier, het schoolplein… dan zeg ik gewoon: hij begon” haha.
Hij heeft trouwens wel ook die vervelende hand/arm bewegingen die Brain ook constant bezigt…
Is inderdaad zo elastiekje. Die show is echt zwaar kut, alleen deze aflevering waren die interviews op ’t terras en op staat nog wel leuk, maar normaal gesproken zuigt ’t echt.
En die “gast uit Tilburg”, voordat ie dat zei dacht ik al dat ze bij winkelcentrum Heyhoef stonden.
haha kanker die grap: “we hebben tenminste geen aids”
Zowieso soms is die show wel grappig op paar slechte stukjes na
klopt dat stukje over sbs 6 was ook masterlijk grappig
ging over die schiphol beveiliging, nemen ze de proef op de som en gaan ze het sbs 6 gebouw binnen sneaken met een kilo camping boter en een kut programma (ze kwamen zo binnen)
haha
Hmmm… de prins valt hier voor mij wel van z’n troon. Hij weet zich echt geen houding te geven en gaat daarom maar een beetje zitten klappen. En als Stevie Wonder om zich heen kijken. Slappe performance. Beter blijft ’ie gewoon plaatjes maken en verder vooral thuis blijven.
Ze noemen jou een tekstuele atleet:
In DE boekje ??
………………………………
Wel grappig, jammer alleen dat hij zich verkleed als Beastie, of is dat juist de grap ?
hhahaha JPK, hij weet zich wel een houding te geven man
alleen hij spoort gewoon nie
toch?
heel vet ook als die Lodiers zegt dat die tiesto iets gewonnen heeft
hoor je extince zo zachtjes gefeliciteerd zeggen
wat een king