Ludo Anders, Christov, Deja-Beats, Dekker, DTNR67, van hip naar hopeloos, Eppo, Paleface, JPK, Jurian, killallhippies, Loki, Macronizm, K03K, NovaChe, nox, pavlove, Perpet, pervertmuzik, RaRa, Rijmbesmet, Rik, Rikers, Mental Recordings, Vinnie, warhead, Yid
haha
iemand net toevallig De Wereld Draait Door gekeken? Die Peter liet zich mooi kennen bij de afsluiting, hij begon over een of andere deal die hij gemaakt had met de producer dat er langer over zijn boek gepraat had moeten worden..
mister the Friezz whas not amused zo te zien…
check het morgen anders maar eens op uitzending gemist, echt plaatsvervangende schaamte all over…
Peter ‘Reclameman’ de Vries. ![]()
Hij heeft wel gelijk trouwens dat ’ie er een punt van maakt. Van Nieuwkerk doet dat wel vaker. Laatst ook met een boek van Freek de Jonge volgens mij.
Maar hij laat zich wel kennen, ja. Dat gaat ’m fans kosten. Hij zet zichzelf hiermee wel heel erg neer als commercieel mannetje. Met een behoorlijke dosis arrogantie er bovenop trouwens.
Ik zie de parodie al voor me:
We zien Peter R en Mattijs in een auto zitten gefilmd met een verborgen camera. Ze hebben een gesprek (quasi Arubaans) over van alles en nog wat. En dat Peter dan bekent dat ’ie een boek heeft geschreven. En dat Mattijs daar dan gewoon overheen lult en over iets anders begint…
Of morgen de Fokke & Sukke in DWDD:
Fokke & Sukke reconstrueren de waarheid
Fokke:
–Dat tv-programma met die Joran…
Sukke:
–…was gewoon een boekenverkoop reclamestunt.
Hij heeft wel gelijk trouwens dat ’ie er een punt van maakt. Van Nieuwkerk doet dat wel vaker. Laatst ook met een boek van Freek de Jonge volgens mij.
Hij heeft ook wel gelijk dat hij er een punt van maakt, afspraak is afspraak, maar dat doe je dan niet in een live-show als de camera’s nog aan staan…
Hij heeft wel gelijk trouwens dat ‘ie er een punt van maakt. Van Nieuwkerk doet dat wel vaker. Laatst ook met een boek van Freek de Jonge volgens mij.Hij heeft ook wel gelijk dat hij er een punt van maakt, afspraak is afspraak, maar dat doe je dan niet in een live-show als de camera’s nog aan staan…
Word. Zoals Mattijs al opmerkt: ‘Dit wordt hele slechte televisie.’
ik vind het niet zo gek
het is nog altijd een freelance journalist die gewoon zn geld moet verdienen, en een deal is een deal.
wel jammer is dat hij zo in beeld tekeer gaat erover maarja. voor mij blijft het een held
Hij heeft wel gelijk trouwens dat ‘ie er een punt van maakt. Van Nieuwkerk doet dat wel vaker. Laatst ook met een boek van Freek de Jonge volgens mij.Hij heeft ook wel gelijk dat hij er een punt van maakt, afspraak is afspraak, maar dat doe je dan niet in een live-show als de camera’s nog aan staan…
word @ Perpet
maar het was echt bizar om te zien hehe raar einde
conjoo die peter doekoe de vries heb nu $ in zn ogen
hahaha ze stonden bijde voor lul die matthijs wist niet wat die er mee an moest lol.
Dit legt trouwens wel weer eens lekker bloot hoe verrot de media in elkaar zit. Zelfs de publieke omroep.
Vond ik die actie van Robbie Williams bij Paul de Leeuw vetter. Terwijl de agents van Robbie stonden te zeiken dat er over de CD gepraatr moest worden en dat de 7 minuten bijna om ware zei Robbie dat ze niet moesten bitchen en heeft ie daar gewoon een vol uur gezeten zonderover zn CD te praten
Afspraak of niet: DWDD is zo’n goed programma omdat gesprekken vaak een hele andere wending krijgen (gesprek met Van Gaal bijvoorbeeld). Matthijs zegt dat zelf ook ergens: we hebben 1 of 2 vragen en voor de rest is het in het rond ouwehoeren. Dus Peter R. de Vries (of z’n manager) konden, als ze DWDD kennen en dat zullen ze heus wel doen, er nooit 100% vanuit dat het ging lopen hoe zij wouden dat het ging lopen.
hij had er zelf ook eerder over kunnen beginnen, maar praat graag genoeg over zn semifame in vs en zn oplossing etc.
als mensen tv presentators alleen met hun voornaam aanspreken krijg ik een hoog rtl boulevardgevoel
http://www.dumpert.nl/mediabase/41621/2d3c00eb/…
Valt me mee dat Peter R. geen glas wijn in het gezicht van Matthijs gooit..
ik moest hardop lachen gister om die peter! wat een knakker… hij heeft een punt natuurlijk. Komt ie met zn: “we hebben hier een KEIHARDE afspraak over gemaakt” verhaal. Wat een dude is ie ook! En die Matthijs denkt van kenker dit onderwerp vermijden maar peter wil zn punt maken. Jammer van t einde maar ik moest er hard om lachen :D
Ik heb de uitzending niet gezien maar kan me er wel iets bij voorstellen.
het gaat er gewoon om dat ze zeggen dat je word geboekt om over je boek te praten en je uiteindelijk waarschijnliojk alleen maar over joran moet lullen terwijl je dat juist niet wilde.
Dat ie daar dan pissed om word is alleen maar menselijk.
Ja, wat is hier zo gek aan dan, als je wordt uitgenodigd om over je boek te praten en dit gebeurt vervolgens niet mag je dit toch best duidelijk maken? Komische tv wel ja, hehe.
Ik vind ’t gewoon een goede actie hoor. Weet die arrogante zak misschien ook weer eens dat ie niks voorstelt.
Ik vind ’t gewoon een goede actie hoor. Weet die arrogante zak misschien ook weer eens dat ie niks voorstelt.
inderdaad fok peter
Hoe erg ik Peter ook haat, hier had hij wel een punt; afspraak is afspraak. En dan mag het nog ’n ouwehoer programma zijn, dan moet je maar niet een contract opstellen. Juist goed dat Peter dit live deed, want dan zien de mensen tenminste zijn onvrede en zien de mensen ook dat van Nieuwkerk een behoorlijk handige bliksem is.
Of morgen de Fokke & Sukke in DWDD: Fokke & Sukke reconstrueren de waarheidFokke:–Dat tv-programma met die Joran…Sukke:–…was gewoon een boekenverkoop reclamestunt.
Haha. Vandaag dus idd een Fokke & Sukke inhaker op dit.
Een stuk beter dan de mijne sowieso.
Fokke en Sukke hebben keiharde afspraken
Fokke:
“Sukke! Gauw! Mattijs wordt gepoederd!”
Sukke komt heel kort in beeld en laat heel snel het boekje van Peter R de Vries zien.
![]()
Waar heeft hij dan een boek over geschreven?
(een beetje respect voor de man, hij is de oom van Squee.)
Ik vind ’t gewoon een goede actie hoor. Weet die arrogante zak misschien ook weer eens dat ie niks voorstelt.inderdaad fok peter
had t over matthijs
Ja, die was mooi!Of morgen de Fokke & Sukke in DWDD: Fokke & Sukke reconstrueren de waarheidFokke:–Dat tv-programma met die Joran…Sukke:–…was gewoon een boekenverkoop reclamestunt.Haha. Vandaag dus idd een Fokke & Sukke inhaker op dit.Een stuk beter dan de mijne sowieso. Fokke en Sukke hebben keiharde afsprakenFokke:“Sukke! Gauw! Mattijs wordt gepoederd!”Sukke komt heel kort in beeld en laat heel snel het boekje van Peter R de Vries zien.