Aardappel, 93blackout, Bora, de koe is dik en wit, Christov, Engel, EProductionz, viezefur, GekkeGerda, Heaps, Jakanus, Loki, MistaSweet, pavlove, ProZak, Puntenslijper, RaRa, Raynor, Ruys, Yid
in Maart begint C Rayz Walz met een Europese toer en NIEMAND in NEDERLAND is geinteresseerd in een boeking!!!! WAT DE FOK???!!!
in Maart begint C Rayz Walz met een Europese toer en NIEMAND in NEDERLAND is geinteresseerd in een boeking!!!! WAT DE FOK???!!!
ja of hij vraagt te veel of is alleen beschikbaar op lastige data?
Hij toured samen met naughty by Nature en Cymarshall Law en fokking niemand wil ze boeken in NL…
ik heb gehoord (was dr zelf niet bij) dat naughty by nature live niet echt aanrader was? veel tupacshoutouts en dirtysouth beats zegmaar
boek hem zelf dan?
regel een groep mede hiphopliefhebbers van fora die deze shit dope vinden en leg je geld bij elkaar
boek hem zelf dan?regel een groep mede hiphopliefhebbers van fora die deze shit dope vinden en leg je geld bij elkaar
precies, ga naar je lokale podium en regel die shit…
Dan zit C-Rayz gewoon bij een verkeerde boekingsagent want er zijn genoeg mensen die dingen kunnen fixen hier in NL
vertel, vertel, vertel…
er zijn toch genoeg mensen die artiesten kunnen neerzetten in zalen wij zijn een van de mensen dat is niks nieuws lijkt mij. heb geen mail voorbij zien komen met deze aanbieding in ieder geval, krijgen dit wel van andere artiesten.
dr is geen fatsoenlijke basis om zoiets te gaan boeken in nederland. je krijgt een lege zaal.
wanneer was ie hier voor t laatst dan?
samen met aesop rond de 05’ denk ik…. was niet een hele goede sohw
Sven,wat is je probleem dat je meteen zo komt doen?hehe ja je lijkt me zo’n bejaarde
hoezo dat dan?
C rayz is fucking gruwlijk man! en dit hebben we nodig in NL!
die vent weet wat de term ‘’rock the mic’’ betekend
Vorige keer wassie toch ook in Nijmegen? Lijkt me inderdaad gewoon dattie bij een kutboeker zit dan, beetje NL overslaan.
ik denk serieus dat je met een lege zaal komt te zitten als je deze man boekt… denk dat de boekers t net zo zien. geen markt voor hem hier.
c had beter met de Stronghold crew kunnen gaan toeren, dan had die waarschijnlijk op 5 plaatsen in NL gestaan.
Dat zou inderdaad erg dope zijn… zat toevalig gisteren die eerste stronghold mixtape nog eens te luisteren… Harde shit.
Vorige keer wassie toch ook in Nijmegen? Lijkt me inderdaad gewoon dattie bij een kutboeker zit dan, beetje NL overslaan.
hehe en die kutboeker dacht dat Nimco gewoon Germany was zeker…
ya down with OP2!
nee!