reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Cyrus
Cyrus

[url]http://www.dumpert.nl/mediabase/41477/93bca2c5/…[/url]

hahahaha

wel nep dat de dader niet het podium op stapt en ze het dorp uitjaagd…

11 Feb ’08 – 11:58
livio
livio

Erg grappig, glazen gooien… ?

Ga dan gewoon niet naar een optreden.

Die reacties onder dat filmpje op die site zijn ook echt beschamend. Wat een bolwerk van latente racisten.

11 Feb ’08 – 12:09
JPK
JPK

latente racisten.

Latent? Een tijdje terug met die Youssef en Kamal ding, heb ik een klacht tegen Dumpert ingediend vanwege racistische opmerkingen. Gasten zijn terug gefloten en worden waarschijnlijk wel in de gaten gehouden.

11 Feb ’08 – 12:18
Christov
Christov

raakte hem goed ja

11 Feb ’08 – 12:21
Lepricon
Lepricon

Rotte eieren en tomaten zijn leuk; glas is gevaarlijk…

11 Feb ’08 – 12:30
livio
livio

latente racisten.
Latent? Een tijdje terug met die Youssef en Kamal ding, heb ik een klacht tegen Dumpert ingediend vanwege racistische opmerkingen. Gasten zijn terug gefloten en worden waarschijnlijk wel in de gaten gehouden.

Ik heb het over hoe ze buiten het internet om zijn. Overdag lekker bangig en conformistisch gedragen, maar s’avonds de Mussolini uithangen vanachter een schuilnaam.

11 Feb ’08 – 12:50
Christov
Christov

latente racisten zijn wel lachen als het bejaarde ooms zijn die dialect lullen op verjaardagsfeestjes!

11 Feb ’08 – 13:00
ricktorious
rtorious

beetje kansloos geval idd

11 Feb ’08 – 13:02
JPK
JPK

latente racisten zijn wel lachen als het bejaarde ooms zijn die dialect lullen op verjaardagsfeestjes!

Ja, da’s nog wel lachen, want die doen zelf toch niks actiefs mee. Alleen jammer dat ze stemrecht hebben.

11 Feb ’08 – 13:15
Yid
Yid

GAAAAN WE EEEEEEN FEEEEESTJE BOUWUH!!!

11 Feb ’08 – 13:30
Cyrus
Cyrus

word @ Leppie,

tomaten en eieren zijn het best, maar die zijn zo lastig om langs de portier te krijgen….

11 Feb ’08 – 13:30
Yid
Yid

word @ Leppie,tomaten en eieren zijn het best, maar die zijn zo lastig om langs de portier te krijgen….

hehe

11 Feb ’08 – 13:31
Cyrus
Cyrus

Wat ik wel een wrede actie vond was die gozer die de hele tijd bier over Jawat aan het gooien was toen hij het voorprogramma van Redman was. Biertje gooien, naar de bar nieuwe halen, Biertje gooien, naar de bar nieuwe halen, Biertje gooien….

11 Feb ’08 – 13:39
Swenus
Sven.

Ja, da’s nog wel lachen, want die doen zelf toch niks actiefs mee. Alleen jammer dat ze stemrecht hebben.

wou net zeggen…dat zijn meestal de gevaarlijkste

11 Feb ’08 – 13:46
rara
RaRa

Wat ik wel een wrede actie vond was die gozer die de hele tijd bier over Jawat aan het gooien was toen hij het voorprogramma van Redman was. Biertje gooien, naar de bar nieuwe halen, Biertje gooien, naar de bar nieuwe halen, Biertje gooien….

zonde van het bier. haal dan cola dat vlekt tenminste

11 Feb ’08 – 14:03
onrust
RIOT

wat the fuck , niet relax

11 Feb ’08 – 14:13
Cyrus
Cyrus

zonde van het bier. haal dan cola dat vlekt tenminste

of wijn…

11 Feb ’08 – 14:30
ZiekeSais
ZiekeSais

blijft een kak actie… wie t ook is.

11 Feb ’08 – 14:52
Bora
Bora

blijft een kak actie… wie t ook is.

11 Feb ’08 – 14:57
JPK
JPK

Ik moest ff aan onderstaande quote denken:

your eating off rap, and I hope you choke on your gimmick
niggaz said hip hop was dead but I awoken the spirit
we’re taking it, back in the day to the golden age
when wack motherfuckers used to get thrown off stage

11 Feb ’08 – 14:58
livio
livio

twe’re taking it, back in the day to the golden age

Ben benieuwd wie dit gerapt heeft?

11 Feb ’08 – 15:02
Cyrus
Cyrus

your eating off rap, and I hope you choke on your gimmickniggaz said hip hop was dead but I awoken the spiritwe’re taking it, back in the day to the golden agewhen wack motherfuckers used to get thrown off stage

Ja maar dan had die glazenwerper het podium op moeten stappen en die gasten eraf moeten meppen… Dan had ik stuk gelegen trouwens…

11 Feb ’08 – 15:04
Bora
Bora

your eating off rap, and I hope you choke on your gimmickniggaz said hip hop was dead but I awoken the spiritwe’re taking it, back in the day to the golden agewhen wack motherfuckers used to get thrown off stage
Ja maar dan had die glazenwerper het podium op moeten stappen en die gasten eraf moeten meppen… Dan had ik stuk gelegen trouwens…

dat dus

plus, er zijn veel slechtere mc’s dan die lange

11 Feb ’08 – 15:05
Cyrus
Cyrus

mc’s?

gasten zijn rappers en daaqrbij nog eens hele slechte ook… mochten willen dat het mc’s waren.

11 Feb ’08 – 15:09
livio
livio

Dacht dat jij inmiddels al een tijdje volwassen zou moeten zijn Cyrus? Janktopics aanmaken dat je idolen niet Nederland aandoen. En tegelijkertijd hier lacherig over doen.

11 Feb ’08 – 15:12
Cyrus
Cyrus

Dat jij dat soort dingen niet begrijpt wijst op een generatiekloof…tis niet erg hoor, kun je ook niet helpen…

11 Feb ’08 – 15:18
YoRiz
Yo-Riz

Want vroeger was alles beter

11 Feb ’08 – 15:21
Cyrus
Cyrus

Want vroeger was alles beter

Als dat zo was, was ik al lang gestopt met nieuwe shit checken…

11 Feb ’08 – 15:28
11 Feb ’08 – 15:45
Rule
Rule

hahaha dit kun je toch een keer verwachten als je over bier rapt en kutmuziek maakt.

11 Feb ’08 – 16:23